Hoe weet je dat zo zeker ? Als het een groep van 20 man is die je terroriseert.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:36 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe oud zijn de jongeren? Ik zou me echt niet laten wegpesten.
Achter de PC is het idd makkelijk redeneren wat te doen maar tegen 20-25 jongeren maar de werkelijkheid is wel anders. Als je wat probeert dan wordt het uiteraard alleen maar erger.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker ? Als het een groep van 20 man is die je terroriseert.
Al zijn het er 80, kan nog wel her en der een gevaarlijke hond regelenquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker ? Als het een groep van 20 man is die je terroriseert.
De wietkwekerijen naar de gebruikers brengen bedoel je.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:51 schreef Keith_Bakker het volgende:
Misschien goed plan om nu daar een familie kampers te stationeren om zulk tuig onder de duim te houden. Soort van natuurlijke vijand zeg maar.
Ben je niet goed bij je hoofd of zo? Een splinternieuwe wijk opgeven omdat 20 Marokkanen daar voor overlast zorgen? Je zou ze ook eens op kunnen pakken, desnoods wat botten breken, en een poosje tussen 4 muren kunnen kwakken. Lijkt me een veel betere oplossing dan accepteren dat de wijk verloren is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:45 schreef Wokkel het volgende:
Waarom accepteren we niet dat Terwijde gewoon verloren is? Laat de mensen die het willen vertrekken, de mensen die blijven mogen er blijven. Met de huidige slappe aanpak van problemen is het niet anders.
Dat betekent dus allemaal K-Marokkanen in de 2e kamerquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben ervoor kamerleden te verplichten in dit soort wijken te gaan wonen.
LOLquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:51 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat betekent dus allemaal K-Marokkanen in de 2e kamer
Een volk dat voor tirannen zwicht..........quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben je niet goed bij je hoofd of zo? Een splinternieuwe wijk opgeven omdat 20 Marokkanen daar voor overlast zorgen? Je zou ze ook eens op kunnen pakken, desnoods wat botten breken, en een poosje tussen 4 muren kunnen kwakken. Lijkt me een veel betere oplossing dan accepteren dat de wijk verloren is.
Ja, dan komen ze je vertellen dat je dat beter niet had kunnen doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:53 schreef Pietverdriet het volgende:
De politie kan niets doen...
Wedden dat als je als buurtbewoner eentje van die Naffers pakt en dubbel vouwt ze ineens wel wat doen?
Dat dus, politie doet niets? Gewoon een pogrom en wat marokkaans fruit aan de bomen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben je niet goed bij je hoofd of zo? Een splinternieuwe wijk opgeven omdat 20 Marokkanen daar voor overlast zorgen? Je zou ze ook eens op kunnen pakken, desnoods wat botten breken, en een poosje tussen 4 muren kunnen kwakken. Lijkt me een veel betere oplossing dan accepteren dat de wijk verloren is.
Niet aanpakken...heel verrassend.... Mensen kijk wel uit waar je straks je kauwgom uitspuugt want voor je het weet heb je een boete.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:19 schreef tong80 het volgende:
Het homostel en het Marokkaanse gezin die vorig jaar vertrokken uit de Utrechtse wijk Terwijde zijn weggepest door dezelfde groep jongeren. Dat meldt de Volkskrant zaterdag op basis van politiedossiers. De politie zou weten wie deze steeds crimineler wordende jongeren zijn, maar kon ze niet stoppen.
Behalve aan het wegpesten van het homostel, dat burgemeester Aleid Wolfsen eerder in politieke problemen bracht, en dat van het Marokkaanse gezin zou de jeugdgroep nog meer op zijn geweten hebben. Bij een inbraak zou op de muur van een woning een wijkagent met de dood bedreigd worden.
Het Marokkaanse gezin vindt dat de politie en justitie de treiteraars had moeten aanpakken. Het OM vindt dat er te weinig bewijs is om verdachten aan te klagen. Hun advocaat, Yehudi Moszkowicz, begint volgens de krant een procedure om justitie in de kwestie alsnog tot vervolging te dwingen. Een soortgelijke procedure die het homostel met dezelfde advocaat aanspande, was deze zomer niet succesvol.
'Jongerenbende pestte homostel en gezin weg'
Wat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat dus, politie doet niets? Gewoon een pogrom en wat marokkaans fruit aan de bomen.
Nou in Cuilenburg troffen ze toevallig wel een hechte gemeenschap die zich durfden te verweren.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:51 schreef Keith_Bakker het volgende:
Misschien goed plan om nu daar een familie kampers te stationeren om zulk tuig onder de duim te houden. Soort van natuurlijke vijand zeg maar.
Wat ik destijds heb begrepen is dat ze iets deden tegen de overlast of zoiets.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:30 schreef De_Nuance het volgende:
Het aangevallen gezin is ook Marokkaans....
Ik denk dat als buurtbewoners deze lieden eens goed aanpakken, de politie best een oogje wil toeknijpen. Het probleem is dat vooral de autochtone medelander niet durven en dat weten deze licht getinte ruimte vervuilers maar al te goed.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:53 schreef Pietverdriet het volgende:
De politie kan niets doen...
Wedden dat als je als buurtbewoner eentje van die Naffers pakt en dubbel vouwt ze ineens wel wat doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |