quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Kon je gewoon raden toen je zag:
Olympique Lyon - Nicosia
![]()
Corrupt gewoon.
Ik denk niet dat die dan nog spelen..quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
met Anita , Vermeer, Blind en 1oog ben je sowieso kansloos tegen weerstand
Fijn dat je de opstelling en blessures al weet!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
met Anita , Vermeer, Blind en 1oog ben je sowieso kansloos tegen weerstand
Mooi om te lezen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
http://www.redcafe.net/f6(...)ax-amsterdam-345437/
Wat een respect
ik zie de medische staf ervoor aan dat alle blessures er nog gewoon zijn hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die dan nog spelen..
weetnie maar de één thuis en de ander uit?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:26 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, hoe doet de Uefa dat? City en United die op dezelfde dag thuis spelen.
Mag niet, is al zo geloot ..quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:28 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat wij eerst uit spelen, en dan thuis. City en United die op dezelfde dag thuis spelen kan gwn niet.
Gebeurt vaak genoeg hoor, dat de uit- en thuiswedstrijden in dit soort gevallen achteraf na de loting worden omgedraaid.quote:
Makkie.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als we van ManU winnen moeten we tegen één van deze twee
Volgens mij hebben die gasten er geen idee van hoe Ajax er nu bij loopt...quote:This is why I think it's the best possible draw for us despite being the toughest.
Vorig jaar ook zo mooi, ohh ze hebben geen Suarez, we maken ze af. Yes yes you will do that.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:34 schreef Smoofie het volgende:
Anderlecht supporters gaan er alweer vanuit dat ze de EL winnen
Belgen hé.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:34 schreef Smoofie het volgende:
met de medische staf weet je van te voren al dat er blessures komen en ze moeilijk overgaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:37 schreef Smoofie het volgende:
In potentie is Ajax wel goed hoor, zonder blessures. Je weet maar nooit na de winterstop..
Nu is het zo van "ff van AZ winnen, Udinese ook wel te doen, de beste (ajax,porto,united,city etc) maken elkaar wel afquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vorig jaar ook zo mooi, ohh ze hebben geen Suarez, we maken ze af. Yes yes you will do that.
Dit zeg je wel 100x, maar voorgaande jaren vielen het met blessures mee. We hebben gewoon pech dit jaar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
met de medische staf weet je van te voren al dat er blessures komen en ze moeilijk overgaan
Jullie ook. Alweer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:34 schreef Smoofie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |