SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
[ Bericht 0% gewijzigd door DeJori op 16-12-2011 18:34:26 ]Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:46 schreef Muisraket het volgende:
Ik weet niet hoe lang iedereen het heeft uitgehouden met nyan.it, maar na een paar minuten wordt die nyan cat echt HUGE.
Dat deuntje is verslavend.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Gisteren stond hij de hele avond aan in dit topic...
Ja sorryquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:47 schreef Muisraket het volgende:
No offence buddy, maar zelfs ík kan betere TT's verzinnen denk ik.
Laat het dan over aan handje!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja sorryAls ik de tijd had moeten nemen om een goede te bedenken hadden jullie een uur moeten wachten op een nieuw topic.
Die is naar school om een tentamen te maken.quote:
quote:
Truequote:Op vrijdag 16 december 2011 10:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja sorryAls ik de tijd had moeten nemen om een goede te bedenken hadden jullie een uur moeten wachten op een nieuw topic.
Klopt, my bad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die is naar school om een tentamen te maken.
School?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:50 schreef Muisraket het volgende:
Butsers! Hoi! Ik ben trouwens ook zo weg.
Alleen leren gelukkig. Niet met de NS hoeven, bwoh, heerlijk.quote:
Weer leren?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Alleen leren gelukkig. Niet met de NS hoeven, bwoh, heerlijk.
Ja, want ik doe elke dag veel te weinig, daarom doe ik er veel dagen over. Omdat ik dus veel te veel op FOK! zit en zo.quote:
Ojeequote:Op vrijdag 16 december 2011 10:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, want ik doe elke dag veel te weinig, daarom doe ik er veel dagen over. Omdat ik dus veel te veel op FOK! zit en zo.
Ik kan je computer wel zo maken dat je er niks anders op kan dan leren.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, want ik doe elke dag veel te weinig, daarom doe ik er veel dagen over. Omdat ik dus veel te veel op FOK! zit en zo.
Dat kan ik zelf ook nog we hoor, maar dat wil ik niet. Ik moet gewoon discipline kweken. Gisteren ging het nog wel best goed trouwens.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan je computer wel zo maken dat je er niks anders op kan dan leren.
Zet hem op vandaag!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat kan ik zelf ook nog we hoor, maar dat wil ik niet. Ik moet gewoon discipline kweken. Gisteren ging het nog wel best goed trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |