Alsof ze hun eigen nest niet kunnen bevuilen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:48 schreef mikami het volgende:
Ik vraag me af hoe sommige hier erbij komen dat het "20 Marokkanen" zijn, terwijl het aangevallen gezin ook Marokkaans is..
A pogrom (Russian: погро́м) is a form of violent riot, a mob attack directed against a minority group, and characterized by killings and destruction of their homes and properties, businesses, and religious centresquote:
Volledig mee eens. De onmacht is schrijnend. Het probleem van jeugdbendes is ook veel te lang stelselmatig afgezwakt. Jongeren met crimineel gedrag werden hooguit als 'hinderlijk' omschreven. Het beleid moet veel harder. Oppakken en zwaar bestraffen dat tuig.twitter:ahmedmarcouch twitterde op zaterdag 17-12-2011 om 09:27:03Schokkend en exemplarisch (aanpak en overheid) RT"@volkskrant: Politie kijkt weer toe bij wegpesten #leidscherijn http://t.co/PDLvbbuw" reageer retweet
Zoals ik zei, met de huidige wetgeving is het blijkbaar niet mogelijk. Ook zijn er naar mijn weten geen wetten ingevoerd die het wel mogelijk gaan maken, of wel?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben je niet goed bij je hoofd of zo? Een splinternieuwe wijk opgeven omdat 20 Marokkanen daar voor overlast zorgen? Je zou ze ook eens op kunnen pakken, desnoods wat botten breken, en een poosje tussen 4 muren kunnen kwakken. Lijkt me een veel betere oplossing dan accepteren dat de wijk verloren is.
quote:De politie zou weten wie deze steeds crimineler wordende jongeren zijn, maar kon ze niet stoppen.
quote:Het OM vindt dat er te weinig bewijs is om verdachten aan te klagen.
Ah je wilt dus een pogrom tegen Marokkanen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat dus, politie doet niets? Gewoon een pogrom en wat marokkaans fruit aan de bomen.
Nee, tegen deze jongerenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ah je wilt dus een pogrom tegen Marokkanen?
Nee, een kruistocht.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Voordat zij in de meerderheid zijn en er eentje tegen ons beginnen...quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niet veel anders, daar werden ook mensen zwaar lastig gevallen en keek de rest van Nederland weg. Vergelijk dat eens met Denemarken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
70 jaar geleden deden ze dat heel anders.
Dat is geen pogrom. Porgrom is gericht tegen een minderheidsgroep dus ook mensen die er niks mee te maken hebben.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Voordat zij in de meerderheid zijn en er eentje tegen ons beginnen...
Blijkbaar kan de minderheid het prima af.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het ziet er meer naar uit dat die al begonnen is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Over 1000 jaar is er nog geen Marokkaanse meerderheid in Nederland en verder vernederlandse Marokkanen enorm, weer zo'n enorm laffe reactie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jezus jankbak ben je ook he Piet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het ziet er meer naar uit dat die al begonnen is.
Autisten en mensen met asperger hebben wel vaken moeite met sarcasme en stijlvormen, willen alles letterlijk nemen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is geen pogrom. Porgrom is gericht tegen een minderheidsgroep dus ook mensen die er niks mee te maken hebben.
Wat ben jij enorm debiel bezig zeg Piet, en dan wel huilen als mensen bepaalde dingen tegen je zeggen.
Klopt het niet dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:40 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jezus jankbak ben je ook he Piet.
Ja ja, jij roept op tot een pogrom en doet alsof het normaal is. En dan verwacht je een normale reactie terug.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Autisten en mensen met asperger hebben wel vaken moeite met sarcasme en stijlvormen, willen alles letterlijk nemen.
Natuurlijk niet.quote:
Mooi zo, ik verheug me op de aangifte.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja ja, jij roept op tot een pogrom en doet alsof het normaal is. En dan verwacht je een normale reactie terug.
Oproepen tot geweld is gewoon strafbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |