PC neem ik aan? Ik morgen alleen, zaterdag terug naar mijn ouders dus niet werken.. heb een klant waar geen informatie van is qua auto.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef Legwieh het volgende:
Ik mag vannacht weer op tijd, en morgen ook weer een leuk ritje. en dan zaterdagnacht weer met een XJ op pad.
Terwijl veel bedrijven toch dicht zitten morgen of eerder sluiten. Misschien zijn er ook wel minder chauffeurs beschikbaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Het was wel druk bij EW volgens mij, ik werd om 17.30 nog gebeld voor een ritje morgen terwijl ik niet eens beschikbaar ben.
Nee niet eens, de handbak. Veel te vaag en lange slagen. Net alsof je in een kop soep zit te roeren.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat automaat achtige ding? Die heb ik ook nooit gesnapt, ontzettend duikgevoel bij de lagere versnellingen.
Leip. Ik was wel beschikbaar en ben niet gebeld...quote:Op donderdag 22 december 2011 21:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Het was wel druk bij EW volgens mij, ik werd om 17.30 nog gebeld voor een ritje morgen terwijl ik niet eens beschikbaar ben.
PC idd, zaterdag was een te ideaal ritje en 200% dusja die kon ik niet laten liggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef invine het volgende:
[..]
PC neem ik aan? Ik morgen alleen, zaterdag terug naar mijn ouders dus niet werken.. heb een klant waar geen informatie van is qua auto.
Yep. Gewoon naar vragen. Zeggen dat je er een komt afleveren en direct een komt ophalen voor bedrijf X. Dan weten zij wel waar het over gaat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:13 schreef Shefkee het volgende:
In mijn ritgegevens staat. (2de en 3de rit): Auto om x-tijd afleveren, vanuit hier een auto ophalen(geen gegevens) en afleveren bij x-bedrijf.
Heb dit nog niet eerder gehad, maar is dan het kenteken nog niet bekend en moet ik dan daar naar de andere auto vragen?
Jammer dat je de kap niet kunt openen. Of heb je een muts bij je?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:13 schreef -tape- het volgende:
Net die guilietta gereden.. Verwachtingen waren hoog maar van de binnenkant is het allemaal wat goedkoop afgewerkt. Auto rijdt wel goed, maar dat maakt de binnenkant nog niet goed. Jammer. Nu door Purmerend met de bus, wat een gehucht is dat zeg. Net als Almere, oude nieuwbouw. Overal busbanen en haltes.
Zometeen een 325i cabriolet, betere werk!
Dat is geen probleem hoor. Gisteravond rond half elf nog een stuk met de kap open gereden, ook snelweg. Ook als het vriest, geen probleem hoor. Verwarming hoeft niet eens vol open. Het waait bijna niet in zo'n dingquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:36 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Jammer dat je de kap niet kunt openen. Of heb je een muts bij je?
Thanks, alleen in dit geval is het een klant waarbij ik hem niet eens thuis moet bezorgen, maar op een afgesproken plek. Dus ben benieuwd zometeenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:01 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Yep. Gewoon naar vragen. Zeggen dat je er een komt afleveren en direct een komt ophalen voor bedrijf X. Dan weten zij wel waar het over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |