Nee! Kan niet tegen die zielige oogjes om hem na een nekslag de strot door te snijdenquote:
Ik vroeg het nog of iemand een nieuwe TT had, dus jij bent te traagquote:
Wat een verrassing.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee! Kan niet tegen die zielige oogjes om hem na een nekslag de strot door te snijden
Mietjuuu!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee! Kan niet tegen die zielige oogjes om hem na een nekslag de strot door te snijden
Sociaal leven blablabla. Ga jij eensch lief uw vriendin verzorgen! (oftewel buiten roken)quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vroeg het nog of iemand een nieuwe TT had, dus jij bent te traag
Hij staat te kokenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sociaal leven blablabla. Ga jij eensch lief uw vriendin verzorgen! (oftewel buiten roken)
Ik rook onder de afzuigkapquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sociaal leven blablabla. Ga jij eensch lief uw vriendin verzorgen! (oftewel buiten roken)
Probleem van het kaliber:quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:44 schreef Thaboel het volgende:
Probleem: Oplader laptop ligt boven en heb geen zin om te lopen
Koop een pcquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:44 schreef Thaboel het volgende:
Probleem: Oplader laptop ligt boven en heb geen zin om te lopen
Gebruik alleen voor msn, school, series kijken.... Waarvoor dan een pc ?quote:
En die sjouw je ook met je mee naar de wc?quote:
Ik concentreer met op de WC meestal op andere dingen..quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En die sjouw je ook met je mee naar de wc?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En die sjouw je ook met je mee naar de wc?
Jij kijkt/leest daar "vieze boekjes"?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik concentreer met op de WC meestal op andere dingen..
Aanrader: De Eppo is er weer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik concentreer met op de WC meestal op andere dingen..
Neen, ik zorg dat alles soepel verloopt if ya know what I meanquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij kijkt/leest daar "vieze boekjes"?
Ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |