quote:
dan ga je toch niet?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:09 schreef Evertjan het volgende:
vanavond kerstborrel van de zaak, ik zie er nu al tegen op
niet zo opdringerig doen, dan stoot je me af....quote:
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:09 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet zo opdringerig doen, dan stoot je me af....
Tja, Hagenees he die Renequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die weet hoe het moet
Edwin Gerritsen vind ik bijv ee nstuk minder...
meh meestal als ik er ben valt het wel mee. En je krijgt daar ook altijd je kerstpakket+ kerstkaart met cash geldquote:
incasseren en de pleiterik maken!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
meh meestal als ik er ben valt het wel mee. En je krijgt daar ook altijd je kerstpakket+ kerstkaart met cash geld
bedankt. Het ergste is nog wel het lopend buffet ieder jaar hetzelfde. Maar volgens mij zijn alle lopende buffetten hetzelfdequote:
Bleven ze maar es staan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
bedankt. Het ergste is nog wel het lopend buffet ieder jaar hetzelfde. Maar volgens mij zijn alle lopende buffetten hetzelfde
quote:
Ik heb hier gekozen voor kookboek, serranoham en wijn. Zal ik volgende week wel krijgen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
incasseren en de pleiterik maken!
ik heb net mijn kerstpakket opgehaald. doos met oa handdoek, messengerbag, snoep, koek en snert
zaak? hoe oud ben jij dan? Ik dacht 15 ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:09 schreef Evertjan het volgende:
Hij is uit 0000.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:14 schreef alors het volgende:
[..]
zaak? hoe oud ben jij dan? Ik dacht 15 ofzo
lol hoezo 15?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:14 schreef alors het volgende:
[..]
zaak? hoe oud ben jij dan? Ik dacht 15 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |