daarom, ik vond het al belachelijk toen ik het op de kaart zag staanquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:52 schreef Barbaaf het volgende:
Ja maar, aardappel op pizza? Da's net zoiets als ontbijtkoek op je brood
Ik kan het je niet uitleggen, ik word niet betaald door de pizzalobby, maar hier is het verhaal: http://www.stuff.co.nz/li(...)e-says-US-Governmentquote:
Het groeit aan planten toch? Anders valt de droom van die calzoneplantage die ik in gedachten had in duigenquote:
Misschien moet ik je teleurstellen, het groeit in ieder geval niet kant en klaar aan planten, er moet nog het een en ander mee gebeuren.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het groeit aan planten toch? Anders valt de droom van die calzoneplantage die ik in gedachten had in duigen
Ik heb pas problemen ja?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:38 schreef Qwea het volgende:
boooh, boodschappen gedaan. Ook grotendeels voor kerst en tussen kerst en oud en nieuw. Takke tyfus
nou, dit is kut, maar je waterrekenig straks veel kutterquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:38 schreef Cat22 het volgende:
Kom ik thuis, staat de garage onder water. Oeps, blijkbaar vanmorgen tijdens het weggaan tegen een kraantje aangeduwd wat daardoor een beetje open stond.![]()
Baal baal, garage gedeeltelijk leeggeruimd en het water naar buiten geveegd.
En toen kwam ik in de gang..... daar stond ook water.En niet alleen op, maar ook onder het zeil.
![]()
![]()
Ik ben anderhalf uur aan het dweilen geweest en heb er volgens mij wel 70 liter water uitgehaald.
Nu ligt het zeil nog half open, raam open en verwarming aan. En dan hoop ik maar dat op die manier al het water onder het nog liggende zeil verdampt en ik er niet de schimmel in krijg.
![]()
Oi, mijn arme rug.En de enige die ik de schuld kan geven is mezelf. Domme Cat!
Dat was ik nu net even vergeten, en bedankt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, dit is kut, maar je waterrekenig straks veel kutter
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was ik nu net even vergeten, en bedankt.Had ik me onder het dweilen ook al bedacht.
IK WIL NIET POMPEN!quote:
A bah wat vervelendquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:38 schreef Cat22 het volgende:
Kom ik thuis, staat de garage onder water. Oeps, blijkbaar vanmorgen tijdens het weggaan tegen een kraantje aangeduwd wat daardoor een beetje open stond.![]()
Baal baal, garage gedeeltelijk leeggeruimd en het water naar buiten geveegd.
En toen kwam ik in de gang..... daar stond ook water.En niet alleen op, maar ook onder het zeil.
![]()
![]()
Ik ben anderhalf uur aan het dweilen geweest en heb er volgens mij wel 70 liter water uitgehaald.
Nu ligt het zeil nog half open, raam open en verwarming aan. En dan hoop ik maar dat op die manier al het water onder het nog liggende zeil verdampt en ik er niet de schimmel in krijg.
![]()
Oi, mijn arme rug.En de enige die ik de schuld kan geven is mezelf. Domme Cat!
Thanks, gelukkig heb ik daar verwarming, dan droogt het hopelijk allemaal mooi op. En trekken de bobbels in mijn behang ook weg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:42 schreef indaha het volgende:
[..]
A bah wat vervelenden buiten bebben we ook al water genoeg laat staan in huis, sterkte ermee
Zoals schillen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Misschien moet ik je teleurstellen, het groeit in ieder geval niet kant en klaar aan planten, er moet nog het een en ander mee gebeuren.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:45 schreef Oognip het volgende:
Oei wat kut Cat! Jammer ook dat je alleen jezelf de schuld kan geven
quote:
quote:
Beide kut optiesquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan moet je kiezen tussen verhuizen en geduld hebben
Je bent er allebei zooo slecht in.quote:
Ja, en in stukjes hakken of malen, aan een buffel voeren, de buffel melken en van de melk mozzarella makenquote:
PapaElisaB gebruikt een geheim ingredient om het extra romig te maken?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:01 schreef Qwea het volgende:
HA! HA ! HAAA!
Maar ik heb stoofperen die briljant rood zijnHA!
Met straks eigen gemaakte aardappelpuree! HA! Alleen niet zo lekker als die van papa elisaB
Ik heb opwarmrijst.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:01 schreef Qwea het volgende:
HA! HA ! HAAA!
Maar ik heb stoofperen die briljant rood zijnHA!
Met straks eigen gemaakte aardappelpuree! HA! Alleen niet zo lekker als die van papa elisaB
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
PapaElisaB gebruikt een geheim ingredient om het extra romig te maken?
Opwarmrijstquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb opwarmrijst.![]()
Maar vanaaf wel naar de Notenkraker!
Nee Q., niet iedereen kijkt iedere twee minuten naar z'n PC, en sommigen proberen zelfs te werkenquote:
Werken op vrijdag middag moeten ze verbieden. Maar ik zie dat je het onwijs druk hebt idd, ik bedoel, bier drinken is een tyfus zwaar beroep. Hoop dat je vroeg met pensioen kan!quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee Q., niet iedereen kijkt iedere twee minuten naar z'n PC, en sommigen proberen zelfs te werken
He, Bier!Duvel
Nu nog tieten, waar is dat schattige aziaatje heen
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Werken op vrijdag middag moeten ze verbieden. Maar ik zie dat je het onwijs druk hebt idd, ik bedoel, bier drinken is een tyfus zwaar beroep. Hoop dat je vroeg met pensioen kan!
Hey oognip? Post je tieten ff voor Baaf, wil je?
en welk werk deed je ook alweer?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
niet iedereen kijkt iedere twee minuten naar z'n PC, en sommigen proberen zelfs te werken
Zelfs daar zit ik soms wel een uur in het serverhok zonder Fok!quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en welk werk deed je ook alweer?
Daar heeft ie jou voorquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Werken op vrijdag middag moeten ze verbieden. Maar ik zie dat je het onwijs druk hebt idd, ik bedoel, bier drinken is een tyfus zwaar beroep. Hoop dat je vroeg met pensioen kan!
Hey oognip? Post je tieten ff voor Baaf, wil je?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
En weer thuis echt begrafenis weer
Die van Q. ken ik al, ik wil Versche Jetsersquote:
Die van mij zijn ook alweer 22 jaar oud dus ik denk dat je verder moet zoekenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die van Q. ken ik al, ik wil Versche Jetsers
Nietus, jij had vast niet al tieten bij je geboortequote:Op vrijdag 16 december 2011 17:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook alweer 22 jaar oud dus ik denk dat je verder moet zoeken
Tepels had ik wel al bij de geboorte en het was maar een grapjequote:Op vrijdag 16 december 2011 17:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nietus, jij had vast niet al tieten bij je geboorte. En met Versch bedoel ik natuurlijk 'nog niet gezien/besabbeld/gekneed door mij'. De c-14 datering doet er minder toe.
Hi, how you're doing?quote:
moe, en volgende week moeten we nog meer overwerkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hi, how you're doing? [ afbeelding ]
dan hoop ik dat je van het weekend aan ontspannen toekomtquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
moe, en volgende week moeten we nog meer overwerken
Zeg, wil jij een van mijn lievelingsliedjes eens niet met begrafenissen associërenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En met Versch bedoel ik natuurlijk 'nog niet gezien/besabbeld/gekneed door mij'. De c-14 datering doet er minder toe.
Dat ligt eraan wat je eronder verstaatquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met chronische stress? Als in, zelf gehad of ken je iemand die het heeft?
Wat zijn de ervaringen?
Gewoon chronische stress, slecht slapen, spanningen opbouwen, tegen een burn-out aanzitten. Chronische stress.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je eronder verstaat
Nope. Thank god niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon chronische stress, slecht slapen, spanningen opbouwen, tegen een burn-out aanzitten. Chronische stress.
Sorryquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, wil jij een van mijn lievelingsliedjes eens niet met begrafenissen associëren? Ik houd er geen meer over.
Dat weet ik. Maar ik associeer het nog niet met een daadwerkelijke begrafenisquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Sorry
Maar het nummer (of iig de clip) gaat toch echt over een tragisch verhaal dat eindigt met een begrafenis.
Nou, gelukkig dan maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Thank god niet.
Dat lijkt me kutter dan mijn stress shizzle
Dat klinkt wel bekend uit een tijd dat er van alles van me verwacht werd en aan alle kanten aan me getrokken werd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon chronische stress, slecht slapen, spanningen opbouwen, tegen een burn-out aanzitten. Chronische stress.
Bwehehehehequote:Op vrijdag 16 december 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
Ik drink nooit meer Heineken. Hoofdpijn prutpils
.
Da's ook bocht ja. Ik kan eigenlijk alle bieren wel drinken, maar Heineken, Brand en Amstel gaat niet goed, daar krijg ik hoofdpijn vanquote:
Merciquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:36 schreef Barbaaf het volgende:
Kusje op je hoofd Samzz
Had je nog een reden te vragen naar chronische stress?
Jeetje. Geen facebook en ook al geen DMquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:39 schreef Barbaaf het volgende:
DM is ook al kapot als in, ik kan niet zenden. Je hebt zo PM
Ik ben sociaal geisoleerdquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje. Geen facebook en ook al geen DM.
Jezus Q, die mensenquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:19 schreef Qwea het volgende:
mensen zitten op facebook te haten op mijn apple reacties
Ik vind het grappig
Ik heb het net binnenquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:48 schreef Barbaaf het volgende:
En nu weer niet, en ook niet editten. Ben ff de deur uit om eten te halen
Ja, echt hequote:
Helemaal mee eens, het is heel duur maar het werkt geweldigquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, echt he
Ja, ik heb idd zitten haten op apple, omdat het tyfus duur is. Dat is het nog steeds. Maar het werkt zooooo relaxt gewoon.
En ik snap dat gelul ook niet he. Goed, iemand wil er blijkbaar veel geld aan uitgeven en het werkt haske goed, LAAT dan gaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het is heel duur maar het werkt geweldig
Mijn nieuwe telefoon kon zelfs tegen een stootje blijkbaar, de eerste keer vallen heeft ie overleefd
die 19 nog wat?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En die nieuwe burger? Die is zooooo goed
Ja preciesquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ik snap dat gelul ook niet he. Goed, iemand wil er blijkbaar veel geld aan uitgeven en het werkt haske goed, LAAT dan gaan![]()
Maar neeeeee. En die gast met de grootste waffel staat 3x per week zoeen beetje zijn Windows bak opnieuw te installen
Oh echt? Ik vind het een hele goede, voor de Mac dan. Maar doe mij maar liever een angry whopperquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:39 schreef Barbaaf het volgende:
MD: nee, een chicken sensation. Als je de 1955 classic bedoelt, daar vind ik niet zoveel aan.
Niet door jouw berichten hoorquote:
Dan is het maar beter dat het eruit komt en niet opgekropt wordtquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet door jouw berichten hoor. Het zat eraan te komen.
Achquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga douchen. Ik ben echt ontzettend verdrietig in ene.
Thanks voor je PM'etjes, Baaf, it's really appreciated.
Ik ga eerst even douchen, even wat wegspoelen. Dan stuur ik je een PMquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Achwat is er aan de hand? (of deel je dat liever niet?)
Is primaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga eerst even douchen, even wat wegspoelen. Dan stuur ik je een PM. Ik wil het liever niet open en bloot op het forum hebben...
Dat topic gaat vet snel, kan ik nooit bijhoudenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je kletst niet mee in TAL he? Leuk topic hoor
Ja het gaat wel hard, maar 't is best tof en dat soort topics zijn de reden dat ik dit soort dingen niet in gezelschap kijk, vind fok!ken veel leukerquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat topic gaat vet snel, kan ik nooit bijhouden
Ey mopquote:
beterschap. thee of melk met honing helpt ook wel ietsquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja het gaat wel hard, maar 't is best tof en dat soort topics zijn de reden dat ik dit soort dingen niet in gezelschap kijk, vind fok!ken veel leuker
Ik zit bij de kachel met een waterijsje. Keelpijn, bluh
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:48 schreef Oognip het volgende:
Senes, hoe is het met Samara afgelopen? Met een sisser dus?
Thnx! Thee met honing heb ik ook al een paar keer op vandaag, melk niet, want heb last van slijm....quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
beterschap. thee of melk met honing helpt ook wel iets
Oh, gelukkigquote:
Dat je daarover twijfelt johquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef Oognip het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik mijn Ben & Jerry's cookie dough ijsje op ga eten. Ik denk het wel
Hahaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Nooit meer dergelijke speeltjes dus
?
[..]
Dat je daarover twijfelt joh.
Thanksquote:
En jij ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Douche ze, Sammz. Huil maar lekker even uit
Pfff, dat kan er dan ook nog wel bijquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hahaik heb al zo ongezond gegeten deze week dat ik dit maar beter over kan slaan, of juist niet, dit ijsje kan er dan ook nog wel bij
O gelukkig maar. Goed voor je stalen zenuwenquote:
Ik nu ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
En jij ook.
[..]
Pfff, dat kan er dan ook nog wel bij. Tenminste, dat denk ik dan altijd
.
Hey babequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Ey mopHoe is het met Baloe? En met MM?
Mo zegt van wel, hij heeft oplosbare hechtingen die van binnen zijn gehecht en hij zei dattie naar cp zou gaan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:17 schreef Oognip het volgende:
Q, mag Mo nou wel zwemmen? Had je dat nog gevraagd?
Jullie hebben het dus niet nagevraagd?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mo zegt van wel, hij heeft oplosbare hechtingen die van binnen zijn gehecht en hij zei dattie naar cp zou gaan.
Ik zal maandag nog ff bellenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jullie hebben het dus niet nagevraagd?
Naja als hij vindt dat het mag, dan mag het van mij ook
Maar je bent er achter inmiddelsquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
Ja hoiiiiiiiiiiiiiiiiets te doen hier?
Ik ben een muts, ik dacht dus gister de afrekening van nuon te krijgen maar die was van Liander en ik dacht vandaag toen ik beter keek dat ik nu ipv 17 euro per maand 54 euro per maand moet betalen in 2012, maar dat is per 3 maanden
Ik ben er achter met wat hulp jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar je bent er achter inmiddels![]()
![]()
En verder ist hier rustig
Ooooooohquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
Ja hoiiiiiiiiiiiiiiiiets te doen hier?
Ik ben een muts, ik dacht dus gister de afrekening van nuon te krijgen maar die was van Liander en ik dacht vandaag toen ik beter keek dat ik nu ipv 17 euro per maand 54 euro per maand moet betalen in 2012, maar dat is per 3 maanden
Ja dat is gek hequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
OoooooohDus ook iets omhoog, ondanks geld terug. As usual tegenwoordig
+1quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben er achter met wat hulp ja
Nu de nuon-afrekening nog
Kun je dat niet weer terugzetten naar per maand? Naast de rente scheelt het ook een hoop administratief gedoe voor ze, gok ik zo...quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat is gek he
En die 70 nog wat had ik van mn bankrekening gehaald, niet van de brief
Hoewel ik me wel afvraag waarom in ineens per 3 maanden moet betalen
Ja ach, ik moet er maar eens achteraan weerquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Je kunt kiezen volgens mij; per maand, kwartaal of half jaar
Zal ik je administraaaaasie doen? Inclusief excelsheet?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ach, ik moet er maar eens achteraan weer
Nee dan zou ik me schamenquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zal ik je administraaaaasie doen? Inclusief excelsheet?![]()
![]()
Wat dan?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat dan?![]()
Ik zal alle aankopen bij onverantwoorde sites onder "diversen" zetten hoor
Wat dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
Zo wij hebben ook een kerstdrama hoor ik net
Ik haal het zo wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich staande opmerking of nav Tombo's verhaal?quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Gadver, wat lullig voor je zusje![]()
Dus nu zitten alleen jij en je andere zusje er te brunchen?
Kan ze net zo goed jullie moeder en stiefvader ook vragen....ik heb ook stiekem het idee dat jullie daar allemaal meer mee hebben, ofnie?
Nav tombo's en andermans verhaal maar ik zit mobiel en kon geen pi vindenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op zich staande opmerking of nav Tombo's verhaal?
Want in het laatste geval mis ik een PI
En dan vooral op sarcastische toon.....da's m'n specialiteitquote:"nou ja, als je liever 2 dagen doorbrengt met de andere kinderen, dan doe je dat toch lekker?"
Nee dat vond ie juist geen probleem, was nog goeie smoes geweestquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:10 schreef Loveless85 het volgende:
Raar verhaal wel ja, niet erg tactvol. Of zég dan gewoon als je daar niet met de exen wil zitten ofzo lijkt me, dan kan er wellicht nog wat anders worden gepland
Dat lijkt me de enige goede reactie, je kan wel omwille van de goede vrede er niks van zeggen, maar dit is wel nogal duidelijk gewoon niet eerlijk (en netjes)quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou echt iets zeggen in de trant van
[..]
En dan vooral op sarcastische toon.....da's m'n specialiteit
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou echt iets zeggen in de trant van
[..]
En dan vooral op sarcastische toon.....da's m'n specialiteit
Ooooh, no fakking weej dat ik met J. nog langsging....hij had de kans om de 2e kerstdag z'n enige kleinkind te zien en dan heeft ie andere prioriteiten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ookMaar ze heeft het wel gezegd iig, (en ze komt eindelijk voor zichzelf op das dan wel weer fijn
) en ze zei ook dat hij het niet hoeft terug te draaien want leuk wordt het toch niet echt meer maar goed, we zien wel. Ik zou 1e kerstdag nog ff langs met J. en daar heb ik ook geen zin meer in zo
Hopen dat het vriest
Ik vind het ook rot voor haar vooral, ik vind het zelfs eigenlijk al vervelend, en ik heb niet zo'n goede band als zijquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Zou z'n nieuwe vrouw er wat mee te maken hebben of is dit puur vanuit hem zelf?
Maakt uit niet uit; ik kan me helemaal voorstellen hoe lullig ze zich moet voelen....ouders zijn toch de mensen waarvan je verwacht dat ze graag bij je willen zijn, zelfs als je daar zelf iets minder behoefte aan hebt....
Ja nou ik heb al toegezegd en zusje vindt het prima dus ik hoop op 8 meter sneeuwquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ooooh, no fakking weej dat ik met J. nog langsging....hij had de kans om de 2e kerstdag z'n enige kleinkind te zien en dan heeft ie andere prioriteiten.
Ik zou gewoon zeggen dat je de 1ste liever ff langs je moeder/buurvrouw/achterachternicht langsgaat, want anders kun je daar niet mee koffiedrinken
Hoe kun je andermans kinderen leuker vinden dan je eigen vlees en bloed?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het ook rot voor haar vooral, ik vind het zelfs eigenlijk al vervelend, en ik heb niet zo'n goede band als zij![]()
Wij hebben ons altijd in 388 bochten gewrongen om elke kerst iedereen te zien (zij helemaal met alle ouders van partners enzo) en nu is het zo makkelijk...
En het is vanuit hemzelf denk ik, heb al vaker het idee dat ie hen leuker vindt...
Hij had toch ook toegezegd naar je Zusje te gaan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou ik heb al toegezegd en zusje vindt het prima dus ik hoop op 8 meter sneeuw
Nee hij had niet toegezegd hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij had toch ook toegezegd naar je Zusje te gaan?
Echt, ik ging niet....zak er lekker in ofzo![]()
Maar goed, da's heul persoonlijk natuurlijk
Met je jas aan op de bank blijven zittenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hij had niet toegezegd hoorIk ga waarschijnlijk gewoon ja, ben watje
Maar ik ga kort, want J.
Jou nou ditquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:24 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, je moet het zelf weten natuurlijk, kan me ook wel voorstellen als je je er wellicht juist een beetje buiten wil houden
J.kan nog niet zo goed alleen thuis blijvenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:26 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik zou J thuis laten, en ik denk als ik zusje was dat ik 'm ook echt niet mee zou geven dan hoor
Ja maar ik ben dan de oppas dus thuis laten is beetje eng!quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:26 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik zou J thuis laten, en ik denk als ik zusje was dat ik 'm ook echt niet mee zou geven dan hoor
Ah joh, potje bier erbij, de Rambo trilogie op, die vermaakt zich welquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dan de oppas dus thuis laten is beetje eng!
Arm kindquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah joh, potje bier erbij, de Rambo trilogie op, die vermaakt zich wel
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah joh, potje bier erbij, de Rambo trilogie op, die vermaakt zich wel
toastje erbij?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeeeeee
Moet ik teruglezen of kan ik gewoon aanschuiven?
Lijkt me lekkerquote:
Dat roep ik ook al jaaaaarenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:29 schreef Loveless85 het volgende:
Maar stiekem vind ik het best lekker dit jaar, geen gedoe met Kerst, niks geen geregel. Anders zit je rond deze periode volop in het geplan en gedoe, en mijn broer is meestal zo flexibel als een stuk hout, dus OF hij kan alleen een bepaalde paar uur komen, of mijn ouders kunnen daar maar op 1 moment terecht. Dus dan passen wij ons altijd maar aan om de lieve vrede nog wat te bewaren, en dan is de keuze voor de schoonouders ook weer meteen beperkt![]()
Maar dit jaar gewoon lekker pleite, ze kijken maar
Doet ze goed danquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat roep ik ook al jaaaaaren![]()
Mijn Zusje is gisteren naar Calgary gevlogen en viert kerst dit jaar met vrienden in een knus huisje in de The Rocky Mountains, terwijl wij het gezapigde ouders/schoonoudersriedeltje weer volgen
YOU WERE ON A BREAK!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Vrijdagochtendquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Wanneer gaan jullie weg Ll?![]()
Wij zitten altijd vast aan de zus van meneer I.; die komt uit Oh Oh Chersoland en werkt in een ziekenhuis met onhandige diensten....dus het is altijd eerst vragen wanneer Zus I.komt en wij dienen ons daaraan te schikken.
En doen we dat niet, zitten we de hele dag met S. z'n ouders te koekeloeren....erg gezellig![]()
Wat een boefquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doet ze goed dan![]()
Ach het is meteen ook duidelijk. Als je roept dat je gewoon thuis blijft dan wordt je meteen raar aangekeken. Mijn broer had dit jaar dus gezegd dat ze op kerstavond moesten komen of op 1e kerstdag en z'n schoonouders op kerstavond ofzo, want ze wilden 2e kerstdag samen zijn. Nou dat was natuurlijk ook al heel raar hoor, dat deed je eigenlijk ook niet, op kerstavond familie laten komen en dan op 2e kerstdag alleen met je vriendin thuis gaan zitten
Hilarische afleveringquote:
Lekkerrrrrr. Briequote:
Dat zou ik zeker niet doen nee, voor je het weet heb jij het nog allemaal gedaan ook...quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jou nou ditIk ga geen ruzie zoeken als zij het wel kut vindt maar wel gewoon met mn vader om blijft gaan
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hilarische aflevering![]()
I, take you, Rachel....![]()
![]()
Hebben wij dezelfde moeder?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:37 schreef Loveless85 het volgende:
En mijn moeder probeert altijd nog zo nonchalant te doen zo van 'weten jullie al wanneer je komt met kerst, of heb je andere plannen, geeft niet hoorrrr'. Maar het was dit jaar toch wel even zo vissen van 'zo... wat dachten jullie, eens niet al dat gedoe en eerste kerstdag bij de ene familie en tweede bij de ander?'
Ll kan mn rug opquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekkerrrrrr. Brie
Maar mag dat wel van Ll?
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
A Meezing klinkt wel leuk MM
[..]
Lekkerrrrrr. Brie
Maar mag dat wel van Ll?
ik heb brie en kruidenboter en valfraisquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van mij mag het![]()
Ik heb alleen nog boursin en pittige kipsalade....en sellery.
De brie heb ik al op
Zeg, denk eens niet meteen zo ranzigquote:
*Steil achterover klettert*quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb brie en kruidenboter en valfrais
Aioli is op
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *blaast adem*
*valt omquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb brie en kruidenboter en valfrais
Aioli is op
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *blaast adem*
Laat me maar liggen, dan hoef ik over 12 uurtjes ook niet frips ende vrolijck in bikini van de wildwaterbaan af te zoeven.quote:
Dat denk ik gewoonquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:45 schreef tombolafan het volgende:
Ing, HOE weet jij hoe een kannibaal uit de gulp stinkt? [ afbeelding ]
Ik was al aan de voorbereidingen begonnenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me maar liggen, dan hoef ik over 12 uurtjes ook niet frips ende vrolijck in bikini van de wildwaterbaan af te zoeven.
En dan hoeft Greys niet verkleed als strandbal/TL balk
Dat klinkt anders heel leukquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me maar liggen, dan hoef ik over 12 uurtjes ook niet frips ende vrolijck in bikini van de wildwaterbaan af te zoeven.
En dan hoeft Greys niet verkleed als strandbal/TL balk
Wat voor voorbereidingen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was al aan de voorbereidingen begonnen
Blissquote:
Wacht maar tot je de foto's ziet van het landen na de wildwaterbaan, met haar bikini onder heur okselsquote:
Op internet aan het zoeken naar afbeeldingen van hopelijk bestaande TL balken met hobbelsquote:
Whehehequote:Op zaterdag 17 december 2011 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de foto's ziet van het landen na de wildwaterbaan, met haar bikini onder heur okselsElies en ik gaan vermomd onderaan die baan liggen met camera's
Ruilen? Ik moet werkenquote:
Leuk, ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de foto's ziet van het landen na de wildwaterbaan, met haar bikini onder heur okselsElies en ik gaan vermomd onderaan die baan liggen met camera's
Als je die hobbels gewoon tijdelijk over je schouder gooit, val je echt niet op als TL balkquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Op internet aan het zoeken naar afbeeldingen van hopelijk bestaande TL balken met hobbels
Ik denk dat het 't groooooooote broekje is gewordenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Oh, het was een waar dilemma; nam ik de bikini met het lage broekje wat met 1 waterstraal al van je kont af glijdt, maar wel een BH-bovenstukje heeft met een goede sluiting?
Of nam ik de roze met het groooote broekje met een touwtje, maar met het triangelbovenstukje?
Nou, wat denken jullie?
Triangelbovenstukje, want dat houd je makkelijker in bedwang met je armenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Oh, het was een waar dilemma; nam ik de bikini met het lage broekje wat met 1 waterstraal al van je kont af glijdt, maar wel een BH-bovenstukje heeft met een goede sluiting?
Of nam ik de roze met het groooote broekje met een touwtje, maar met het triangelbovenstukje?
Nou, wat denken jullie?
Je gaat door voor de oven met functionerende draaiknopquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het 't groooooooote broekje is geworden
Jij rotmokkelquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je gaat door voor de oven met functionerende draaiknop![]()
Zoiets had ik ook bedacht iddquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Triangelbovenstukje, want dat houd je makkelijker in bedwang met je armen![]()
Je kent mequote:Op zaterdag 17 december 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
En liever in de blote titties eindigen onderaan die baan dan in de blote voorbipserdepips!![]()
Met mooie close ups van de sinaasappelquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
Dat zou ook héél ongemakkelijke foto's opleveren vanuit ons standpunt denk ik, als we voor de strandballenvermomming gaan
Zie je die meteen bij jou als je broekje afzakt dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met mooie close ups van de sinaasappel![]()
Als je maar hard genoeg op de lens landt vast welquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zie je die meteen bij jou als je broekje afzakt dan?
Oh dat is prettig! Dus niet van die touwtjes aan de zijkant die dan in je zijkanten snijden met rollade effectquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, en dat broekje heeft als voordeel dat ook nog bijna je hele derriere bedekt is en hij trekt niet in je love handles![]()
Maar dat had ik er niet bij verteld, want dan was het wel heel makkelijk raden voor jullie
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg op de lens landt vast wel
Ja, eigenlijk welquote:
Bij netbeheer is dat logisch, want dat is een vast bedrag per maand, onafhankelijk van je verbruik. Dus als de kosten voor netbeheer omhoog gaan, moet je meer betalen. En dat bepaalt je netbeheerder.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
OoooooohDus ook iets omhoog, ondanks geld terug. As usual tegenwoordig
Als het bedrag erg laag is, wordt dat weleens gewijzigd. Scheelt administratiekosten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:28 schreef tombolafan het volgende:
Hoewel ik me wel afvraag waarom in ineens per 3 maanden moet betalen
Per maand, per 2 maanden, per 3 maanden en per half jaar. En je mag inderdaad zelf kiezen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Je kunt kiezen volgens mij; per maand, kwartaal of half jaar
Hm, da's niks gedaan. Hoe is het met je, voel je je al wat beter?quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was om 05:00al klaar wakker. Zonder reden ook nog eens
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |