jepquote:
pfoe, dat heb ik gemist dus ik heb geen idee. de cam staat iig op 3fm-logo dus we zien Bart niet!quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:12 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Oke, waarom deed Sander dan alsof hij Bart zag?
Of is Bart nu wel in de studio?
Haha, Sander deed net alsof hij Bart zag en begroette hem. Volgens mij zei Coen nog dat Bart er helemaal klaar voor was, alsof er een DJ-set stond.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfoe, dat heb ik gemist dus ik heb geen idee. de cam staat iig op 3fm-logo dus we zien Bart niet!
volgens mij was dat 99problems van JayZquote:
ola Minthy,quote:
En mijn bitch eend one..quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij was dat 99problems van JayZ
Oja, daar ga jij heen he vanavond..quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ola Minthy,
De Staat begon vorige week toch rond half 10? en weet je ook hoe laat ze ong klaar waren? uurtje of 11?
ja! en ik ga proberen in de kleedkamer te komen zodat ik Torre kan pijpenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, daar ga jij heen he vanavond..
Pfff... Ik heb geen horloge. Volgens mij stond ik rond middernacht weer buiten. Het kan zijn dat ze zelfs nog later dan 21.30 begonnen, er zat aardig veel tijd tussen het voorprogramma en het optredenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ola Minthy,
De Staat begon vorige week toch rond half 10? en weet je ook hoe laat ze ong klaar waren? uurtje of 11?
ah, dank je. weet ik dat ik iig met een gerust hart EW kan afluisteren en waarschijnlijk ook nog een groot stuk stenders popquiz meepikquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Pfff... Ik heb geen horloge. Volgens mij stond ik rond middernacht weer buiten. Het kan zijn dat ze zelfs nog later dan 21.30 begonnen, er zat aardig veel tijd tussen het voorprogramma en het optreden
Been there, done that... Twicequote:Op vrijdag 16 december 2011 18:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja! en ik ga proberen in de kleedkamer te komen zodat ik Torre kan pijpen
jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:27 schreef gerbenp het volgende:
Hoe zit het nu met de mix? Komt het op 101tv nou of alleen op 3FM?
hele mond vol?quote:
Is ew eerder afgelopen dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dank je. weet ik dat ik iig met een gerust hart EW kan afluisteren en waarschijnlijk ook nog een groot stuk stenders popquiz meepik
nee, de mix is opgenomen. twitterde Bartje een paar dagen geleden alquote:
om 21u. dan Sandstormjaarmixquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, de mix is opgenomen. twitterde Bartje een paar dagen geleden al
Ah.quote:
Viel mee, ik had zelf wat cruesli meegenomen van huis voor een krokantjequote:
ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Viel mee, ik had zelf wat cruesli meegenomen van huis voor een krokantje
quote:
Echt hequote:Op vrijdag 16 december 2011 18:36 schreef Paul-89 het volgende:
Hij zat 3 maanden geleden met de vrachtwagen op de A2, lekker relevant.
het zijn de "leukste" verzoekjes van 2011 lieve schatquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:36 schreef Qunix het volgende:
waarom "3 maanden geleden"
Is hij inspiratieloos of lui om niet een herhaling uit te zenden?
Ah.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het zijn de "leukste" verzoekjes van 2011 lieve schat
Ja, Nirvanaquote:
ach, dan ga je hierna Ekstra Weekend alleen maar meer waarderenquote:
Gerard in een gekke bui?twitter:MrsEkdom twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 18:42:03Op zoek naar een dementerende dame met rood haar, 85 jaar.. is de weg kwijt #burgernet #Soest reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |