Voor Kerst zitten we op deel #50quote:
Steeds vaker wel... Haar onderneming komt tegen het einde goed op stoomquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voor Kerst zitten we op deel #50
Geweldig dat Laura zo vaak in de internationale pers is.
Naar verhouding zonarme regionen? In verhouding tot wat? Het is nu hartje zomer op het zuidelijk halfrond, en als ik satellietbeelden van het zuidoostelijk deel van de Atlantische Oceaan van vandaag bekijk dan lijkt het qua bewolking best mee te vallen. Laura schrijft zelf vandaag ook in haar blog "Maar de zon schijnt, de zeilen slaan nauwelijks, de windvaan blijft Guppy goed sturen, dus eigenlijk gaat het allemaal prima".quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:36 schreef svetan het volgende:
@spijkerbroek
Ze zal de motor gewoon gebruiken als dat nodig is om Gup bestuurbaar te houden. Waarom eigenlijk ook niet? Ze heeft die motor in die zuidelijke, naar verhouding zonarme, regionen ook nodig om energie op te wekken.
Dieselphobie schijnt een speciale ziekte op dit forum te zijn. Is er al een stichting opgericht voor slachtoffers van deze kwaal?
oh tof! Ik had het nog niet gezien, maar ja, na een tijdje kijk je niet meer bewust naar de OP natuurlijk..quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:32 schreef livelink het volgende:
Ik heb de OP gemoderniseerd. Met pijn in mijn hart heb ik Banjerkanjer eruit gehaald. En Moussie post ook al heel lang niet meer mee.
En daarnaast heb ik nog wat enthousiaste 'nieuwkomers' toegevoegd![]()
Als iemand nog aanvullingen of betere quotes heeft hou ik me aanbevolen.
Idd ze schrijft ook: ...het lijkt erop dat Guppy en ik langzaam weer in de warmere passaatwinden komen...quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:14 schreef morg78 het volgende:
[..]
Naar verhouding zonarme regionen? In verhouding tot wat? Het is nu hartje zomer op het zuidelijk halfrond, en als ik satellietbeelden van het zuidoostelijk deel van de Atlantische Oceaan van vandaag bekijk dan lijkt het qua bewolking best mee te vallen. Laura schrijft zelf vandaag ook in haar blog "Maar de zon schijnt, de zeilen slaan nauwelijks, de windvaan blijft Guppy goed sturen, dus eigenlijk gaat het allemaal prima".
Dank uquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:32 schreef livelink het volgende:
Ik heb de OP gemoderniseerd.
Dank Livelink en gewaardeerde anderen!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:32 schreef livelink het volgende:
Ik heb de OP gemoderniseerd. Met pijn in mijn hart heb ik Banjerkanjer eruit gehaald. En Moussie post ook al heel lang niet meer mee.
Henk is net vanuit Durban vertrokken en heeft er zo'n 100 mijl erop zitten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:27 schreef Tide het volgende:
Nog geen nieuw reisverslag van Henk Oosterwijk
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:48 schreef wich het volgende:
[..]
Henk is net vanuit Durban vertrokken en heeft er zo'n 100 mijl erop zitten.
Ik kan er gewoon opkomenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef svetan het volgende:
Laura's website ligt eruit.... grotere wijzigingen op komst?
Bij mij doet die het ook nog.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef svetan het volgende:
Laura's website ligt eruit.... grotere wijzigingen op komst?
Als ze maar geen weblogtax in gaan voerenquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:24 schreef svetan het volgende:
Hier was zowel de nederlandstalige als ook de engelse versie ongeveer een half uur niet bereikbaar.
Oh, briljant....dat komt niet door de langere weg van de zonnestralen, maar door de hoek die de aarde t.o.v. de zon heeft. Daarbij komt ook nog dat op het hoogtepunt van de zomer de zon in een gunstiger hoek t.o.v. de keerkring (van het betreffende halfrond) staat (rond 21 december loodrecht boven de Steenbokskeerkring en rond 21 juni loodrecht boven de Kreefstkeerkring) en rara waar is het nu zomer? Precies, het gebied waar Laura zich bevindt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:53 schreef svetan het volgende:
Met zonarm bedoel ik voor de zonnenpanelen..... die dingen produceren daar, ten uiden van de keerkring maar 50% va de energie welke ze aan de evenaar kunnen leveren. Dat komt door de langere weg van de zonnenstralen door de dampkring.
http://www.downforeveryoneorjustme.com/lauradekker.nlquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:24 schreef svetan het volgende:
Hier was zowel de nederlandstalige als ook de engelse versie ongeveer een half uur niet bereikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |