moet eigenlijk in de OP, of een kopietje van dat schema.quote:Op zondag 18 december 2011 12:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
i know, ik qoute hem nog, maar de vragen blijven komen dus ik denk ik herhaal hem maar
goed idee, wie beheert het hele OP gedeelte van de reeks eigenlijk? Of wie is er handig mee?quote:Op zondag 18 december 2011 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
homoflirt! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
[..]
moet eigenlijk in de OP, of een kopietje van dat schema.
geen idee eigenlijk, ik niet en ben er ook niet bepaald handig mee...quote:Op zondag 18 december 2011 12:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed idee, wie beheert het hele OP gedeelte van de reeks eigenlijk? Of wie is er handig mee?
goedeMIDDAG!quote:
dat zit wel goedquote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!
en die Kylian is duidelijk gay
De normale op weet ik zo niet, ik weet wel dat pino een nieuwe voor dit topic heeft gemaakt, speciaal voor sr. Rond 15u wil hij een nieuw topic aanmaken met nieuwe opquote:Op zondag 18 december 2011 12:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed idee, wie beheert het hele OP gedeelte van de reeks eigenlijk? Of wie is er handig mee?
Ik. 15u maak ik volgende topic met nieuwe OP aan.quote:Op zondag 18 december 2011 12:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |