ben zelf nog bezig, zit op 2 wekenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:09 schreef dotjesland het volgende:
de mooie kunst is er, naar mijn mening, niet bij bij loslaten. Het is nu 2 jaar uit tussen mij en mijn ex en ik ben er nog steeds niet overheen. Wat belangrijk is, is dat je het contact verbreekt in het begin. Dat heb ik dus niet gedaan. Anderhalf jaar een beetje lopen, aan uit aan uit. Het loslaten heeft alles veel moeilijker gemaakt. Ik ben nu eindelijk verlost, we hebben geen contact meer, maar wat doet dit pijn:( vreselijk, echt!! Ik wou dat ik een paar jaar verder kon springen zodat dit verdriet en pijn over was. Ook toen ik hoorde dat hij een ander had, stortte ik compleet in. Vreselijk... maar het zal wel het beste zijn voor mij, anders was het wel anders gelopen.
ook iemand die er belachelijk lang over heeft gedaan om eroverheen te komen?
Niet vreselijk lang, maar met mijn allereerste ex (waren elkaars eerste liefdequote:Op vrijdag 16 december 2011 16:09 schreef dotjesland het volgende:
de mooie kunst is er, naar mijn mening, niet bij bij loslaten. Het is nu 2 jaar uit tussen mij en mijn ex en ik ben er nog steeds niet overheen. Wat belangrijk is, is dat je het contact verbreekt in het begin. Dat heb ik dus niet gedaan. Anderhalf jaar een beetje lopen, aan uit aan uit. Het loslaten heeft alles veel moeilijker gemaakt. Ik ben nu eindelijk verlost, we hebben geen contact meer, maar wat doet dit pijn:( vreselijk, echt!! Ik wou dat ik een paar jaar verder kon springen zodat dit verdriet en pijn over was. Ook toen ik hoorde dat hij een ander had, stortte ik compleet in. Vreselijk... maar het zal wel het beste zijn voor mij, anders was het wel anders gelopen.
Ik ben vijf jaar samen geweest met mijn ex en het is nu bijna een jaar uit. Vorig jaar kerst zat ik nog leuk met haar te vieren en paar maanden later was het uit. Ze bedroog me al een tijdje met een ander. Heb het contact ook niet gelijk verbroken, wat niet slim was. Pas sinds kort is het helemaal gestopt en het blijft zeer doen ook al heeft ze me zoveel pijn gedaan. Ik snap niet hoe je iemand zo kan behandelen zoals zij mij behandelt. Ik vind het ook lastig om aan mezelf te denken, maar hier wordt aan gewerkt. Het is niet makkelijk en ik hoop dat 2012 leukere dingen weet te brengen dan 2011.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:09 schreef dotjesland het volgende:
Ja om het netjes te houden ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:46 schreef Wanderingwhy het volgende:
Return 2 sender?
(om t netjes te houden...)
ben zelf ook na 1 week al met iemand anders naar bed geweestquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:56 schreef Paarthurnax het volgende:
Hoi. Wat is jullie mening: je hebt het vorige week uitgemaakt, een week later geef je aan haar te missen en er spijt van te hebben. Ze wil het een kans geven, ze houdt nog van je, maar wel heeft ze ondertussen - binnen een paar dagen - al seks gehad met een andere man, om de lust. Ik kan het haar niet verwijten, want het was uit. Het doet pijn, ik voel verdriet, boosheid, jaloezie - maar ook heb ik iets van, zoiets doe je gewoon niet binnen een week of paar weken, na een toch lange relatie, dat is disrespectvol.
Wat vinden jullie?
Weet je wat respectloos is? Het uitmaken zonder daar fatsoenlijk over na te denken! Ze is toch godverdomme geen pak koekjes dat je terugbrengt naar de winkel en een week later toch maar opnieuw haalt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:56 schreef Paarthurnax het volgende:
Hoi. Wat is jullie mening: je hebt het vorige week uitgemaakt, een week later geef je aan haar te missen en er spijt van te hebben. Ze wil het een kans geven, ze houdt nog van je, maar wel heeft ze ondertussen - binnen een paar dagen - al seks gehad met een andere man, om de lust. Ik kan het haar niet verwijten, want het was uit. Het doet pijn, ik voel verdriet, boosheid, jaloezie - maar ook heb ik iets van, zoiets doe je gewoon niet binnen een week of paar weken, na een toch lange relatie, dat is disrespectvol.
Wat vinden jullie?
Eigenlijk sluit ik me bij Murmeli aan, jij hebt het uitgemaakt en kan gewoon niet verwachten dat ze op je wacht. Emoties doen ook rare dingen met je dus ja je kan met andere gaan juist omdat je degene wil vergeten en eigenlijk kan je er ook niet over vallen want ja je hebt het zelf uitgemaakt. Ik denk inderdaad dat je zelf eens heel goed moet na gaan denken over wat je zelf eigenlijk wilt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:56 schreef Paarthurnax het volgende:
Wat vinden jullie?
Goed gelukt!quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Weet je wat respectloos is? Het uitmaken zonder daar fatsoenlijk over na te denken! Ze is toch godverdomme geen pak koekjes dat je terugbrengt naar de winkel en een week later toch maar opnieuw haalt?
Misschien heb je haar, door het uit te maken wel vreselijk veel pijn gedaan en heeft ze die leegte even moeten vullen met een one night stand. Of wat dan ook. En inderdaad, uit is uit, dan had je maar niet zo'n ondoordachte keuze moeten maken.
Het belangrijkste is nu: kunnen jullie echt samen verder? Weet jij heel zeker dat je haar wilt en niet gewoon de liefde an sich mist? Gaat het niet over een x tijd weer uit en dan weer aan? Is er van beide kanten genoeg vertrouwen om door te gaan?
Ik zou er allebei nog eens goed over na denken en voelen wat jullie nu echt willen. Anders blijf je elkaar kwetsen.
Sappige details?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:37 schreef QEX het volgende:
ik zit ook een beetje in de domme dingen doen fase. weekeinden zijn vreselijk.
Ga ik niet delen, sorry, al pijnlijk genoeg zonder meelezersquote:
Tjah sinds men gesprek van vanmiddag ben ik ook wel redelijk kalm. Het is haar keuze nu, zij moet het zelf doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:04 schreef grrrbeer het volgende:
Geloof dat ik het domste al gehad heb toen er nog sprake was van een relatie
Hoop het. Ben wel verdrietig, maar verbazingwekkend kalm. Niet echt wat ik had verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |