hier? nee, al bijna een jaar niet meerquote:
hij houdt lang vol om niet meer te komen... jammer..! :quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier? nee, al bijna een jaar niet meer
de wie?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:11 schreef CindieY het volgende:
Hey, de vrijdag de 13 heb ik hier nog helemaal niet gezien?
SPOILER: vrijdag de 13 16-12-2011 De beste liedjes uit 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:13 schreef hole1988 het volgende:
Stenders is dit jaar duidelijk van de dubstep en drum n bassSPOILER: vrijdag de 13 16-12-2011 De beste liedjes uit 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:13 schreef hole1988 het volgende:
Oh hij was Raphael Saadiq dus niet vergetenSPOILER: vrijdag de 13 16-12-2011 De beste liedjes uit 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Gaaf en gaaf !!quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:13 schreef Qunix het volgende:
http://soundcloud.com/nujabes/prayer
Goeie platen uit 2011 én niet commercieel!
en toch stiekem meezingen.quote:
nee, alleen met eenzame kerst en zij gelooft in mij lukt me dat.....quote:
Keihard en uit volle tettenquote:
jammer dat ik mn bek niet kan houden en niet mooi ben.......quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Keihard en uit volle tetten![]()
Tevens gezocht: Sterke kerel met uithoudingsvermogen die mijn boom overeind wil houden voor de komende weken. Hij zakt steeds achterover![]()
Verder geen kwalificaties gevraagd, gewoon je bek houden en mooi zijn
Dat eerste is inderdaad erg jammer en dat tweede vul je zelf inquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer dat ik mn bek niet kan houden en niet mooi ben.......
ik zie mezelf als staan, helemaal met olie ingesmeerd en maar mooi glanzen.....quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat eerste is inderdaad erg jammer en dat tweede vul je zelf in
Oeh!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie mezelf als staan, helemaal met olie ingesmeerd en maar mooi glanzen.....
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
kut op met die snoopdoggplaat. blegh
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:13 schreef Qunix het volgende:
http://soundcloud.com/nujabes/prayer
Goeie platen uit 2011 én niet commercieel!
jij kent mij duidelijk en jij hebt mij zeker nooit halfnaakt gezienquote:
Ja, maar dan nog... Kan ik net zo goed zo'n kletsende kerstboom kopenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie mezelf als staan, helemaal met olie ingesmeerd en maar mooi glanzen.....
ja, dat komt uit die plaat van snoop dogg en wiz khalifa....quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:27 schreef CindieY het volgende:
Dat pianoriedeltje, dat komt me zo bekend voor. Anyone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
wehehehehequote:Op zaterdag 17 december 2011 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog... Kan ik net zo goed zo'n kletsende kerstboom kopen
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat komt uit die plaat van snoop dogg en wiz khalifa....PfffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Zegt me helemaal niets...quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:27 schreef CindieY het volgende:
Dat pianoriedeltje, dat komt me zo bekend voor. Anyone?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat komt uit die plaat van snoop dogg en wiz khalifa....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij kent mij duidelijk en jij hebt mij zeker nooit halfnaakt gezien![]()
kut... daar miste 1x het woordje "niet". graag zelf even invullen op de plaats waar jij denkt dat ie moet staan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |