*valt omquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb brie en kruidenboter en valfrais
Aioli is op
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *blaast adem*
Laat me maar liggen, dan hoef ik over 12 uurtjes ook niet frips ende vrolijck in bikini van de wildwaterbaan af te zoeven.quote:
Dat denk ik gewoonquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:45 schreef tombolafan het volgende:
Ing, HOE weet jij hoe een kannibaal uit de gulp stinkt? [ afbeelding ]
Ik was al aan de voorbereidingen begonnenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me maar liggen, dan hoef ik over 12 uurtjes ook niet frips ende vrolijck in bikini van de wildwaterbaan af te zoeven.
En dan hoeft Greys niet verkleed als strandbal/TL balk
Dat klinkt anders heel leukquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me maar liggen, dan hoef ik over 12 uurtjes ook niet frips ende vrolijck in bikini van de wildwaterbaan af te zoeven.
En dan hoeft Greys niet verkleed als strandbal/TL balk
Wat voor voorbereidingen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was al aan de voorbereidingen begonnen
Blissquote:
Wacht maar tot je de foto's ziet van het landen na de wildwaterbaan, met haar bikini onder heur okselsquote:
Op internet aan het zoeken naar afbeeldingen van hopelijk bestaande TL balken met hobbelsquote:
Whehehequote:Op zaterdag 17 december 2011 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de foto's ziet van het landen na de wildwaterbaan, met haar bikini onder heur okselsElies en ik gaan vermomd onderaan die baan liggen met camera's
Ruilen? Ik moet werkenquote:
Leuk, ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de foto's ziet van het landen na de wildwaterbaan, met haar bikini onder heur okselsElies en ik gaan vermomd onderaan die baan liggen met camera's
Als je die hobbels gewoon tijdelijk over je schouder gooit, val je echt niet op als TL balkquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Op internet aan het zoeken naar afbeeldingen van hopelijk bestaande TL balken met hobbels
Ik denk dat het 't groooooooote broekje is gewordenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Oh, het was een waar dilemma; nam ik de bikini met het lage broekje wat met 1 waterstraal al van je kont af glijdt, maar wel een BH-bovenstukje heeft met een goede sluiting?
Of nam ik de roze met het groooote broekje met een touwtje, maar met het triangelbovenstukje?
Nou, wat denken jullie?
Triangelbovenstukje, want dat houd je makkelijker in bedwang met je armenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Oh, het was een waar dilemma; nam ik de bikini met het lage broekje wat met 1 waterstraal al van je kont af glijdt, maar wel een BH-bovenstukje heeft met een goede sluiting?
Of nam ik de roze met het groooote broekje met een touwtje, maar met het triangelbovenstukje?
Nou, wat denken jullie?
Je gaat door voor de oven met functionerende draaiknopquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het 't groooooooote broekje is geworden
Jij rotmokkelquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je gaat door voor de oven met functionerende draaiknop![]()
Zoiets had ik ook bedacht iddquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Triangelbovenstukje, want dat houd je makkelijker in bedwang met je armen![]()
Je kent mequote:Op zaterdag 17 december 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
En liever in de blote titties eindigen onderaan die baan dan in de blote voorbipserdepips!![]()
Met mooie close ups van de sinaasappelquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
Dat zou ook héél ongemakkelijke foto's opleveren vanuit ons standpunt denk ik, als we voor de strandballenvermomming gaan
Zie je die meteen bij jou als je broekje afzakt dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met mooie close ups van de sinaasappel![]()
Als je maar hard genoeg op de lens landt vast welquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zie je die meteen bij jou als je broekje afzakt dan?
Oh dat is prettig! Dus niet van die touwtjes aan de zijkant die dan in je zijkanten snijden met rollade effectquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, en dat broekje heeft als voordeel dat ook nog bijna je hele derriere bedekt is en hij trekt niet in je love handles![]()
Maar dat had ik er niet bij verteld, want dan was het wel heel makkelijk raden voor jullie
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg op de lens landt vast wel
Ja, eigenlijk welquote:
Bij netbeheer is dat logisch, want dat is een vast bedrag per maand, onafhankelijk van je verbruik. Dus als de kosten voor netbeheer omhoog gaan, moet je meer betalen. En dat bepaalt je netbeheerder.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
OoooooohDus ook iets omhoog, ondanks geld terug. As usual tegenwoordig
Als het bedrag erg laag is, wordt dat weleens gewijzigd. Scheelt administratiekosten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:28 schreef tombolafan het volgende:
Hoewel ik me wel afvraag waarom in ineens per 3 maanden moet betalen
Per maand, per 2 maanden, per 3 maanden en per half jaar. En je mag inderdaad zelf kiezen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Je kunt kiezen volgens mij; per maand, kwartaal of half jaar
Hm, da's niks gedaan. Hoe is het met je, voel je je al wat beter?quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was om 05:00al klaar wakker. Zonder reden ook nog eens
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |