Zodra de prestaties weer tegenvallen (Ze geloven inmiddels dat Twente opzeker verslagen wordt) zullen ze zich weer terugtrekken in hun schulp scheldend op alles en iedereen binnen hun eigen club. Het kan toch niet lang meer duren zou je denken voordat de terugval instart.quote:
Spelers zullen vast rust krijgen, maar als je dan toch zover in een toernooi zit geloof ik niet dat ze het geheel willen weggeven.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Financieel totaal niet aantrekkelijk en dan heb ik het nog niet gehad over het gebrek aan sfeer, de organisatie en de halfbakken media-aandacht.
quote:Ajax benadert Chivu voor terugkeer
Laatste update: 16 december 2011 15:30 info
AMSTERDAM - Ajax heeft bij Cristian Chivu aangeklopt om hem te polsen voor een terugkeer naar Amsterdam. Trainer Frank de Boer bevestigde vrijdag dat de 31-jarige Roemeen serieus in beeld is als vervanger van Jan Vertonghen, die in de belangstelling van enkele Europese topclubs staat.
Foto: ANP
"Chivu is zeker een optie als Jan weggaat", stelt De Boer. "We moeten afwachten of hij haalbaar is, maar Cristian is altijd erg geïnteresseerd gebleven in Ajax."
De zaakwaarnemer van Chivu schermt echter met de belangstelling van andere clubs, waaronder Real Madrid.
"Als hij naar Real kan, lijkt het me dat hij daarnaartoe gaat. Maar mocht de kans zich voordoen dat hij voor ons kiest, zullen we die zeker niet onbenut laten", zei De Boer, die tevens bevestigde dat technisch directeur ad interim Danny Blind het contact heeft gelegd.
Transfervrij
Chivu, wiens contract komende zomer afloopt, speelde eerder tussen 1999 en 2003 al vier seizoenen voor Ajax.
Via AS Roma belandde hij in de zomer van 2007 bij Internazionale, waarvoor hij inmiddels 98 competitieduels speelde.
Bron
Was was het beleid ook alweer, geen oude spelers meer binnenhalen?quote:
Ik denk dat het wel nodig is in de verdediging. Je wilt wel iemand hebben die ervaren is, anders heb je alleen maar stuntelaars.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:56 schreef Abed het volgende:
[..]
Was was het beleid ook alweer, geen oude spelers meer binnenhalen?
Niks tegen Chivu verder, maar toch.
Ik denk dat hij helemaal geen zin heeft in Ajax, tenminste als hij denkt dat hij de vorm nog heeft, ik zie hem eerder naar Engeland gaan op subtop niveauquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:59 schreef drijfhout het volgende:
Goede speler natuurlijk, Chivu, maar niet zo weergaloos goed dat het Ajax verder helpt als hij hier zijn carriere komt afbouwen. Bepaald geen categorie Rijkaard, qua toegevoegde waarde.
quote:
Enoh kan 'm hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Hopen dat Sneijder nog naar Man U gaat
Dan mag hij toch niet Europees spelen? Of EL wel?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Mag geloof ik 2 nieuwe spelers inschrijven in de winterstop dacht ik mij te herinneren met Huntelaar bij Real Madrid.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan mag hij toch niet Europees spelen? Of EL wel?
Volgens mij kan het nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag geloof ik 2 nieuwe spelers inschrijven in de winterstop dacht ik mij te herinneren met Huntelaar bij Real Madrid.
Volgens mij mag het alleen als een speler nog niet Europees gespeeld heeft dit seizoen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hmm, ja. Dat zou best eens kunnen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
domme opmerking, heb je nog minder kansquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Daar gaat het mij niet om. Hoop gewoon twee topwedstrijden te zien. En als we er dan uit liggen volop concentreren op de competitie.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:47 schreef OreO het volgende:
[..]
domme opmerking, heb je nog minder kans
Is er überhaupt al een kans dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:47 schreef OreO het volgende:
[..]
domme opmerking, heb je nog minder kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |