meestal niet inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, maar niet per se op de juiste plek
=MID(A1,3,5) dan krijg je een tekst.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:21 schreef StookerT het volgende:
....
Ps. Een mogelijke oplossing zou ook zijn om eerst in elke veld met 18 chars de eerste 2 eraf te halen en daarna de laatste 11 en dan hebben we als het goed is een 5 cijferig getal dat moet matchen met één van de EANS's uit de Netbeheerderslijst.
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:37 schreef StookerT het volgende:
Nice !
=VALUE(MID(A11;3;5))
Hij werkt, nu Vloopkupje erbij en hoppa!
Thanks ik ga eve naan de knutsel!
*edit* En als ik hem dan alleen wil tonen als er input is, wordt het dit toch: =IF(K2="";"";VALUE(MID(K2;3;5)))
Ja, datquote:Op maandag 23 januari 2012 16:26 schreef Deetch het volgende:
[..]
meestal niet inderdaad.
Excel: "zal ik hier een haakje doen?"![]()
Deetch: "nee, donder op hoerige zelfnadenkende verborgen clippy, ik haat je!!!"
Excel: "Oke dan, #error"![]()
Deetch: "hehe, lekker zelf doen"
Deetch: "pompedompiedom en dan zet ik hier een haakje en daar ook nog eentje, klaar"![]()
Excel: "haha nog steeds #error"![]()
Deetch: "hoerige *pieperdepiep*"![]()
Deetch: ".....1 haakje open, 2,3,4, haakje sluiten maakt 3,4,3,2,1,2,3,2,1,oh en nog eentje aan het eind = 0"![]()
Excel: "42"![]()
Deetch: "jeweetz"![]()
GEMIDDELDE.ALS bedoel je?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:00 schreef Holy_Goat het volgende:
Wellicht met een array if functie?
Weet niet of er anders een avgif bestaat?
Met vba zou je de witte rijen niet eens erin creerenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:36 schreef Jesse_ het volgende:
Ik zou zoiets met een VBA script doen en dan later de witte rijen er uit halen.
Maar ik weet niet hoe data werken met VBA
Witte cellen danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met vba zou je de witte rijen niet eens erin creeren
Daar raak je wel de kern: ALS wat? Hoe definieer je de voorwaarde dat een waarde in een schuivend venster valt? (Als datumtijd binnen venster van een uur, en dat steeds voor alle uren) Moet dus een relatieve voorwaarde zijn ipv een absolute.quote:
Met deze functie krijg je een gemiddelde van de laatste 12 rijen, ongeacht het aanatl rijen:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:22 schreef Apelaar het volgende:
[..]
Daar raak je wel de kern: ALS wat? Hoe definieer je de voorwaarde dat een waarde in een schuivend venster valt? (Als datumtijd binnen venster van een uur, en dat steeds voor alle uren) Moet dus een relatieve voorwaarde zijn ipv een absolute.
| 1 | =GEMIDDELDE(VERSCHUIVING($B$2;VERGELIJKEN(9,99999999999999E+307;$B2:$B92)-12;0;12;1)) |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |