Ow, en die angsten gaan die ook nooit meer over?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:58 schreef WupWup het volgende:
Inherent aan het moederschap. Wen er maar vast aan, je hebt nog een paar jaar te gaan
Dat is wel heel erg weinig voor een kleintje van 8 weken. Hoe heeft hij het hiervoor gedaan? Hoe verloopt zijn groei? Plassen en poepen? Ontwikkeling? Evt een groeicurve? Kun je een reden bedenken waarom hij vandaag (veel?) minder drinkt dan voorheen?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:36 schreef Nirak het volgende:
Hoe vaak moeten kleintjes van 8 weken eigenlijk drinken? Ik voed op verzoek, maar heb hem vandaag voor de derde keer zelf maar aangeboden.. Vanmorgen half 9 1e voeding (na 9 uur) toen 12 uur en nu om half 4 dus pas de derde voeding vandaag.. Als het zo doorgaat halen we vandaag de 6 voedingen niet en blijven we op 5 steken... Is dat wel genoeg!
Nouja.. Veel minder is t inderdaad niet.. 1 voeding minder, normaal zit hij op 6 per dag (al een week of 2).. Plassen en poepen doet hij goed. Hij is ook alert (en gezellig) als hij wakker is. Hij slaapt vandaag wel een beetje meer dan anders, maar gisteren geeft hij extreem weinig geslapen (niets willen missen..). Dus misschien is hij gewoon even slaap aan t inhalen en heeft hij daarom even minder honger.. Maarja.. Onzekerheid he, zoals hieboven ook al staat..quote:Op woensdag 21 december 2011 16:00 schreef WupWup het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg weinig voor een kleintje van 8 weken. Hoe heeft hij het hiervoor gedaan? Hoe verloopt zijn groei? Plassen en poepen? Ontwikkeling? Evt een groeicurve? Kun je een reden bedenken waarom hij vandaag (veel?) minder drinkt dan voorheen?
in de bijsluiter staat dat strepsils afgeraden worden.. daar kwam ik achter nadat ik er een stuk of 12 had opgegetenquote:Op woensdag 21 december 2011 16:01 schreef WupWup het volgende:
strepsils en echinaforce mogen evenstar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |