BluRay faalt ten opzichte van video2000quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tja, ik heb nooit last van tocht. Tenzij je de warme lucht die uit de roosters komt als tocht ziet.En dat kleine beetje warmteverlies van de buizen onder de vloeren beschouw ik dan maar als vloerverwarming.
Je ouders hebben gefaald en zijn qua technologie terug gegaan in de tijd. Alsof je een BluRay-spelert inruilt voor een videorecorder.
Manderveen heeft niet eens een supermarkt of kroeg. Laat staan kabel. Jouw mening telt dus niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:57 schreef manderveen het volgende:
[..]
BluRay faalt ten opzichte van video2000
Je hebt het (al) een jaar of 2, ineens is hetgeen je hiervoor hebt gehad uit de tijd, ouderwets, voor paupers en noem maar op?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Kortom, alle haters falen met hun 'argumenten' en balen nu eigenlijk dat ze thuis niet de luxe en het comfort van TS hebben.
blue-rayquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:57 schreef manderveen het volgende:
[..]
BluRay faalt ten opzichte van video2000
Terecht.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:42 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind warme lucht uit roosters vies...
quote:
Wij voelen die stroming niet hoor, noot gedaan ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:25 schreef jroz het volgende:
[..]fail!
Anyway, voordeel van luchtverwarming is dat de lucht wat 'frisser' aanvoelt, ipv zo'n radiatorlucht (wat ik zelf heb). Nadeel ervan (mijn ervaring), is dat je constant een lichte luchtstroom door je huis hebt, waardoor het nooit net niet helemaal lekker aanvoelt.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar als ik vragen mag, wat is nou eigenlijk je bedoeling van dit topic?
Dat had ik ook. Maar nu is die kuthoer boven mij zich gaan settlen en woont ze 90% van de tijd bij haar nieuwe vlam (snap je hem "vlam"quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:05 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Blokverwarming
Als mijn boven en benedenburen de verwarming aan hebben (en dat hebben ze!) hoef ik niet meer de stoken in het hele huis. Hooguit een keertje de woonkamer de kachel op 2.5 van de thermostaatknop.
Dus toch een spamtopicquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
http://www.brinkclimatesy(...)luchtverwarming.aspx
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:32 schreef Lindstrøm. het volgende:
Het echte beeld: TS zit in zijn coltrui te bibberen op zijn zolderkamer, omdat de CV uitgeschakeld is vanwege een betalingsachterstand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |