Nee ik denk eerder dat de servers te klein zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:40 schreef Rahl het volgende:
Positie 1440 in de queue voor Legion of Lettow.
Mogen we al zeggen dat Bioware te weinig servers heeft?
je werkt hard als je aant fokken bent?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Nog anderhalf uur werken en dan kan ik weer spelen!
Ik kom alleen de payment optie niet door.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:32 schreef Berik1985 het volgende:
[..]
Ja, ik heb al me cd-key en zelfs mijn beveiligingskey ingevuld (die authenticator).
Die kan je indeed nog niet invullen. Maar komt volgende maand wel;).quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik kom alleen de payment optie niet door.
Helaas moet je die invullen na de 22e (48 uur grace period?) voordat je je gratis maand krijgt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:22 schreef Berik1985 het volgende:
[..]
Die kan je indeed nog niet invullen. Maar komt volgende maand wel;).
Oh, ja goed doe het toch via PayPal:)quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
Helaas moet je die invullen na de 22e (48 uur grace period?) voordat je je gratis maand krijgt.
Dat doet het dus nog niet bij mequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:27 schreef Berik1985 het volgende:
[..]
Oh, ja goed doe het toch via PayPal:)
Geloof niet dat dat kan om je account mee te openen. Een creditcard of een prepaid kaart heb je nodig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:27 schreef Berik1985 het volgende:
[..]
Oh, ja goed doe het toch via PayPal:)
Die optie staat er wel gewoon tussen hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:28 schreef Rahl het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat kan om je account mee te openen. Een creditcard of een prepaid kaart heb je nodig.
Echt... Dus je moet de game kopen en meteen een gamecard. Maar stond Netherlands: Credit Card, Game Card, Paypal als betalingsmogelijkheden:P...quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:28 schreef Rahl het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat kan om je account mee te openen. Een creditcard of een prepaid kaart heb je nodig.
Okay, my bad danquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:31 schreef Salamando het volgende:
[..]
Die optie staat er wel gewoon tussen hoor.
Zie post boven de mijne.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:31 schreef Berik1985 het volgende:
[..]
Echt... Dus je moet de game kopen en meteen een gamecard. Maar stond Netherlands: Credit Card, Game Card, Paypal als betalingsmogelijkheden:P...
Dan kan ik je nu wel toevoegen denk ik :pquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:34 schreef Pixell het volgende:
Ja PayPal doet het nog niet
Maar ik ben er bijna in, na 3u wachten, LOL!
Wel 4/5 potjes heroes of newerth kunnen doen
Mwah ik heb zaterdagbaantje bij een autobedrijf, en omdat er niet veel klanten zijn ben ik beetje auto's aan het wassen en af en toe even op FOKquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je werkt hard als je aant fokken bent?
Ik ben 720 in de queue nuquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:34 schreef Pixell het volgende:
Ja PayPal doet het nog niet
Maar ik ben er bijna in, na 3u wachten, LOL!
Wel 4/5 potjes heroes of newerth kunnen doen
Ik neem toch echt aan dat ze na de release de server capaciteit gaan verhogen en anders een vrije transfer toestaan naar een anders serverquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik ben 720 in de queue nu. Legions of Lettow ftw!
Ja maar echt heel weinig, want je hoort ze verder nooit. Het was ook al bekend gemaakt dat ze op andere servers gingen zitten! Echter zijn er wel redelijk wat Tsjechen, maar die houden zich koest, dus dat zit wel goedquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Schijnbaar zitten er toch Russen, want zie regelmatig voorbij komen of er een Russische guild is
Mijne is El-Alrairah, naar het legendarische tricksterkonijn uit Watership Down.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja als je dan toch op LoL zit, paas je naam eens
Valt mee. Half uurtje max wachten effe biertje drinken en dan gewoon 6 uur onafgebroken spelen. Wat houd je tegen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:42 schreef Hoogheid het volgende:
Ik denk dat ik mijn game toch maar even een maandje later pas activeer, als ik zo de verhalen over queues hoor.
Praten Schotten en Ieren dan Nederlands?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:41 schreef Cara het volgende:
Je kan wel merken dat er een hoop man worden uitgenodigd met gigantische lagspikes uit het niets.
Genieten op mijn server Hydian Way, zit vol met Schotten (Hydian Way heeft daar een symbolische betekenis, dus bijna elke Schot heeft die server gekozen), Ieren, Nederlands en Belgen, top.
Nog geen buitenlandse chat gezien.
Level 22 Scoundrel nu en we gaan gewoon door
Vreemd, maar dan heb je wel enorme mazzel!quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Huh ! Ik log uit, ga terug naar Server Selection en ga weer naar LoL en zit er meteen in?
Huh?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Praten Schotten en Ieren dan Nederlands?
Ik ben Thyl'hur op LoLquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja als je dan toch op LoL zit, paas je naam eens
Daar spelen de meeste fokusers Republic, net zoals dat Lord Calypho Dark side is.. Toch?:Pquote:
Heb je meer characters nu?quote:
Level 11 Sith Assassin inmiddels. I wuvs the stealthz. Hopen dat ik morgen weer even op LoL kan, anders wordt het toch maar definitief rerollen ben ik bang.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:22 schreef Rahl het volgende:
Na anderhalf uur wachten en alsnog 400 wachtenden voor me heb ik maar een altje gerold op Kai-Kan. Ook een PvP server.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Vanmiddag om half 4 stond er al anderhalf uur queue op LoLquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:51 schreef Morthill het volgende:
Op tijd inloggen en dan gewoon niet meer uitloggenDe wachtrijen zijn ovrigens alleen 's avonds zo lang, want overdag hoef je nooit heel lang te wachten.
http://www.swtor.com/blog/regarding-server-queuesquote:We know there have been questions about the queues on the servers, so we wanted to take a moment to give you some insight.
In order to ensure that the service would be smooth and stable, we staged how we brought people into the Early Game Access program, adding people in waves. As you know, there are a lot of folks who want to play the game right now and we want to make sure they have lots of people to play with. Balancing this with figuring out when to bring new servers online to help alleviate the size of the queues is part art and part science. On one hand, you do not want people to wait too long – on the other hand, you want to make sure that people have a dynamic, engaging community to play with for long after launch. Either way, we have one clear objective – to make sure folks have fun.
While we can’t promise that there won’t ever be queues, we can promise you that we are taking this matter seriously and constantly reviewing them to make sure that they are manageable and reasonable.
Jeff Hickman, Executive Producer – Live Services
Ja dus? dat is gewoon crap. Sommige guilds zijn op bepaalde servers neer gezet en die kunnen nu niet eens spelenquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:51 schreef Morthill het volgende:
Op tijd inloggen en dan gewoon niet meer uitloggenDe wachtrijen zijn ovrigens alleen 's avonds zo lang, want overdag hoef je nooit heel lang te wachten.
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=29453quote:We are aware of long queue times on some select EU English PvP servers. If you are attempting to enter an EU English PvP server and are encountering a 2+ hour queue, we strongly encourage you to select a different EU English PvP server. Many of these servers do not have long queue times, and you’ll be able to get in-game much faster. We expect populations across all of these servers to remain very healthy, so please do not hesitate to select a server that has a shorter queue time to begin enjoying the game faster!
Je gaat me toch niet vertellen dat je verbaasd bent? Dat er queues zouden zijn kon iedereen voorspellen. Dat die in de loop van de tijd gaan verdwijnen als iedereen wat minder hardcore aan het spelen is, is net zo goed evident.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dus? dat is gewoon crap. Sommige guilds zijn op bepaalde servers neer gezet en die kunnen nu niet eens spelen!
Als tip krijg je dit :
[..]
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=29453
48h grace period, vanaf donderdag pas toch?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je verbaasd bent? Dat er queues zouden zijn kon iedereen voorspellen. Dat die in de loop van de tijd gaan verdwijnen als iedereen wat minder hardcore aan het spelen is, is net zo goed evident.
Vergeet niet, momenteel speel je feitelijk nog gratisPas vanaf dinsdag gaan de abo's in. Dus voorlopig klaag ik niet.
Het is iets wat je met elke MMORPG ziet en het moet ook wel. Anders zit je dadelijk met een shitload aan servers en ondercapaciteit op de een en overcapaciteit op de anderquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:03 schreef SoepvorkNL het volgende:
Het is niet alsof het dinsdag over is, het wordt voorlopig eerst alleen nog maar erger. Is overigens niet omdat de servers zo kut zijn. Ze doen het expres, zodat de spelers zich goed over de verschillende servers verdelen.
Dat komt omdat je speeltquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je verbaasd bent? Dat er queues zouden zijn kon iedereen voorspellen. Dat die in de loop van de tijd gaan verdwijnen als iedereen wat minder hardcore aan het spelen is, is net zo goed evident.
Vergeet niet, momenteel speel je feitelijk nog gratisPas vanaf dinsdag gaan de abo's in. Dus voorlopig klaag ik niet.
Agh, ik werk vooralquote:
Jij zit toch op Lord Calypho?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ik werk vooralik heb vandaag maar een paar uurtjes gespeeld en gisteren en vandaag gewoon gequeued
Maar vandaag ben ik gewoon boodschappen gaan doen en toen ik terugkwam stond ik op 10
Je bedoelt in tegenstelling tot WoW, waar je binnen 1 dag na de expansion max level bent?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:17 schreef Rivalo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lichtjes huilen en lachen.
Er zijn nu al mensen Lvl 50, dit moet toch wel één van de minst geïnspireerde games zijn die ik ooit gezien heb. Verwacht dan ook een grote terugloop na de eerste gratis maand.
Dan nog. WoW kwam uit in... 2004? En Cataclysm zoog ook gewoon. Maar goed SWTOR doet gewoon niks nieuws.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je bedoelt in tegenstelling tot WoW, waar je binnen 1 dag na de expansion max level bent?
Wat wil je nou eigenlijk laten zien met die screenshot, dat iedereen op WoW zich verveeld en bij de AH staat, en ze SWTOR ook echt aan het spelen zijn?
En daar kom je nu achter?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:24 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dan nog. WoW kwam uit in... 2004? En Cataclysm zoog ook gewoon. Maar goed SWTOR doet gewoon niks nieuws.
Mja... Keek niet echt uit naar deze game. Vond de graphix nogal tegenvallen en inderdaad niets nieuws. WoW heb ik sinds de beta gespeeld en vond het wel een gaaf spel, maar na The Burning Crusade was ik er op uitgekeken. Moet wel zeggen dat ik na de positieve reacties wat meer interesse heb gekregen. Verder wacht ik gewoon op Guild Wars 2quote:
Ben benieuwd of op het de US servers ook zo is met que?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ik werk vooralik heb vandaag maar een paar uurtjes gespeeld en gisteren en vandaag gewoon gequeued
Maar vandaag ben ik gewoon boodschappen gaan doen en toen ik terugkwam stond ik op 10
Ja lvl 80 tot 85 duurt dan ook niet zo langquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je bedoelt in tegenstelling tot WoW, waar je binnen 1 dag na de expansion max level bent?
Wat wil je nou eigenlijk laten zien met die screenshot, dat iedereen op WoW zich verveeld en bij de AH staat, en ze SWTOR ook echt aan het spelen zijn?
Klopt, iets meer dan 24uur, als je het snel doetquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of op het de US servers ook zo is met que?
[..]
Ja lvl 80 tot 85 duurt dan ook niet zo lang
Dus door 1 klein ding omdat het hetzelfde is zouden mensen het spel slecht vinden? Als dat zo was zouden heel veel mensen WoW net spelen vanwege everquest. Mensen zoals jij zoeken overal een slap excuus op om te klagen, dit is gewoon weer net zon voorbeeld :']quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:17 schreef Rivalo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lichtjes huilen en lachen.
Er zijn nu al mensen Lvl 50, dit moet toch wel één van de minst geïnspireerde games zijn die ik ooit gezien heb. Verwacht dan ook een grote terugloop na de eerste gratis maand.
Nee, Alleen Vanilla WoW en alle games daarvoor waren goed. SC2 doet het geloof ik wel aardig, van Diablo 3 heb ik geen idee wat ik moet verwachten.quote:
Dat is appels met peren vergelijkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:56 schreef Smoofie het volgende:
Hoe is dit spel nou vergeleken met WoW en bijv GW? Op een 1 of andere manier vind ik de gameplay een beetje.....treurig als ik de utoob filmpjes kijk.
Ehh nee?quote:Op zondag 18 december 2011 00:00 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Dat is appels met peren vergelijken
Oke het is allebei fruit maar moet het dan hetzelfde smaken? Appels en Peren vergelijken is hetquote:Op zondag 18 december 2011 00:01 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ehh nee?
Eerder een Jonge Elstar vergelijken met een Oude. Als we het over WoW hebben dan.
Dit soort mensenquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:46 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee, Alleen Vanilla WoW en alle games daarvoor waren goed. SC2 doet het geloof ik wel aardig, van Diablo 3 heb ik geen idee wat ik moet verwachten.
Maar serieus die panda uitbereiding van WoW
Vanaf 4 minuten
Slechte Animatie, Rubber banding, Fucking Raid combat systeem precies hetzelfde als WoW...
En waar the fuck zijn ze? Een zee vol met pis?
Qua combatsysteem redelijk hetzelfde, tenminste nooit GW gespeeld maar vergeleken met WoW dan. Buiten het combat systeem (en het questen) Is het niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:56 schreef Smoofie het volgende:
Hoe is dit spel nou vergeleken met WoW en bijv GW? Op een 1 of andere manier vind ik de gameplay een beetje.....treurig als ik de utoob filmpjes kijk.
Nee hoeft niet, doet het wel.quote:Op zondag 18 december 2011 00:07 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Oke het is allebei fruit maar moet het dan hetzelfde smaken? Appels en Peren vergelijken is het
Dan nog werd ik ook niet echt warm van dat filmpje dat ik net poste. Maar goed ik ben ook geen WoW fan. Vind de games alleen enorm veel op elkaar lijken.quote:Op zondag 18 december 2011 00:23 schreef Salamando het volgende:
Waarom blijven mensen vanilla WoW goed noemen, de bossfights waren echt slecht designed (helft van de mensen zat continu op decurse te drukken) en er zat weinig diepgang in, reputation grinds waren onmogelijk om te doen (10.000 furbolgs killen voor timbermaw hold rep
). PVP was ronduit belachelijk (letterlijk 1 shotted worden). Het enige aan vanilla was dat het 'nieuw' was en dus leuk om te ontdekken. Gameplaywise was TBC veel sterker dan vanilla WoW.
En dan blijf je de hele tijd in een thread posten van een spel dat je niet leuk vind, ja dat is logica =/quote:Op zondag 18 december 2011 00:26 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dan nog werd ik ook niet echt warm van dat filmpje dat ik net poste. Maar goed ik ben ook geen WoW fan. Vind de games alleen enorm veel op elkaar lijken.
Nee ik wil gewoon de game wat relativeren, iets wat bijna niet gebeurt.quote:Op zondag 18 december 2011 00:27 schreef Proxzor het volgende:
[..]
En dan blijf je de hele tijd in een thread posten van een spel dat je niet leuk vind, ja dat is logica =/
O kut dont feed the trolls ;x
Ja zo kan je voor alles wel een slap excuus vinden.quote:Op zondag 18 december 2011 00:29 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon de game wat relativeren, iets wat bijna niet gebeurt.
Al bijna lvl 50?quote:Op zondag 18 december 2011 00:30 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ja zo kan je voor alles wel een slap excuus vinden.
In ieder geval het was me weer een lang dagje spelen (14uur ofzo) dus ik peer m naar bed
ik had dit als eerste op de serverquote:Op zondag 18 december 2011 00:23 schreef Salamando het volgende:
Waarom blijven mensen vanilla WoW goed noemen, de bossfights waren echt slecht designed (helft van de mensen zat continu op decurse te drukken) en er zat weinig diepgang in, reputation grinds waren onmogelijk om te doen (10.000 furbolgs killen voor timbermaw hold rep
). PVP was ronduit belachelijk (letterlijk 1 shotted worden). Het enige aan vanilla was dat het 'nieuw' was en dus leuk om te ontdekken. Gameplaywise was TBC veel sterker dan vanilla WoW.
Pak eens een woordenboek en zoek bij 'genre'.quote:Op zondag 18 december 2011 00:26 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dan nog werd ik ook niet echt warm van dat filmpje dat ik net poste. Maar goed ik ben ook geen WoW fan. Vind de games alleen enorm veel op elkaar lijken.
Dan nog zijn er zat MMO's die zich wel weten te onderscheiden. Denk aan EVE.quote:Op zondag 18 december 2011 00:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pak eens een woordenboek en zoek bij 'genre'.
Deze MMO probeert dat ook door de nadruk te leggen op het RPG gedeelte en een echte verhaallijn neer te zetten. Een verhaallijn zoals geen enkele MMO dat ooit gedaan heeft.quote:Op zondag 18 december 2011 00:52 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dan nog zijn er zat MMO's die zich wel weten te onderscheiden.
Mwah, vind dat ze het vooral goed doen qua Voice acting en keuze menu's.quote:Op zondag 18 december 2011 00:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Deze MMO probeert dat ook door de nadruk te leggen op het RPG gedeelte en een echte verhaallijn neer te zetten. Een verhaallijn zoals geen enkele MMO dat ooit gedaan heeft.
Dat is mooi voor die games maar irrelevant.quote:Op zondag 18 december 2011 00:52 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dan nog zijn er zat MMO's die zich wel weten te onderscheiden. Denk aan EVE.
Of misschien wel nog-in-de-maak MMO's als:
of
Ja, net als BF en MW3, of elke andere shooter.quote:Op zondag 18 december 2011 00:26 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Eve onderscheid zich alleen met hoeveel je moet grinden, er is een reden dat die niet echt mainstream zijn...quote:Op zondag 18 december 2011 00:52 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dan nog zijn er zat MMO's die zich wel weten te onderscheiden. Denk aan EVE.
Of misschien wel nog-in-de-maak MMO's als:
of
Pandasquote:Op zondag 18 december 2011 00:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Stuk beter dan cataclysm in ieder geval, of panda's. Maar goed, het is natuurlijk geen Vanilla WoW toen alles nog nieuw en zo was. Wel een stuk minder buggy dan vanilla WoW. Enige probleem is dat mensen vergeten hoe kut launches altijd zijn.
Deed WoW dat wel dan ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:24 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dan nog. WoW kwam uit in... 2004? En Cataclysm zoog ook gewoon. Maar goed SWTOR doet gewoon niks nieuws.
Beide kan dus prima. Ik vind raiden ook het leukste in een MMO maar het levellen op deze manier bevalt me zeer goed.quote:Op zondag 18 december 2011 01:16 schreef Smoofie het volgende:
En @ Star wars, dat is mijn punt. Leuk hoor, RPG met verhaallijn. Maar ik speel een MMO voor de PVE content op het hoogste lvl(raids etc) en PVP. Ook gewoon ff chatten is wel leuk. (Zoals in OG in WOW of SW).
ALs ik een RPG wil in SW setting speel ik wel KOTOR.
Inderdaad, binnen dit soort genre's waarbij de ontwikkelingskosten algauw naar de honderden miljoenen doorschieten is het meer een kwestie van evolutie i.p.v. in 1 klap iets nieuws uitvinden.quote:Op zondag 18 december 2011 10:13 schreef SoepvorkNL het volgende:
Opvallend dat mensen het weer moeten 'relativeren' terwijl ze geen minuut ingame hebben gezien. Ja, de combat is nog steeds hetzelfde maar wat wil je, het is een MMO. Maar ik vind dat ze met het brengen van een verhaal in een MMO echt wel een flinke stap maken vergeleken met andere MMO's. Dus steek alsjeblieft je energie in iets anders dan ongefundeerd gezeik, want daar heeft helemaal niemand wat aan.
Dan zit ik er net op tijd inquote:
Ik was er net eindelijk in maar toen besloot mijn computer spontaan de windows updates te installeren en opnieuw op te starten. Nu ben ik 430 in de queue.quote:Op zondag 18 december 2011 11:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zit ik er net op tijd in, maar goed, er blijven dan ook gewoon nieuwe mensen bij komen
Een vriend van mij was de enige op de server met de timbermaw rep mount en was daardoor op de hele server bekend. Molten Core, Black Wing Lair en AQ 40 waren een UITDAGING.quote:Op zondag 18 december 2011 00:23 schreef Salamando het volgende:
Dit!quote:Op zondag 18 december 2011 11:07 schreef RickoKun het volgende:
En jullie maar denken dat het ophoudt.
Aangezien de 20ste pas de echte bazen het spel betreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |