Niets mis met een beetje klonten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:34 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, je bent de eerste. Nils gaat bij het zien van die klonten room al over zn nek.
En bonkjesquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje klonten.
Lekker snowballen.quote:
Zoveel ja??quote:
Het lijkt een beetje uit te monden in een SC over eten... Niks mis meer, maar er hoeft voorlopig wmb iig niet een deel 2 of een reeks.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef Macka66 het volgende:
Waar gaat dit topic eigenlijk nog over?
BE, zeg je dit nu als Mod of als jezelf?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Het lijkt een beetje uit te monden in een SC over eten... Niks mis meer, maar er hoeft voorlopig wmb iig niet een deel 2 of een reeks.Toch?
wmb mag er wel wat minder SC in ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Het lijkt een beetje uit te monden in een SC over eten... Niks mis meer, maar er hoeft voorlopig wmb iig niet een deel 2 of een reeks.Toch?
proberen uit te vinden wat de toegevoegde waarde is? en dan ontdekken dat die er niet is? Maar kan inderdaad beter stoppen met posten, dan zakt het vanzelf wel weg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef Cooki het volgende:
btw wat is de motivatie om te posten in een topic waarvan je de toegevoegde waarde niet ziet?
mijn kinderen drinken allebei dagelijks melk, ze zijn er gek op ...quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef Cooki het volgende:
ontopic: ik ben wel benieuwd naar de meningen over melk voor kinderen, nav mn post een stuk terug
weinig zuivel: is dat n keuze van jou of van je kinderen? volgens t artikel is dat niet triest maar juist gezond!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef livelink het volgende:
Mijn kinderen drinken helemaal geen melk of iets in die richting. En ook heel weinig kaas of boter.
Eigenlijk is het qua zuivel best triest gesteld met mijn kinderen.
(Voedsel)allergie bij baby's en kinderenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef Cooki het volgende:
ivm bewust omgaan met voeding, vraag ik me af of t weglaten van melkprodukten een positieve invloed zou kunnen hebben op t ontstaan en voortduren van verkoudheden van mn jongste.
mede ivm bovenstaand artikel waar deze zinsnede in staat:
Melk en zuivelprodukten zijn niet nodig in een dieet en kunnen zelfs schadelijk zijn voor uw gezondheid. bron
Zijn er hier ervaringen met Soja melk als koemelkvervanger?
das nieuws voor me, dank! ik zoek in de zuivelhoek voor mn jongste.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef p_iglet het volgende:
Ik denk dat het uitsluitend vervangen van koemelk door soja ook niet zo gezond is. Sojamelk bevat vrij veel oestrogenen wat met name voor jongetjes ook niet zo gezond schijnt te zijn.
Grappig, hier ook triest qua zuivel.. ze lust geen kaas of boter en melk mwauh ze drinkt het weleens maar heel weinig. Tegenwoordig is water hier helemaal in dus eigenlijk leeft ze op water/thee en 2 pakjes sap per dag. En nu het grappige, ze is op een enkele keer na nooit verkouden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef Cooki het volgende:
ivm bewust omgaan met voeding, vraag ik me af of t weglaten van melkprodukten een positieve invloed zou kunnen hebben op t ontstaan en voortduren van verkoudheden van mn jongste.
Ja dat jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:08 schreef SacreCoeur het volgende:
En nu het grappige, ze is op een enkele keer na nooit verkouden.
Rijstmelk is inderdaad best lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef p_iglet het volgende:
Ook supermarkten verkopen steeds vaker andere melk soorten dan koemelk of soyamelk.
De AH heeft oatdream in het assortiment op granen basis (ik dacht haver) en ricedream.
De C1000 verkoopt hier havermelk, rijstemelk, geitenmelk en nog wat varianten van diverse merken.
vinden jouw kinderen dat lekkerder dan koemelk?quote:Op woensdag 21 december 2011 08:42 schreef Ticootje het volgende:
Rijstmelk is inderdaad best lekker.
Dat dan weer niet... Maar zoveel melk drinken die van mij dus niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:45 schreef Cooki het volgende:
[..]
vinden jouw kinderen dat lekkerder dan koemelk?
yepquote:Op woensdag 21 december 2011 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
maar jullie letten toch niet serieus op de koolhydraatinname van je kind?![]()
wat eng!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:04 schreef Cooki het volgende:
[..]
yepnet als op de vetten en eiwitten etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |