Ik zou hem er echt niet in doen!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja heeeeeeel zacht, en hij past helemaal precies goed, ik moet denk ik oppassen met de droger, dan zou ie wel es net te klein kunnen worden!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh Urbanus op de radio, we zitten allemaal te zingen hier
Dit klinkt heel erg wat ik nu ga zeggen, maar ik zie jouw moeder niet met een rijbewijs voor me, of brengt je vader je fietsend weg?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:40 schreef Lutte het volgende:
Laatste lesdag van 2011 zit erop! Nu thuis met een dramatische moeder omdat papa me vanochtend weg mocht brengen en zij dat nooit mag![]()
Vanavond gelukkig weg dus dan ben ik er vanaf
Ik heb vanochtend ook getwiijfeld over die shake van de Mac!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh fuck me, oliebollen![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk die caramelmilkshake van de Mac gaan halen vandaag, maar omdat vanmorgen alles zo mega misging hier bedacht ik net dat ik ongetwijfeld vandaag allergisch zou worden voor die dingen, dus ik heb het niet gedaan, hoe erg is dat?
![]()
Overigens is vanmiddag weer alles normaal, thank god.
En tussen de middag was de cappuccinodate een leuke meevaller, en bij de kringloop ( waar ik ff snel een kerstkaartje langs ging brengen ) rook het zo lekker, dus ik vroeg aan de opperkringloopdame wat dat was, kreeg ik zo het hele flesje geurolie van haar, bodyshop nog wel, van dan branderspul, cranberry, ruikt echt hemels
Leuk! Misschien komen ze Benny tegenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n moeder en zusje gaan vanavond naar The Voice!
Mama heeft een rijbewijsquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg wat ik nu ga zeggen, maar ik zie jouw moeder niet met een rijbewijs voor me, of brengt je vader je fietsend weg?![]()
Zonder live-topics zou ik niet eens kijkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
The Voice in de studio lijkt me echt niet zo leuk als lekker thuis op de bank al online commentaar leverend
Het kan, chocomel heb ik het wel van en ijs soms ook, dusssssss... Ik vraag mn broertje wel of ie dr es een meebrengt, thuis durf ik het risico wel te nemenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend ook getwiijfeld over die shake van de Mac!![]()
Zit er een kans in dat je last kan krijgen van die shake of is caramel normaal veilig?
Je bent gewoon bekende vaste klant daar, dat je zoveel leuks gratis krijgt
Psies, als ik mn FB niet aanslinger om samen te kijken met mensen of geen bezoek heb dan val ik echt stévast keihard in slaapquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zonder live-topics zou ik niet eens kijkenSamen beppen
![]()
Wrawroem!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |