Dat kan, maar ze schildert wel meer. Niet alleen Jezus, maar ook wat zij als de hemel ziet. Ik weet ook niet of het waar is, maar vind het wel indrukwekkend.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:18 schreef Sushimonster het volgende:
Ik geloof er geen kont van. Ze tekent en precies die westerse Jezus, ze praat precies het bijbelpraatje.. Als ze het al niet van haar moeder heeft, dan moet ze het ergens anders gezien hebben.
Nou ze kan mooi schilderen, als ze dat zelf gedaan heeft. Maar wat ik zag van die beelden, dat zijn allemaal van die standaardplaatjes uit de kunstgeschiedenis, zo clichematig... Zo tekende men dat vroeger, dat móet ze gezien hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat kan, maar ze schildert wel meer. Niet alleen Jezus, maar ook wat zij als de hemel ziet. Ik weet ook niet of het waar is, maar vind het wel indrukwekkend.
Dit inderdaad. Die schilderijen zijn tot in de details hetzelfde als alle Westerse bijbelkunst. Beetje te toevallig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:18 schreef Sushimonster het volgende:
Ik geloof er geen kont van. Ze tekent en precies die westerse Jezus, ze praat precies het bijbelpraatje.. Als ze het al niet van haar moeder heeft, dan moet ze het ergens anders gezien hebben.
Eruhhh... busted!quote:Maak geen godenbeelden, geen enkele afbeelding van iets dat in de hemel hier boven is of van iets beneden op de aarde of in het water onder de aarde. Kniel voor zulke beelden niet neer, vereer ze niet, want Ik, de HEER, uw God, duld geen andere goden naast Mij. Voor de schuld van de ouders laat Ik de kinderen boeten, en ook het derde geslacht en het vierde, wanneer ze Mij haten; maar als ze Mij liefhebben en doen wat Ik gebied, bewijs Ik hun Mijn liefde tot in het duizendste geslacht.
Serieus? Dat is de meest aannemelijke verklaring die je kan bedenken?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:13 schreef Bill_E het volgende:
Lijkt me een duidelijk bewijs voor reïncarnatie.
Het is zeker knap, als ze dat echt zonder hulp doet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat kan, maar ze schildert wel meer. Niet alleen Jezus, maar ook wat zij als de hemel ziet. Ik weet ook niet of het waar is, maar vind het wel indrukwekkend.
In mijn beleving wel. Wat is de jouwe?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Serieus? Dat is de meest aannemelijke verklaring die je kan bedenken?
hmm...Talent geërd uit vorgie levens? Maar wat is die hemel dan, die ze schildert?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:45 schreef Bill_E het volgende:
[..]
In mijn beleving wel. Wat is de jouwe?
Grote kans dat ze in vorige levens erg gelovig was. En daar nu nog in geloofd. Althans, dat is een visie.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
hmm...Talent geërd uit vorgie levens? Maar wat is die hemel dan, die ze schildert?
Eens in de zoveel tijd worden er kinderen geboren die door een neurologische 'afwijking' briljant zijn in geheugen; wiskunde; kunst. Zet zo'n kind 's ochtends zonder supervisie voor Amerikaanse TV met al die TV dominees en die christelijke kunst programma's en voila.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:45 schreef Bill_E het volgende:
[..]
In mijn beleving wel. Wat is de jouwe?
Dat is een optie, al vind ik die persoonlijk iets minder aannemelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:12 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd worden er kinderen geboren die door een neurologische 'afwijking' briljant zijn in geheugen; wiskunde; kunst. Zet zo'n kind 's ochtends zonder supervisie voor Amerikaanse TV met al die TV dominees en die christelijke kunst programma's en voila.
Dit wandelende kopieerapparaatje slaat aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |