quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:04 schreef golfer het volgende:
Mijn kabeljauwhaasje was ook weer lekker.
Ik hou het toch maar op iets veiligs wat ik (en mijn schoonoudersquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bestellen bij de turkse slager.
Ik geloof je directquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat zit er in roze chocolademelk? Echt iets voor Steer trouwens haha
Zeggen dat het speenvarken is, eten ze het met smaak en likken de borden af, als het op is zeg je hun dat het geit is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hou het toch maar op iets veiligs wat ik (en mijn schoonouders) 'ken en kan' voor nu, maar goeie tip iig!
Dan ken jij mijn ouders niet, die gaan het echt wel gewoon eten als ze weten dat het geit is hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeggen dat het speenvarken is, eten ze het met smaak en likken de borden af, als het op is zeg je hun dat het geit is.
Dan roepen ze dat ze niet van geit houden.
Ja, als het geen kerst is een keerquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Je hoort het sunny, gewoon geit de volgende keer
Jeez wat een streekquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ga met kerst ook een dag koken. Had mn ideeen tegen mn moeder verteld en nu neemt zij 2 ideeen over voor de dag dat ik bij hen kom dus mag ik zelf wat anders verzinnen
Dit lijkt wel kots in een bekertje!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
roze chocolademelk
Ik zit ook onder een dekentjequote:Op vrijdag 16 december 2011 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
brrrrr ik heb het weer eens bere koud ondanks het wollen dekentje
Kan het me voorstellen. Ook in de jaren '70 hadden ze blijkbaar humor!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan er nog steeds om in een deuk liggen![]()
![]()
Gave gast vind ik het..
Ik mis The Voice ook, maar neem het wel op. Wel grappig overigens: vorige week heb ik The Voice ook opgenomen en toen heb ik de hele show gekeken (en geen enkel optreden gemist) in maar liefst 40 minuten. Hoe lang duurt het op tv? Twee uur of zo?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Mis The Voice vnv!Dan maar opnemen.
Zin in het optreden vanavond! Lang geleden dat ik choreo heb gedanst op een bedrijfsfeest
Ja de reclames duren lang en de TV Kantine zit ertussen maar ik hou van de TV Kantinequote:Op vrijdag 16 december 2011 19:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik mis The Voice ook, maar neem het wel op. Wel grappig overigens: vorige week heb ik The Voice ook opgenomen en toen heb ik de hele show gekeken (en geen enkel optreden gemist) in maar liefst 40 minuten. Hoe lang duurt het op tv? Twee uur of zo?
Lang leve opnemen en doorspoelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |