Nee! Kan niet tegen die zielige oogjes om hem na een nekslag de strot door te snijdenquote:
Ik vroeg het nog of iemand een nieuwe TT had, dus jij bent te traagquote:
Wat een verrassing.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee! Kan niet tegen die zielige oogjes om hem na een nekslag de strot door te snijden
Mietjuuu!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee! Kan niet tegen die zielige oogjes om hem na een nekslag de strot door te snijden
Sociaal leven blablabla. Ga jij eensch lief uw vriendin verzorgen! (oftewel buiten roken)quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vroeg het nog of iemand een nieuwe TT had, dus jij bent te traag
Hij staat te kokenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sociaal leven blablabla. Ga jij eensch lief uw vriendin verzorgen! (oftewel buiten roken)
Ik rook onder de afzuigkapquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sociaal leven blablabla. Ga jij eensch lief uw vriendin verzorgen! (oftewel buiten roken)
Probleem van het kaliber:quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:44 schreef Thaboel het volgende:
Probleem: Oplader laptop ligt boven en heb geen zin om te lopen
Koop een pcquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:44 schreef Thaboel het volgende:
Probleem: Oplader laptop ligt boven en heb geen zin om te lopen
Gebruik alleen voor msn, school, series kijken.... Waarvoor dan een pc ?quote:
En die sjouw je ook met je mee naar de wc?quote:
Ik concentreer met op de WC meestal op andere dingen..quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En die sjouw je ook met je mee naar de wc?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En die sjouw je ook met je mee naar de wc?
Jij kijkt/leest daar "vieze boekjes"?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik concentreer met op de WC meestal op andere dingen..
Aanrader: De Eppo is er weer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik concentreer met op de WC meestal op andere dingen..
Neen, ik zorg dat alles soepel verloopt if ya know what I meanquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij kijkt/leest daar "vieze boekjes"?
Ohquote:
Het is dat op donderdag altijd de Donald Duck Junior bezorgd wordquote:
quote:
Leg eens uit met wat je bedoeld met " ik zorg dat alles soepel verloopt if ya know what I mean".quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neen, ik zorg dat alles soepel verloopt if ya know what I mean.
Zodat je de dat in stijl kan doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gebruik alleen voor msn, school, series kijken.... Waarvoor dan een pc ?
Alleen tijdens het schijten.quote:
quote:
Ja, tijdens het urineren lijkt het me het niet waard neequote:
Dat mijn faeces soepel uit mijn rectum loopt, netjes verwoordquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Leg eens uit met wat je bedoeld met " ik zorg dat alles soepel verloopt if ya know what I mean".
.. lage pijngrens much?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef Thaboel het volgende:
En als laatste plaatje voor de vrouwen:
[ afbeelding ]
Moet je effe het filmpje voor zien:quote:
Die pringleskokers zijn ook veel te smal.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Probleem van het kaliber:
[ afbeelding ]
Haha, is ie ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:01 schreef EllaN het volgende:
Oh ik heb dat filmpje nooit gezien idd. Vind die reactie gewoon briljant.
Beef Wellington!quote:
5 man vind ik ook prima eigenlijk... de keuken is anders echt te klein!quote:
Je moet op het balkon koken. De keuken is voor ER om te roken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
5 man vind ik ook prima eigenlijk... de keuken is anders echt te klein!
Ach kook in een restaurant dus komt goedquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
5 man vind ik ook prima eigenlijk... de keuken is anders echt te klein!
Ah, dat doe ik fout!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet op het balkon koken. De keuken is voor ER om te roken.
Geeft niks. Dat het maar duidelijk is.quote:
Dan ga ik overmorgen wel op het balkon koken. Misschien gaat die longontsteking dan wel overquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geeft niks. Dat het maar duidelijk is.
Wie weet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan ga ik overmorgen wel op het balkon koken. Misschien gaat die longontsteking dan wel over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |