ik ben gewoon een koning en dat weet jequote:Op zaterdag 17 december 2011 03:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan hier zo slecht tegen he, dit soort foute mannen. Dan ben ik blij dat ik besta om ons gemiddelde wat op te krikken.
Nu mag je tegen mij zeggen dat je mij zou doen, zo doen we dat.quote:
Ik vind ze lachwekkend triestquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:10 schreef Strani het volgende:
Ik kan hier zo slecht tegen he, dit soort foute mannen. Dan ben ik blij dat ik besta om ons gemiddelde wat op te krikken.
In jouw wereld zal dat zeker waar zijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:11 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
ik ben gewoon een koning en dat weet je
skyrim?quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:11 schreef Strani het volgende:
[..]
In jouw wereld zal dat zeker waar zijn
Ja hequote:
Ik zou je doen, maar breng het niet in uitvoeringquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu mag je tegen mij zeggen dat je mij zou doen, zo doen we dat.
Dank jequote:Op zaterdag 17 december 2011 03:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou je doen, maar breng het niet in uitvoering
Haha, ja. En m'n vrouw. Ik dacht ik zeg het evenquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja he
Jammer dat je in Spanje zit tussen al die Spaanse sletten
Het gaat meestal over van liefdevol naar geilquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:12 schreef heloef het volgende:
Ik ben nog nooit heel liefdevol en geil tegelijk geweest.
ik wist dat deze reactie eraan kwamquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, en nou ben je helemaal betrapt.
Het bestaat hoor. Maar meestal neemt 1 van de 2 op een gegeven moment de overhandquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:12 schreef heloef het volgende:
Ik ben nog nooit heel liefdevol en geil tegelijk geweest.
Ninja-edit. Daar moest je langer over nadenken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:13 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
ik wist dat deze reactie eraan kwam![]()
hihi ik liep jouw te fokken
Ik zit in een combinatie van geil en "Iedereen is liefquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat meestal over van liefdevol naar geil
als je verliefd bent dan kun je het tegelijk hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het bestaat hoor. Maar meestal neemt 1 van de 2 op een gegeven moment de overhand
Ik weet niet of ik dat ooit nuchter heb. Maar ik ken het welquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit in een combinatie van geil en "Iedereen is lief" bui.
Ik ben niet verliefd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:14 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
als je verliefd bent dan kun je het tegelijk hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |