Ja sorry voor mij nbullshit barrie.quote:Op zondag 18 december 2011 02:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel echt erg verstandig!Zo'n vriend was ineens ziek (met andere woorden hij gaat een wijf neuken) en omdat ik anders alleen terug zou moeten maar met hem meegereden. Ben best boos nu.
KK en een vriendin van jou?quote:Op zondag 18 december 2011 02:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel echt erg verstandig!Zo'n vriend was ineens ziek (met andere woorden hij gaat een wijf neuken) en omdat ik anders alleen terug zou moeten maar met hem meegereden. Ben best boos nu.
Barrie! Gisteren nog gemeet met KK?quote:
Hij slaapt hier op de bank.quote:Op zondag 18 december 2011 11:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Barrie! Gisteren nog gemeet met KK?
Wat lief.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 11:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Fopje, heb hem niet gezien gisteren.
Dan gaan jullie allemaal weer vertellen over hoe jullie betere TT's kunnen verzinnenquote:Op zondag 18 december 2011 11:30 schreef Muisraket het volgende:
DeJori, als je graag de TT wilt hebben, grijp nu je kans, want bijna iedereen is offline.
Heb jij nog juicy details?quote:Op zondag 18 december 2011 11:21 schreef Muisraket het volgende:
Had wel een vermoeden, maar blijft successful inderdaad.
Dat heb ik maar één keer gedaan.quote:Op zondag 18 december 2011 11:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan gaan jullie allemaal weer vertellen over hoe jullie betere TT's kunnen verzinnen
Waarover? Over mijn tentamenstof, facebook en een boek dat ik gisteren las?quote:
Danku. Dat van die foreveralone doe je zelfquote:Op zondag 18 december 2011 11:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat heb ik maar één keer gedaan.En nu heb je de kans om te laten zien wat je in huis hebt, want sommige TT's van jou waren AWESOME.
[..]
Waarover? Over mijn tentamenstof, facebook en een boek dat ik gisteren las?Nigga please, ik ben forever alone.
![]()
Klopt. Maar vroeger was ik écht forever alone.quote:Op zondag 18 december 2011 11:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Danku. Dat van die foreveralone doe je zelfJe kon vrijdag appletini's drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |