Waarom zo veroordelend over iets waarvan je zelfs zelf aangeeft dat je niet weet of het wel terecht is?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
En lekker onverdoofd geslacht. Doodbloeden schijnt een van de meest pijnlijke manieren om te sterven te zijn.
Dat idd, "gewoon" vlees heeft het bij leven een heel leven lang slechter dan een weidebeest dat alleen maar onverdoofd geslacht wordt, vandaar dat we waarschijnlijk geen varkens meer in de wei zien.quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:58 schreef Ticootje het volgende:
Kippen en varkens die dagelijks op ons bord liggen hebben anders ook een flink kutleven. Als je het zielig vindt moet je gewoon geen vlees eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:55 schreef pessie het volgende:
Als je een specifiek dieet volgt moet je je voedingsstoffen uit de dingen halen die je wel eet. Een vegetariër eet waarschijnlijk meer eieren dan ik doe omdat diegene vlees laat staan en bepaalde voedingsstoffen uit vlees wel nodig heeft.
Ik vind het heel knap van evenstar dat ze zo'n dieet volgt met het beste voor ogen voor haar kind.
Onder een spoiler ivm gedeeltelijk off topicEensch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je dan bijvoorbeeld geen ei mag, en geen vis, en geen schaal/schelpdieren, en ook geen tofu dan wordt het lastig. Helemaal lastig wordt het als je ook geen noten/pinda's of zaden of weet ik veel mag. En als je dan ook geen melk mag wat in de meeste vleesvervangers zit dan is het verdraait lastig om aan voldoende voedingsstoffen te komen zonder vlees te eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:55 schreef pessie het volgende:
Als je een specifiek dieet volgt moet je je voedingsstoffen uit de dingen halen die je wel eet. Een vegetariër eet waarschijnlijk meer eieren dan ik doe omdat diegene vlees laat staan en bepaalde voedingsstoffen uit vlees wel nodig heeft.
Ik vind het heel knap van evenstar dat ze zo'n dieet volgt met het beste voor ogen voor haar kind.
Onder een spoiler ivm gedeeltelijk off topicVrijheid van godsdienst houdt niet in dat we voor gelovigen maar allerlei uitzonderingen moeten gaan maken op wetten die verder wel gewoon voor alle andere Nederlanders gelden. Als atheïst is het voor mij verboden om onverdoofd te slachten. Ben ik moslim of jood, dan mag het ineens wel. Bizarre situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2011 10:13:50 ]
ik heb hem niet, maar voor jou wil ik hem wel maken. Ik zal vanavond even kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat mignonne zegt dus.. En Ik volg dat dieet zelf niet Arwen heeft nooit BV gehad. Daarom was/is het nu voor mij zo belangrijk.
Mignonne Heb jij toevallig een zelfgemaakte lijst met veilige producten? Dat wat Ik voor Arwen nodig Heb is nl ook GV Dus denk dat er veel meer kan..
Dat Ik iig een basis heb. Die lijsten van dieetisten en voedingscwntrum zijn niet echt up to date..
Uhm pardon? Ten eerste ga je compleet de mist in met je aannames en wellicht willen we de 2de wel borstvoeding geven. Dan kan ik mij hier prima oriënteren. Als je daar problemen mee hebt kan Rockabella ze misschien in haar i-don't-give-a-fuck-boekje noteren.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:19 schreef pessie het volgende:
Nielsch, gezellig dat je weer aanschuift al begrijp ik meestal niet zo goed wat je in dit topic te zoeken hebt aangezien je dochter geen borstvoeding krijgt of heeft gekregen.
Wat betreft vrijheid van godsdienst mag je zelf even de geschiedenis in duiken, dan vind je meer dan voldoende.
Al onderweg?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uhm pardon? Ten eerste ga je compleet de mist in met je aannames en wellicht willen we de 2de wel borstvoeding geven.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uhm pardon? Ten eerste ga je compleet de mist in met je aannames en wellicht willen we de 2de wel borstvoeding geven. Dan kan ik mij hier prima oriënteren. Als je daar problemen mee hebt kan Rockabella ze misschien in haar i-don't-give-a-fuck-boekje noteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan nu ontopic:
Ik heb afgelopen week precies hetzelfde gehad als Take_A_Picture: veel minder volle borsten. We hadden een paar regeldagen waar J. echt al mijn melk opdronk terwijl ik gewend was aan overproductie. Daar kwam bij dat ik weer ongesteld was geworden (en daardoor een productiedip had) en J. en ik allebei flink verkouden waren/zijn. Al met al dus best wel vermoeiend!
De regeldagen zijn nu over en J. is op zoek naar een nieuw schema. Hij heeft ineens een paar nachten doorgeslapen tot half zes, zes uur of zelfs half zeven (ik moest één nacht om kwart over vijf kolven omdat ik wakker werd van de stuwing...)! Maar overdag haalt hij dat in en drinkt heel onregelmatig: soms na een uur alweer, soms na drie en een half uur. Er is geen peil op te trekken.
Trouwens, J. heeft ook 2 weken lang heel veel op zijn knuistje gesabbeld en nu ineens helemaal niet meer. Ik begin bijna in de 'sprongetjes-theorie' te geloven![]()
Dus Take_A_Picture, het hoort volgens mij allemaal bij de 3-maanden regeldagen![]()
hier met 3 weken zitten we op 4310 !! slagroom iddquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Slagroom hier: vandaag één maand oud, 5400 gram. Dat gewicht had Annicka pas met drie maanden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |