Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
tegen CPU? Je wordt constant genaaidquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt zo hard genaaid in de halve finale tegen Santos.![]()
![]()
![]()
Nee, H2H seasons cup.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tegen CPU? Je wordt constant genaaid
Ik had laatst ook zoiets raars, wilde met Messi een frustratie tackel van achteren doen, gleed dat kleine mannetje zo door de benen van de tegenstander, zag er niet uit. Staat nog in het replay theatre, zal m binnenkort eens uploaden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Flabber heeft onze grote vriend ook ontdekt :d
http://www.flabber.nl/linkdump/video/fifa-12-spast-9977
Silva is eigenlijk ook best slecht vind ik. Zijn positioning en heading vind ik erg tegenvallen. Het is dat ie snel is, anders had Lucio er al lang gestaan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Chiellini is echt een held. Hij scoort ook nog af en toe. Hij heeft nu 20x gescoord in 200 wedstrijden. Vergeleken met Silva die maar 3x in 105 wedstrijden.
Ik had eerst Buffon maar die deed toen zoiets stoms dat ik hem voor Steek heb gewisseld. Maar die heeft inmiddels al hetzelfde gedaan. Ach, het is wel leuk om nog een Nederlander in je team te hebben.
Is best vaak op primetime volgens mij..irritant idd. Je bent er alweer zo aan gewend geraakt nu..quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:08 schreef DannyDeko het volgende:
gvd waarom laadt udb de prijzen niet -.-'
Als iedereen nou eens lekker buiten gaat spelen etc. Kan ik mooi checken voor hoeveel ik mn serie A team op de TP kan zetten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is best vaak op primetime volgens mij..irritant idd. Je bent er alweer zo aan gewend geraakt nu..
Je kan toch ook gewoon op de market kijken? Alleen iets meer werkquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens lekker buiten gaat spelen etc. Kan ik mooi checken voor hoeveel ik mn serie A team op de TP kan zetten.
Nu maar hopen dat ik er verstandig aan doe om nu alles te verkopen...
Ik heb 'm gisteren voor 297k gekocht. Met bieden op IF Ramos moet je oppassen, zo'n gast (genaamd Chelsea) biedt in de laatste seconden steeds 500k, in de hoop dat jij er automatisch overheen gaat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:09 schreef vandermar het volgende:
Jezus, in de laatste seconde kaapt iemand IF Ramos voor mij weg anders had ik hem voor 210K. Laatste seconden iemand 409K bieden
Gelukkig heb ik maar 224Kquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:15 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren voor 297k gekocht. Met bieden op IF Ramos moet je oppassen, zo'n gast (genaamd Chelsea) biedt in de laatste seconden steeds 500k, in de hoop dat jij er automatisch overheen gaat.
Klopt, is al sinds vanmiddag helaas.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef OmniRocket het volgende:
als ik naar toernooien ga en dan online crasht m'n spel standaard
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1251914.pagequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef OmniRocket het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Best irritant die web app. Ik dacht dat ik een Wellington Silva tegenkwam voor 1900, maar het was een andere speler en je zag Wellington Silva zijn foto erbij. Maar dat heb ik nu wel goed gemaakt, want ik vond net een Marlos voor 8k!
Laatst een Messi voor 15K BINquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het kan nog gekker want er werd vandaag rond 17:30 een Marlos voor 3500 verkocht. En vannacht ook nog een El Shaarawy voor 700.
IF David Luiz zou toch wel 300k+ worden..zou je dat willen betalen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:51 schreef BDIL het volgende:
Mijn BPL team net afgemaakt:
[ afbeelding ]
Ik hoop op IF David Luiz en een IF RB/LBNog suggesties?
Zelfde hier (360).quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef OmniRocket het volgende:
David Luiz is een Baas en ik zou wel 300k voor hem gevenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF David Luiz zou toch wel 300k+ worden..zou je dat willen betalen?
Is Terry fijn? Bijna niemand speelt met hem voor mijn gevoel..
je kan in UT ook potjes tegen een vriend spelenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:00 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Nee, ik merk dat ik UT veel leuker vind omdat het persoonlijker is.
Dat krijg je als coins ook echt geld waard zijn. Criminelen gaan altijd stapje verder.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:10 schreef vandermar het volgende:
Steeds meer accounts worden gehacktwat opvalt is dat het playstation accounts zijn. En vooral de mensen met veel coins.
Playstation Network is zeer slecht.. Eerst miljoenen creditcard gegevens en nu dit, verbaast me niet echt...quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:10 schreef vandermar het volgende:
Steeds meer accounts worden gehacktwat opvalt is dat het playstation accounts zijn. En vooral de mensen met veel coins.
Ik ben toch blij dat ik ben overgestapt naar Xbox. Pak van mijn hartquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Playstation Network is zeer slecht.. Eerst miljoenen creditcard gegevens en nu dit, verbaast me niet echt...
Ik heb maar 10k coins, ff rustig aan nog anders gaan me contracten zo hardquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan in UT ook potjes tegen een vriend spelen
Contracten en fitness gaan niet naar beneden in friendly.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:17 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik heb maar 10k coins, ff rustig aan nog anders gaan me contracten zo hard
Kost geen contracten/fitness/moralequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:17 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik heb maar 10k coins, ff rustig aan nog anders gaan me contracten zo hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |