SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Exentric90 - Exentric90
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsyquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door bobbernaut op 16-12-2011 22:10:18 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
KERST <3quote:
jaja maar eerst je handje omhoog!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:09 schreef Mordecai het volgende:
* Mordecai verbrandt een nazivlag in SP creative
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Nou.. ik zoek gewoon een lavalake boven of ondergronds en smijt er een emmer water overheen. Ik heb nu van één lake ongeveer een stack. Weet niet hoeveel obsidian je wilt hebben?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:09 schreef BBQSausage het volgende:
oHai. Even een vraagje aan jullie, hoe "farmen" jullie obsidian? Gaan jullie ondergronds opzoek naar obsidian, maken jullie speciale farmspots met redstone/pistons/lavawater, of alleen met lava en water? Ik heb er al aardig wat filmpjes over langs zien komen, maar ik weet nou even niet wat nou de meest nuttige manier is.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jaja maar eerst je handje omhoog!Nee, eigenlijk gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suikoden heerst
Ah, jij gaat dus gewoon op zoek wanneer je het nodig hebt. Ik zou het liefst gewoon een plek willen hebben waar ik vrijwel altijd obsidian vandaan kan halen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:10 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Nou.. ik zoek gewoon een lavalake boven of ondergronds en smijt er een emmer water overheen. Ik heb nu van één lake ongeveer een stack. Weet niet hoeveel obsidian je wilt hebben?
quote:
ik wil ook wel een plek waar ik vrijwel altijd diamond vandaan kan halen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, jij gaat dus gewoon op zoek wanneer je het nodig hebt. Ik zou het liefst gewoon een plek willen hebben waar ik vrijwel altijd obsidian vandaan kan halen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
ik wil ook wel een plek waar ik vrijwel altijd diamond vandaan kan halen.
nee maar serieus ik dacht dat er een manier was met redstone, zoek op tha interwebz...quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Tsja, maar met diamond is dat onmogelijk, met obsidian niet.
Efficiency 5 enchant op je pick gaat het veul sneller.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:46 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vind obsidian ook best wel een vervelende steensoort :/ Alleen leuk voor portalsWant als je het gebruikt bij bouwen en je wilt het weer weghalen........
Heb jij ook al is niet eerder op mijn server gespeeld?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:09 schreef BBQSausage het volgende:
oHai. Even een vraagje aan jullie, hoe "farmen" jullie obsidian? Gaan jullie ondergronds opzoek naar obsidian, maken jullie speciale farmspots met redstone/pistons/lavawater, of alleen met lava en water? Ik heb er al aardig wat filmpjes over langs zien komen, maar ik weet nou even niet wat nou de meest nuttige manier is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |