Dat jaquote:
ja, maar jij hebt tieten!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat ja
Damn, ik krijg geen kerstpakket...
Truestoryquote:
en ik heb liever een stel leuke tieten dan een blik erwtensoep en een pakje roggebrood...quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik heb liever een stel leuke tieten dan een blik erwtensoep en een pakje roggebrood...
Als je maar genoeg eet dan kan iedereen tieten krijgen hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik heb liever een stel leuke tieten dan een blik erwtensoep en een pakje roggebrood...
Oh nou zelfs ik wel eigenlijk, voor mezelf dan hequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik prefereer tieten waar een leuke dame aan vast zitquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:22 schreef alors het volgende:
[..]
Als je maar genoeg eet dan kan iedereen tieten krijgen hoor!
Vraag een bril aan de kerstman mopquote:
dat gifjequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
Hebben we het nou alweer over tieten?
[ afbeelding ]
eindelijk een medestander wat betreft deze plaatquote:
drugsverslaving en longkanker. lekker positiefquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het een heerlijk vrolijk liedje
Ja nou boeie, het klinkt gewoon lekker en om die tekst moet ik lachenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
drugsverslaving en longkanker. lekker positief
Conclusie: Ga dit nummer nooit playbackenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:33 schreef 3rdRock het volgende:
damn, bedenk me ineens dat dit liedje ooit is geplaybackt door een klasgenoot en die jongen inmiddels aan kanker overleden is...
nja, was niet met hem bevriend ofzo, maar denk er toch altijd even aan. t blijft echter wel een hilarisch nummerquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Conclusie: Ga dit nummer nooit playbacken
Nee natuurlijk niet leuk, altijd sneu als je zulke herinneringen eraan hebt
Daar kan ik mij best in vinden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hebben er geen zin meer in en willen op hoogtepunt stoppen.
Moet je eens bij je vriendin proberen, op haar hoogtepunt stoppen... Denk dat ze zich er niet in kan vindenquote:
nja, dat betwijfel ik. op je eigen hoogtepunt stoppen terwijl haar hoogtepunt nog niet geweest is daarentegen....quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je eens bij je vriendin proberen, op haar hoogtepunt stoppen... Denk dat ze zich er niet in kan vinden
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:38 schreef hornage het volgende:
Woei net iets voor tweeën luisteraaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van de week geworden
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:38 schreef hornage het volgende:
Woei net iets voor tweeën luisteraaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van de week geworden
Nou ja ik bedoelde ook eigenlijk "voor" haar hoogtepunt stoppenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dat betwijfel ik. op je eigen hoogtepunt stoppen terwijl haar hoogtepunt nog niet geweest is daarentegen....
Gefeliciteerd! Ik heb niet geluisterd, want Brakkemiekequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:38 schreef hornage het volgende:
nee, komt er nog aan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |