Katjes geven liefde.quote:
ik heb ook een kat maar een vrouw in huis is toch anders.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:24 schreef formerjellybean het volgende:
Dan voelt die zich minder eenzaam denk ???
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Katjes geven liefde.Voor de rest is het gewoon hopeloos met Kaneel. Hij is niet breed en groot qua uiterlijk, hij heeft geen goed karakter en ook al geen geld.
Deur open, eruit schoppen en plankgas-verhaal?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb gisteren wel even met een jongen naar huis gereden maar die was erg dronken en ik ken hem en ik wilde eigenlijk wel dat die veilig thuiskwam , ik ben een verschrikkelijk watje wat dat betreft en toen thuis dus afgezet en meteen doorgereden.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Katjes geven liefde.Voor de rest is het gewoon hopeloos met Kaneel. Hij is niet breed en groot qua uiterlijk, hij heeft geen goed karakter en ook al geen geld.
Zei die zelf.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:27 schreef formerjellybean het volgende:
Lekker dan als je gezegd word dat je geen goed karakter hebt
denk niet dat het serieus was.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:27 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zorg er meestal ook wel voor dat mensen dan weer veilig thuiskomenquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb gisteren wel even met een jongen naar huis gereden maar die was erg dronken en ik ken hem en ik wilde eigenlijk wel dat die veilig thuiskwam , ik ben een verschrikkelijk watje wat dat betreft en toen thuis dus afgezet en meteen doorgereden.
Hartstikke goed van je.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:25 schreef formerjellybean het volgende:
*forever alone.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hartstikke goed van je.
Er bestaat wel hoffelijkheid. KT bracht C_M terug naar huis en ik bracht MLiG naar zijn auto.
Heloef had je vast wel thuis gebrachtquote:
Nee hoor hij was op de fiets maar liep al erg te slingeren en hij woonde vlakbij de kroeg ook , maar ik ben wat vrienden betreft soms een beetje bezorgd , dat iemand in rare toestand niet helemaal veilig thuiskomt en dan rij ik liever even mee , wetend dat die goed thuiskomt . Een ongeluk zit soms in een klein hoekjequote:Op zaterdag 17 december 2011 12:26 schreef twi het volgende:
[..]
Deur open, eruit schoppen en plankgas-verhaal?
En het kwam niet in jullie op om een dame thuis te brengen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hartstikke goed van je.
Er bestaat wel hoffelijkheid. KT bracht C_M terug naar huis en ik bracht MLiG naar zijn auto.
He tijn, uitgeslapen?quote:
Niet alles zo serieus nemen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:27 schreef formerjellybean het volgende:
quote:
Ja, ik wilde C_M ook thuisbrengen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het kwam niet in jullie op om een dame thuis te brengen?
Yes I has been sleeping very long. Now to metalfestival and beerquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He tijn, uitgeslapen?
[..]
Niet alles zo serieus nemen.
[..]
[ afbeelding ]
maar?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik wilde C_M ook thuisbrengen.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Yes I has been sleeping very long. Now to metalfestival and beer
Toppie komt langs haar huis op weg naar zijn eigen huis. Dus heeft hij dat gedaan.quote:
I willquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier.
[..]
Toppie komt langs haar huis op weg naar zijn eigen huis. Dus heeft hij dat gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |