Ketellapperquote:
King Kornquote:Op maandag 26 december 2011 03:50 schreef Maria44 het volgende:
Ik ga bij Japie eten, want daar hebben ze.....
quote:Op zondag 25 december 2011 23:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en deze was van tivoli (sigarettenmerk van vroeger, geen idee of het nog bestaat)
Komt wel goed schatje...Roosvicé?quote:Op maandag 26 december 2011 03:57 schreef Maria44 het volgende:
Ja.
En deze: Ze zegt dat ik het verdien..
Sandemanquote:Op maandag 26 december 2011 13:14 schreef Rewimo het volgende:
Drum (en ik rook niet eens)
Het geheim dat je deelt met...
Flevohofquote:Op maandag 26 december 2011 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Beleef de dag van je leven in de ...
Daar maak je de spannendste dingen mee
Beleef de dag van je leven in de ...
... ... ...!
Die hadden we volgens mij nog niet?
Een lijstje met produkten die reeds geweest zijn in de OP maakt het wel makkelijker.quote:Op maandag 26 december 2011 13:22 schreef golfer het volgende:
Ik zie nu wel ongeveer alles voor de 2e of 3e keer terugkomen.
Dat kan ook moeilijk anders als je het over reclame-slogans uit de jaren 70-80 hebt en intussen bijna 600 posts erover hebt in 2 topics.
Ga je gang.quote:Op maandag 26 december 2011 13:28 schreef zusterclivia het volgende:
Een lijstje met produkten die reeds geweest zijn in de OP maakt het wel makkelijker.
En geeft weer hints waaraan te denken b.v.
quote:
Deze had ik al eens geplaatst maar niemand reageerde dus nogmaalsquote:
quote:
Waarschijnlijk weet niemand het, wat dacht je daarvan?quote:Op maandag 26 december 2011 13:31 schreef Provinciaaltje het volgende:
Deze had ik al eens geplaatst maar niemand reageerde dus nogmaals
Naar het carnaval in Rio, de palmen en de zee.
Neem ik o solo mio mijn eigen zon steeds mee, want waar ik ook naar toe ga wie mee moet gaan op reis.
Dat is die zachte jongen voor een zachte prijs
van....
Gewoon twee vensters openen, kun je ze zo kopiëren van het ene venster in het andere. Hoef je niks over te typen.quote:Op maandag 26 december 2011 13:33 schreef zusterclivia het volgende:
![]()
Damnnn heb ik dit...maar ok ik zal eerdaags 1 en 2 uitprinten en een lijstje posten.
iig na 1 januari pas resultaat verwachten dan hoor, ik heb thuis geen printer meer aangesloten.
Mja zou natuurlijk ook kunnen. Gaat in ieder geval over drank (40 plusser dranksoort)quote:Op maandag 26 december 2011 13:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet niemand het, wat dacht je daarvan?
Ik wist bij de eerste al dat het jonge jenever betrof, alleen heb ik even geen idee welke.quote:Op maandag 26 december 2011 13:38 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mja zou natuurlijk ook kunnen. Gaat in ieder geval over drank (40 plusser dranksoort)
Bam dat is hem.quote:Op maandag 26 december 2011 13:50 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik wist bij de eerste al dat het jonge jenever betrof, alleen heb ik even geen idee welke.
Gokje: Harteveld
Nee, helaas. Nog een hint: wat heb jij op je brood?quote:Op maandag 26 december 2011 13:12 schreef zusterclivia het volgende:
Komt wel goed schatje...Roosvicé?
quote:Op maandag 26 december 2011 13:56 schreef golfer het volgende:
Wie kent trouwens nog de vreselijke reclameterm: de derde oksel en het merk dat daarbij hoort?
Gaat goedkomenquote:Op maandag 26 december 2011 13:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gewoon twee vensters openen, kun je ze zo kopiëren van het ene venster in het andere. Hoef je niks over te typen.
Maar het merk?quote:Op maandag 26 december 2011 14:08 schreef zusterclivia het volgende:
![]()
Toen ben ik w.s opgestaan naar de tv gelopen en net 2 opgezet, wat een vieze reclame ...
![]()
Ik wil het niet eens wetenquote:
Deze zegt me even niks. We zouden echter wel een topic kunnen openen over al die reclamespotjesterminologie waarmee wij 40+jes in de jaren overspoeld zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 13:56 schreef golfer het volgende:
Wie kent trouwens nog de vreselijke reclameterm: de derde oksel en het merk dat daarbij hoort?
Bumsquote:Op maandag 26 december 2011 14:43 schreef Ouwesok het volgende:
Deze zegt me even niks. We zouden echter wel een topic kunnen openen over al die reclamespotjesterminologie waarmee wij 40+jes in de jaren overspoeld zijn.
Zo heb ik nooit een bioloog gehoord over 'huishoudbacteriën' en zou ik nog graag eens vernemen hoe je een brood dwars bakt.
In een tijd waarin het meest onschuldige liedje ging over de fuck fuck fuchsia moest zoiets nog gewoon kunnen.quote:Op maandag 26 december 2011 14:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
BumsOok geen merk dat je in deze tijd zo zou noemen
Het goedje (een soort deo) dat tegen de zogenaamd onaangenaamde geurtjes van die derde oksel moest gebruikt worden heette Bidex.quote:Op maandag 26 december 2011 14:08 schreef zusterclivia het volgende:
Toen ben ik w.s opgestaan naar de tv gelopen en net 2 opgezet, wat een vieze reclame ...
![]()
Mijn plastic bol mummelt iets met zuiver scheerwol.quote:Op maandag 26 december 2011 16:05 schreef golfer het volgende:
Nog een ouwetje: Liever naakt dan namaak.... waar was die ook alweer van?
Klopt. het wolmerk.quote:Op maandag 26 december 2011 16:31 schreef Ouwesok het volgende:
Mijn plastic bol mummelt iets met zuiver scheerwol.
alsof je ook plukwol hebt
Die was er ook en dat was een leuk topic.quote:Op maandag 26 december 2011 14:43 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Deze zegt me even niks. We zouden echter wel een topic kunnen openen over al die reclamespotjesterminologie waarmee wij 40+jes in de jaren overspoeld zijn.
Zo heb ik nooit een bioloog gehoord over 'huishoudbacteriën' en zou ik nog graag eens vernemen hoe je een brood dwars bakt.
juweel!quote:Op maandag 26 december 2011 15:23 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Er was overigens ook ooit 'brood om in te bijten'. Iemand die het nog kent
Juist en tevens correctquote:
Het was in elk geval weer iets dat je op je brood smeerde, alleen welke van al die merknamen er aan verbonden is is me even ontschoten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:39 schreef lady-wrb het volgende:
om welk artikel ging het in hetvolgende lied:
op het land waar het leven goed is
staan de wilgen aan de plas
ze lonken naar de wolken en het welige gewas
mmmmmmmmmm
dat zonnige land is van jou en mij
(ik hoop dat ik het me goed herinner, maar ik vond het zo'n mooi liedje vroeger)
ik heb volgens mij zelfs het filmpje nu gevonden (een compleet sterblok trouwens)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel IISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staan ook nog enkele niet beantwoorde tussen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |