Nee, even serieus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:50 schreef 2Happy4U het volgende:
hehehehheheheheheheheheheh dikke mensen grpape
ghehehehehehe
Doe niet stoer dan, voordat ik shoarma van je maak. Genoeg voor heel Fok.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:50 schreef Driepink het volgende:
Och och och, een naamtopic, wat LIEFFFFF!
En wat dan nog, ik ben inderdaad niet een van de dunste, leer er mee leven.
je lijkt gefrustreerdquote:
Gast, heb je iets te bewijzen ofzo? Donder nou maar gewoon op.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:51 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Doe niet stoer dan, voordat ik shoarma van je maak. Genoeg voor heel Fok.
ik eet heel veel hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:51 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Doe niet stoer dan, voordat ik shoarma van je maak. Genoeg voor heel Fok.
ha je weet het zelf ook nogquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:51 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Damn, stalker ofzo. Hahah, just kidding girl.
Als ik jou was zou ik maar geen oog dicht doen. Mijn slager is onderweg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gast, heb je iets te bewijzen ofzo? Donder nou maar gewoon op.
shit ts het is aanquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:54 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar geen oog dicht doen. Mijn slager is onderweg.
heb je wel keurslager ??quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:54 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar geen oog dicht doen. Mijn slager is onderweg.
Mijn slager slacht geen varkens. Alleen dikke koeien zoals driepink.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet hoe je varken halal moet slachten
een pink is een jong rundquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:59 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Mijn slager slacht geen varkens. Alleen dikke koeien zoals driepink.
Donder zelf op naar je koelkast,quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gast, heb je iets te bewijzen ofzo? Donder nou maar gewoon op.
dan ben ik zoiets als oppergodquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:01 schreef Driepink het volgende:
Ik ben niet perfect, dus ik defineer mezelf liever als een demigod.
Je gedraagt je alsof je perfect bent. Terwijl je verreweg van perfectie ben. Niemand is perfect.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:01 schreef Driepink het volgende:
Ik ben niet perfect, dus ik defineer mezelf liever als een demigod.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik perfect ben, verre van zelfs. Zoals je zelf al zei ben ik ook niet een van de dunste, ik bijt nagels, ik rook, ik drink, vorig weekend stond ik nog strak, ik geef jou aandacht en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:02 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je gedraagt je alsof je perfect bent. Terwijl je verreweg van perfectie ben. Niemand is perfect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
ik vindt ts wel een beetje een aandachtshoer hoor
t is alert met een l debielquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Eentje hier valt op powerranger.
Gay Allert.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik perfect ben, verre van zelfs. Zoals je zelf al zei ben ik ook niet een van de dunste, ik bijt nagels, ik rook, ik drink, vorig weekend stond ik nog strak, ik geef jou aandacht en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Als jij denkt dat ik denk dat ik perfect ben moet je toch nog maar even achter je oren krabben, aangezien het 9 van de 10 keer meer een gedachte is die opkomt nadat ik je op je vingers tik en/of corrigeer.Je ben gewoon dik, klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Het is alert en dus? Jij loopt iedereen hier te bashen alsof ze je moeder in dr reet geneukt hebben, maar ondertussen ben jij wel het grootste huilkind hier.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Eentje hier valt op powerranger.
Gay Allert.
Dat heeft elke computer, mongoolquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:07 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik heb automatisch spelling correctie. Mijn mac is die debiel swa.
Je bent homo, dus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is alert en dus? Jij loopt iedereen hier te bashen alsof ze je moeder in dr reet geneukt hebben, maar ondertussen ben jij wel het grootste huilkind hier.
En elk homo heeft aids.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat heeft elke computer, mongool
Ik blijf bij 1 argument. DIK. SHOARMA. Pas maar op vanavond.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
goed argument. En dan nu eentje die je nog niet genoemd hebt.
Geen idee, ik noemde hem een kankeraap in een ander topic, omdat het geen Nederlands sprak. Ik denk daarvandaan..quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:06 schreef Beach het volgende:
Waar komt die haat tegen elkaar eigenlijk vandaan
Je neemt het op voor een homo. Ben jij zijn homo vriend?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe oud ben jij eigenlijk 11, 12
nee ik val gewoon op vrouwenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:09 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je neemt het op voor een homo. Ben jij zijn homo vriend?
Dezemanquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen idee, ik noemde hem een kankeraap in een ander topic, omdat het geen Nederlands sprak. Ik denk daarvandaan..
Die ene die ik vandaag zag was wel te doen, 2 tieten en een kut.quote:
zoiezo tochquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die ene die ik vandaag zag was wel te doen, 2 tieten en een kut.Die zijn de beste, of niet soms?
Het is geen HEM, maar HAAR.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen idee, ik noemde hem een kankeraap in een ander topic, omdat het geen Nederlands sprak. Ik denk daarvandaan..
en jij bent ontzettend vervelend en nu opbokkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:14 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Jij bent een zware Jeremy Scott adidas wings KNOCK OFF.
Het is vergeleken met die troep van jou in dat andere topic PERFECT Nederlands.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:13 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Het is geen HEM, maar HAAR.
Wie spreekt er hier nu geen correct Nederlands? Als ik wil praat ik correct Nederlands. Maar dat doe ik niet homo. Jij moet je maar eens aan je verplichtingen houden en word hetero. Sterf in hel.
Rot zelf op, is mijn topic.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en jij bent ontzettend vervelend en nu opbokken
Oh, je wilt nu van onderwerp veranderen. Eromheen draaien.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het is vergeleken met die troep van jou in dat andere topic PERFECT Nederlands.
touchequote:Op vrijdag 16 december 2011 20:15 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Rot zelf op, is mijn topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |