mijn moeder zei altijd dat je die kreeg van de korstjes van je brood.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:03 schreef moussy het volgende:
[..]
krijgen ze grote tetten van! win-win situatie!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:43 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]Dat zou mijn kinderen ook zomaar kunnen overkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Krijg je ook van wc papier.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:03 schreef moussy het volgende:
[..]
krijgen ze grote tetten van! win-win situatie!
nee daar kan je goed van fluiten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijn moeder zei altijd dat je die kreeg van de korstjes van je brood.![]()
![]()
en van chocola krijg je pukkels.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
En van sinaasappels krijg je mooie knieën
Ja, voor mij is dat ook belangrijk, het gebruiken van verse, herkenbare producten en zoveel mogelijk pure smaken. Daarom houd ik ook zo van de Italiaanse keuken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:02 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel bewust probeer te eten (en ik heb nog geen kinderen) ik vind het vooral belangrijk dat het vers is.
Dat zat ik dus ook te denken toen ik het lasquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zou mijn kinderen ook zomaar kunnen overkomen.
Ja, mijn lief ook. Die kookt en gebruikt als we aardappelen eten altijd voorgeschilde. Ik kan het hem niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wij hebben echt heel weinig aardappels, en ik ben vaak ook van het makkelijke. Vaak al voorgesneden enzo
Maak me gek. !!! Das inderdaad zo onwijs lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ook. Kon zo een liter per dag drinken.
Ik haalde wel eens verse, rauwe melk bij de boer. Da's helemaal lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |