Lastig Mor. Als je 100% zeker wilt zijn moet je een zwangerschap nog even uitstellen ben ik bang

Het stomme is dat het ontzettend kan verschillen en dat er geen klap over te zeggen is. Ik zat bij oudste altijd ruim in mn productie, tegen overproductie aan. En toch liep het zo ontzettend hard terug dat ik eigenlijk bij 6 a 7 weken zwangerschap al opgedroogd was. We zijn zelfs nog extra gaan wegen bij het cb omdat ze afviel, dikke drama's s nachts enzo. Tot het kwartje viel. Maar er zijn evengoed ook genoeg moeders te vinden die probleemloos tot in de 20 weken voeden of die zelfs gewoon doorvoeden.
Wij hebben het gewoon opgevangen door 's nachts nutrilon nr 1 te geven. (geen reden voor nr 1 trouwens verder

), en dan ook weer naar behoefte. Soms kwam ze helemaal niet voor een flesje, soms twee of drie keer. Maar omdat ze verder maar weinig flessen kreeg lag ik er niet zo wakker van qua hoeveelheid.
Ik zag wat dat betreft trouwens weinig verandering bij haar, het was vooral troostdrinken wat ze deed aan de borst 's nachts, en toen ze de fles kreeg deed ze dat nog steeds. B. haalde haar dan uit bed, legde haar bij ons in bed, ik gaf een fles, lekker knus tegen me aan in ons bed
spullen stonden op mn nachtkastje, lui wijf dat ik ben
en kindjelief dronk op kamertemperatuur <3 ideaal! en daarna ging ze weer terug naar haar eigen bedje.
Wat ik wil zeggen is dat het me heel erg is meegevallen wat de dramafactor betreft. Er viel ook simpelweg niets meer te halen, dat scheelt enorm. Ze mocht wel aan de borst, maar er kwam niets. En dus accepteerde ze probleemloos een alternatief want dat kwam wel.