Spirituele kennis doe je nou eenmaal op dmv ervaren en spiritualiteit werkt nou eenmaal op een andere manier maar het is zeker een gebied waar je kan leren en jezelf kan ontwikkelen en kennis van kan op doen . Wat jij als gebrek ziet is voor een ander een waardevolle schat aan informatie , ligt het bij de ander dat jij dat als gebrek ziet ....quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hoe meer je er van weet hoe behoedzamer je wordt in dat vertrouwen kan ik je zeggen.
[..]
En wat zijn die echt belangrijke vragen? En waarom verwacht je daar antwoorden op te vinden?
[..]
Ik ondervind hier eigenlijk een constant gebrek aan kennis en niet eens de wil om er iets over op te steken. Dat is net een mantra, dat kan ik blijven herhalen.
Hoe bedoel je? Spiritualiteit betekent niet per definitie religie.quote:
Ik vind dat ook zo'n vreemd stukje, dacht al dat ik de enige was die het zagquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:59 schreef Sosa het volgende:
staat ze nou op 0.30 nou in d'r blote kont te schilderen?
You'll shit bricks when you see itquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo'n vreemd stukje, dacht al dat ik de enige was die het zag.
Ja, ze heeft het wel in de vingers. Knap gedaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:07 schreef Sosa het volgende:
[..]
You'll shit bricks when you see it![]()
Wel prachtig geschilderd! Een waar 'godsgeschenk'...
Een aantal afbeeldingen en op z'n minst de naam van het meisje in de OP had fijngeweest ja...quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
waar is die hemel pic goddomme. klik ik moek nog verder zoeken dan de op. min puntje ts!
Hetgeen eigenlijk ook helemaal niet zoveel uitmaakt. Het gaat uiteindelijk om het resultaat en dat is wat deze jongedame hier laat zien. Hoe dan ook is hier duidelijk sprake van inspiratie. Dat er een schilderij tussen staat dat niet met sommige verwachtingen overeenkomt is iets anders, en ligt meer aan persoonlijke verwachtingen van anderen dan aan dat meisje.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:49 schreef freud het volgende:
Mooi schilderen, maar de perfect arische jezus, en standaard US verkochte hemelse beelden, *zucht*. En haar ouders zijn wel atheist, maar de VS is eng fundamentalistisch met geloof, dus je wordt dood gegooid met deze beeldvorming.
Vraag aan een ethiopische christenen wat hun beeld van de hemel is, en ik denk niet dat ze met deze beelden aankomen.
Wat probeer je nu te zeggen?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hetgeen eigenlijk ook helemaal niet zoveel uitmaakt. Het gaat uiteindelijk om het resultaat en dat is wat deze jongedame hier laat zien. Hoe dan ook is hier duidelijk sprake van inspiratie. Dat er een schilderij tussen staat dat niet met sommige verwachtingen overeenkomt is iets anders, en ligt meer aan persoonlijke verwachtingen van anderen dan aan dat meisje.
Jij wil er graag iets hogers zoals goddelijke inspiratie oid aan koppelen.quote:Opmerkelijk is dat haar ouders atheïstisch zijn en ze van daaruit in ieder geval niets heeft meegekregen. Daarnaast is het opmerkelijk dat wat ze beschrijft, ondr andere de onbeschrijflijk mooie kleuren en een enorm gevoel van helderheid dat ze ervaart, overeenkomen met wat BDE'ers vertellen.
Ik denk dat ze door haar ouders enorm gestimuleerd wordt om die afbeeldingen te schilderen. Beetje het 'wonderkind' idee. En die schilderijen komen ook zo bidprentjesachtig over. Knap gedaan, dat wel. Ze kan wel wat.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te zeggen?
Iedere kunstenaar die iets op linnen zet heeft inspiratie, iedere muzikant die een nummer componeert heeft inspiratie. Iedere beeldhouwer die een beeld maakt heeft inspiratie.
Mag ik je herinneren aan jouw eigen OP:
[..]
Jij wil er graag iets hogers zoals goddelijke inspiratie oid aan koppelen.
Dan hoort het resultaat wel correct te zijn.
Hou zou ze schilderen als ze niet in God zou geloven?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat ze door haar ouders enorm gestimuleerd wordt om die afbeeldingen te schilderen. Beetje het 'wonderkind' idee. En die schilderijen komen ook zo bidprentjesachtig over. Knap gedaan, dat wel. Ze kan wel wat.
Misschien iets waar haar interesse op deze leeftijd naar uitgaat. Ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Hou zou ze schilderen als ze niet in God zou geloven?
Ja maar ik ontken niet dat ze talent heeftquote:Op zondag 22 januari 2012 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat ze door haar ouders enorm gestimuleerd wordt om die afbeeldingen te schilderen. Beetje het 'wonderkind' idee. En die schilderijen komen ook zo bidprentjesachtig over. Knap gedaan, dat wel. Ze kan wel wat.
Oh dat heeft ze zekerquote:Op zondag 22 januari 2012 15:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar ik ontken niet dat ze talent heeft
Ze schildert ook wat ze in haar visioenen ziet wat extra knap is omdat in haar visioenen kleuren voorkomen die niet op aarde te zien zijn , wat zou ik zelf graag een kleur willen zien die ik nog niet ken .quote:Op zondag 22 januari 2012 14:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Hou zou ze schilderen als ze niet in God zou geloven?
Wat bedoel je hier precies mee???????quote:Op zondag 22 januari 2012 17:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze schildert ook wat ze in haar visioenen ziet wat extra knap is omdat in haar visioenen kleuren voorkomen die niet op aarde te zien zijn , wat zou ik zelf graag een kleur willen zien die ik nog niet ken .
Dat lijkt me een zeer bijzondere ervaring ja..quote:Op zondag 22 januari 2012 17:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze schildert ook wat ze in haar visioenen ziet wat extra knap is omdat in haar visioenen kleuren voorkomen die niet op aarde te zien zijn , wat zou ik zelf graag een kleur willen zien die ik nog niet ken .
Je kunt toch alle kleuren die er bestaan mengen?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat lijkt me een zeer bijzondere ervaring ja..
Maar ja, dan kun je die kleur niet uitdrukken op een schilderij en dat is wel erg frustrerend, denk ik.
Dat dacht ik eigenlijk ook, alle kleuren die bestaan.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt toch alle kleuren die er bestaan mengen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |