idem dito!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, hij werkt goed toch? Gewoon alles leeghalen en 2010 in 2011 veranderen.
Fijne avond mensen, tot morgen
Ik zie op dit moment alleen Bouncer kans maken. De rest is gewoon te oud of saai.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
De vraag is, wat is deze sr de megahit... Ik ben wel een beetje uitgekeken op bouncer.
geen MH, maar Bouncer kan wel eens het dj-oppepanthem worden ja. of jumpstart van These Kids wear Crowns (oid)quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
De vraag is, wat is deze sr de megahit... Ik ben wel een beetje uitgekeken op bouncer.
Ik durf te wedden dat het These Kids Wear Crowns - Jumpstart wordt, Bouncer is inderdaad al een beetje over zijn top.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
Gewoon weer skiddilly proberen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment alleen Bouncer kans maken. De rest is gewoon te oud of saai.
Pelican van de Maccabees is een favoriet van Coen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:30 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het These Kids Wear Crowns - Jumpstart wordt, Bouncer is inderdaad al een beetje over zijn top.
aub niet zegquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:30 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het These Kids Wear Crowns - Jumpstart wordt, Bouncer is inderdaad al een beetje over zijn top.
Nee joh! Ik vind het juist heel geschikt als anthem...quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aub niet zegnet even geluisterd, wat een bagger is dat...
Bleuh, agh, beter dan the wombats zal het toch niet meer worden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:34 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee joh! Ik vind het juist heel geschikt als anthem...
of Chelsea Daggerquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bleuh, agh, beter dan the wombats zal het toch niet meer worden.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:21 schreef DohanJerksen het volgende:
Zo mensen,
Al vroeg klaar met werken vanmiddag;
4 kratjes bier gehaald voor 7,- per stuk (actie van lokale Plus);
Morgen naar het voetballen en daarna op stap met vrienden zonder de vrouwen;
Zondag naar Coldplay in Antwerpen;
Maandag een dagje vrij!
Ik zeg *PLOP* WEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEENDDDDD!!!!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |