Het zijn net de tafels die je vroeger op school leerde. Zo vaak gehoord, zo vaak meegezegd....dat gaat nooit meer uit je hoofd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:46 schreef cafca het volgende:
Verschrikkelijk eigenlijk, hoe al die reclames blijven hangen
quote:Bep niet, Bep maft, Bep koopt een bloesje, drie tientjes, staat nog leuk ook.
Alsof we alleen maar voor de tv hingenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:46 schreef cafca het volgende:
Verschrikkelijk eigenlijk, hoe al die reclames blijven hangen
Met Hans Otjes! Maar ik weet niet meer voor welk product dat was.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met Hans Otjes! Maar ik weet niet meer voor welk product dat was.
Spanje!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Het gaat om een vakantiebestemming....
Het erge is dat ik van oudsher hoofdzakelijk reclamespotjes op televisie keek en dat is een van de dingen waarin ik bijzonder weinig ben veranderd, nog steeds trek ik op televisie de reclameblokken beter dan de programma's die ze er doorheen frutselen om een uur vol te krijgenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof we alleen maar voor de tv hingen
quote:
Miauwquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef Ouwesok het volgende:
Er was echter ook nog iets dat zo lekker is dat de kat er zelf om vraagt
Miauw!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef Ouwesok het volgende:
Er was echter ook nog iets dat zo lekker is dat de kat er zelf om vraagt
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:02 schreef Ouwesok het volgende:
Intermezzo
Nu we het toch over katten hebben. Een van de fraaiste/absurdste Nederlandse reclamespots ooit
Ik kon er alleen geen raadseltje omheen verzinnen
Deze van een Engels merk melk is ook erg leuk:quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:02 schreef Ouwesok het volgende:
Intermezzo
Nu we het toch over katten hebben. Een van de fraaiste/absurdste Nederlandse reclamespots ooit
Ik kon er alleen geen raadseltje omheen verzinnen
Oh, is dat niet dat aquarium-met-een-per-ongelukje?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Heeft u ook glas op voorraad? Zo'n 4 bij 8 meter? Alleen in matglas? Nee, dat valt op.
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:09 schreef Eska het volgende:
Oh, is dat niet dat aquarium-met-een-per-ongelukje?Gouden Gids?
De reclame was met Loes Luca, een nogal aanwezige wijkverpleegkundige tegen een bejaarde dame. Ik zit al te zoeken op youtube, maar voorlopig zonder resultaat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef Eska het volgende:
Oh, die van Hans Anders herkende ik niet. Wel moest ik meteen denken aan "Ik gheet Ghans"
Oh ja, maar dit helpt al!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:00 schreef Deisyy het volgende:
De reclame was met Loes Luca, een nogal aanwezige wijkverpleegkundige tegen een bejaarde dame. Ik zit al te zoeken op youtube, maar voorlopig zonder resultaat.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit nog steeds te zoeken naar die "Mooie nieuwe bril" reclame, maar nu blijkt dat hij van Pearle was
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit nog steeds te zoeken naar die "Mooie nieuwe bril" reclame, maar nu blijkt dat hij van Pearle was
Die anderequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:15 schreef cafca het volgende:
Ja, da's iets met Martin Gaus...... Pal?
Oh ja, Frolic was met van die droge brokken die je kon doorsnijden en er dan lekker in knijpen.quote:
Wij hadden vroeger een hond, dat scheelt misschienquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:20 schreef Eska het volgende:
[..]
Wow....die was wel heel erg ver weggezakt (bij mij iig)
Ah, wij hadden katten. En allerlei andere diertjes ook nog. Maar nooit een hond.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:21 schreef Deisyy het volgende:
Wij hadden vroeger een hond, dat scheelt misschien
C1000quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:22 schreef Disana het volgende:
Oké een makkelijke want het is al laat:
Geen fratsen, dat scheelt.
Daar ga je!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:22 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah, wij hadden katten. En allerlei andere diertjes ook nog. Maar nooit een hond.
Union!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:24 schreef Deisyy het volgende:
Mijn laatste voor vanavond: Das pas fietsen.
met Sandemanquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:26 schreef Eska het volgende:
Doe ik ook een makkie
Het geheim dat je deelt....
Heinz ketchup!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:28 schreef cafca het volgende:
Door de hondenvoervraag moest ik ineens aan deze denken:
Welke andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |