Nogal ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh, dat is wel slopend ja.
Bitchslappen die doos! Dat kan toch niet, de Klinker der Klinkers niet terugmailenquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
VET irritant. Ik heb woensdag mn stagebegeleidster gemaild. Nog steeds niks gehoord. Hdjj jkviblb.
HOMOOOOOOOOS, OEOEOEOEOEOEOEE!!!quote:Op zondag 18 december 2011 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omdat het allemaal dezelfde hommotjes zijn
quote:Op zondag 18 december 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAI LOMPJE HOI JAN HET IS HEIR GOET.
Oeh lekker, ik gooi denk ik rond een uur of tien de frituur nog even aanquote:Op zondag 18 december 2011 20:03 schreef JanPiraat het volgende:
LompeHork![]()
Ja goed hoor ik schuif net de laatste paar frietjes en bitterbal naar binnen
HET IS PATAT!!quote:Op zondag 18 december 2011 20:03 schreef JanPiraat het volgende:
LompeHork![]()
Ja goed hoor ik schuif net de laatste paar frietjes en bitterbal naar binnen
En dat is nou jouw ventquote:
Ja, die dommige dingen die hij uitkraamt af en toe.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 20:06 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ging tijdje terug eens naar de snackbar en toen stond er zo patatje dit dat op de borden en toen zei ik gewoon: heyy mag ik frietje speciaal![]()
en ik lachen jongen toen ik thuis was
Jij rebelse boerquote:Op zondag 18 december 2011 20:06 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ging tijdje terug eens naar de snackbar en toen stond er zo patatje dit dat op de borden en toen zei ik gewoon: heyy mag ik frietje speciaal![]()
en ik lachen jongen toen ik thuis was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |