Dat ligt eraan wat je eronder verstaatquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met chronische stress? Als in, zelf gehad of ken je iemand die het heeft?
Wat zijn de ervaringen?
Gewoon chronische stress, slecht slapen, spanningen opbouwen, tegen een burn-out aanzitten. Chronische stress.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je eronder verstaat
Nope. Thank god niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon chronische stress, slecht slapen, spanningen opbouwen, tegen een burn-out aanzitten. Chronische stress.
Sorryquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, wil jij een van mijn lievelingsliedjes eens niet met begrafenissen associėren? Ik houd er geen meer over.
Dat weet ik. Maar ik associeer het nog niet met een daadwerkelijke begrafenisquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Sorry
Maar het nummer (of iig de clip) gaat toch echt over een tragisch verhaal dat eindigt met een begrafenis.
Nou, gelukkig dan maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Thank god niet.
Dat lijkt me kutter dan mijn stress shizzle
Dat klinkt wel bekend uit een tijd dat er van alles van me verwacht werd en aan alle kanten aan me getrokken werd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon chronische stress, slecht slapen, spanningen opbouwen, tegen een burn-out aanzitten. Chronische stress.
Bwehehehehequote:Op vrijdag 16 december 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
Ik drink nooit meer Heineken. Hoofdpijn prutpils
.
Da's ook bocht ja. Ik kan eigenlijk alle bieren wel drinken, maar Heineken, Brand en Amstel gaat niet goed, daar krijg ik hoofdpijn vanquote:
Merciquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:36 schreef Barbaaf het volgende:
Kusje op je hoofd Samzz
Had je nog een reden te vragen naar chronische stress?
Jeetje. Geen facebook en ook al geen DMquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:39 schreef Barbaaf het volgende:
DM is ook al kapot als in, ik kan niet zenden. Je hebt zo PM
Ik ben sociaal geisoleerdquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje. Geen facebook en ook al geen DM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |