Ik denk dat het ook scheelde dat die jongen het stukje nog in eigen handen heeft gehad en ook uitvoerig geroken heeft.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:26 schreef Karina het volgende:
Best knap dan van die ene die zei dat hij kibbeling proefde (weet niet meer welke, 1 van de jongens).
Zeker als je naar lekkere toetjes gaat kijken.quote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef WheeleE het volgende:
Ugh. Mijn avondeten staat nog 20 minuten in de oven, en das 20 minuten te lang als je naar een kookshow kijkt...
Volgens mij zitten ze in het pand waar The Mansion zit/zat.quote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef Karina het volgende:
Leuk restaurant dit, weleens langsgelopen, als je die toetjes zietNog nooit gegeten helaas.
Zo te zien zijn ze verhuisd, ze zaten op de Amstelveenseweg, maar dit is volgens mij ergens anders, Hobbemastraat dus.
Zou best kunnen ja. Die hebben het ook niet echt lang volgehouden dan.quote:Op maandag 19 december 2011 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze in het pand waar The Mansion zit/zat.
Zijn gezichtsuitdrukking past niet echt bij z'n leeftijd.quote:Op maandag 19 december 2011 18:40 schreef WheeleE het volgende:
Corianne dacht ik.
Yorrick heeft weinig gezichtsuitdrukkingen trouwens. Altijd lichtelijk stoïcijns
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |