Bij d'n dutsers?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:32 schreef Joysa het volgende:
'Waar iedereen kei hard over mijn melding dat ik morgen een sollicitatie heb heen knalt'
Neequote:Op donderdag 15 december 2011 23:33 schreef princess-a het volgende:
Ben ik de enige dan die het freaky vindt dat er mensen zijn die hele SC's meelurken?
Neen.. Boutique s-rquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ja, ik was ook al aan het vragen, want ik vond het ook al apart.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:33 schreef princess-a het volgende:
Ben ik de enige dan die het freaky vindt dat er mensen zijn die hele SC's meelurken?
Nee hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 23:33 schreef princess-a het volgende:
Neequote:Op donderdag 15 december 2011 23:33 schreef princess-a het volgende:
Ik ook wel!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:33 schreef Mss het volgende:
En toch vind ik een wiki een goeden tip!
Ja maar ik vond het leuk om de andere kant op te doenquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neen.. Boutique s-rWoar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neen.. Boutique s-rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je daar zo snel aan dan?
Succes in elk geval!!Don't come closer, I might hurt you
Een cryptischen omschrijvingquote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook wel!
Alleen namen noemen.. misschien een beetje lullig
Online gesolliciteerd en heel snel gebeldquote:Op donderdag 15 december 2011 23:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo snel aan dan?
Succes in elk geval!!
Held!!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:35 schreef megamandy het volgende:
Lindy! Ik kan volgens mij via mijn mobiel geen gesloten topic quoten ;') maar die rode schoenen herken ik evolgens mij van het Heels, heels, heels-topic. Volgens mij komen die van de van Haren, in Duitsland is dat de Deichmann.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
als jij de swapkoffer hebt gehad kom je toch niet meer posten want daarom ging je mee posten![]()
![]()
Wel rustiger dan die in het centrumquote:
Pfieuwquote:Op donderdag 15 december 2011 23:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Bustedd
Maar dan doe ik nog wel wordfeuten met jou hoor
Mobiel geknipt en geplakt, like a boss.
Lulzquote:Op donderdag 15 december 2011 23:37 schreef princess-a het volgende:
Nice to know dat jullie het ook freaky vindenWas eerlijk gezegd nooit in mij op gekomen dat mensen dit soort dingen gaan meelezen, zeker in het tempo waarin dit gaat. En dat er dan mensen zijn die van alles over je weten, terwijl jij ze dan ziet en denkt WTF ben jij?!
Vind ik helemaal niksEn ja ik snap het World Wide Web principe. Maar snap gewoon niet dat iemand dat zou willen
En denk aan alle tettenfoto's, privé informatie enzulks!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:37 schreef princess-a het volgende:
Nice to know dat jullie het ook freaky vindenWas eerlijk gezegd nooit in mij op gekomen dat mensen dit soort dingen gaan meelezen, zeker in het tempo waarin dit gaat. En dat er dan mensen zijn die van alles over je weten, terwijl jij ze dan ziet en denkt WTF ben jij?!
Vind ik helemaal niksEn ja ik snap het World Wide Web principe. Maar snap gewoon niet dat iemand dat zou willen
Samequote:Op donderdag 15 december 2011 23:37 schreef princess-a het volgende:
Masjsjsjajsjajajscha doet het ookquote:Op donderdag 15 december 2011 23:37 schreef princess-a het volgende:
Terug lezen is wat anders dan een sc volgen en nooit postenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:39 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik kwam eigenlijk alleen maar zeggen dat ik genoeg ER had gezien en dat ik ging slapen....
Oh, en antwoord op de vraag, nee, vind ik ook vreemd!
Al lees ik wel altijd terug
is het toch nog ergens nuttig voor dat ik de kleinste onbenulligste details onthoudquote:Op donderdag 15 december 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Held!!
Ik ga volgende week meteen kijken
Thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Terug lezen is wat anders dan een sc volgen en nooit posten
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef Mss het volgende:
[..]
VIEL ERFOLG HEUTE MORGEN.
Dan kun je er vast aan wennen. All zeh GERMANS!
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn mario trui is binnenKijk die zielloze ogen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn mario trui is binnenLekker wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noeeeeeeeesquote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom verschijnen de topics niet meer in myat?? Ik was jullie kwijt!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Mijn mario trui is binnenEPISCHHEIDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Waar vandaan? Ook te krijgen in xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxl?
Aids.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ook! Morgen laatste tentamen!Trusten!
when sie diese schuhe impregniert, is das besten ein lederfet zu brauchen da das fet das leder aug futet und ein spray is nur gegen die schmutz und wasserquote:
Dat!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Terug lezen is wat anders dan een sc volgen en nooit posten
Mijn mario trui is binnenIk wil jouw haar afknippen en dan maak ik er een pruik vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
吴 曼 迪
Waar heb je hem gekocht?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan jullie echt niet bijhoudenik was even naar de bios en gelijk 234u89242 post gemist
nee vertel!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:50 schreef megamandy het volgende:
Hebben jullie trouwens de claim van H&M gezien richting fok?
Vertel!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:50 schreef megamandy het volgende:
Hebben jullie trouwens de claim van H&M gezien richting fok?
Hahaha het slaat ook nergens op. Maar ik durfde niet mee te posten. Geen idee meer waarom niet eigenlijk. Ik heb me in ieder geval kostelijk vermaakt en veel meegeleefd (dat klinkt wel heel creepy)quote:Op donderdag 15 december 2011 23:37 schreef princess-a het volgende:
Succes morgen! En balen dat ze het vanmiddag afgebeld hadden zeg.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:32 schreef Joysa het volgende:
'Waar iedereen kei hard over mijn melding dat ik morgen een sollicitatie heb heen knalt'
Succes alvast!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ook! Morgen laatste tentamen!Trusten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het vervolg topic: H&M topic dicht wegens juridisch gedreig
吴 曼 迪
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:04 schreef megamandy het volgende:
LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het vervolg topic: H&M topic dicht wegens juridisch gedreig![]()
Morgen! Ben jij weer beter?quote:
Hihi, ben een beetje beter maar nog wel hoesten enzo. Druk op de borst vanwege het hoesten en toch net iets te weinig lucht ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2011 07:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Morgen! Ben jij weer beter?
Zo ja: fijn!
Zo nee; bed weer in mevrouwtje!!!
Wat heb je een zwaar levenquote:Op vrijdag 16 december 2011 07:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goodmorning
Die H&Mrel
Nu al naar het werk![]()
Holo peuken zijn op
Ik ben heul geen vent met 1 balquote:Op vrijdag 16 december 2011 07:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Bikkeltje!
En ik snap nu pas het hele TGIF gebeuren pas, whegehehehe
Ik ga lekker douchen, daar knap ik ook altijd wel goed van op
Werkse/studeerse iedereen!
misschien omdat collegas dan denken hey jij was toch ziek?quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
hoezo kun je morgen niet naar blof als je vandaag ziek bent??
Ow laat maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ken het TGIF gebeuren trouwens niet. Ja alleen van TD
Misschien gaan die ook?quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:15 schreef Stormqueen het volgende:
ja okee, maar je hoeft het ze niet te vertellen![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:21 schreef Stormqueen het volgende:
zou kunnen.
En wat is tgif?
En mensen die hele sc's lurken zijn idd eng, maar ik ken er wel meer die het doen
Thank God It's Friday!quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:21 schreef Stormqueen het volgende:
zou kunnen.
En wat is tgif?
En mensen die hele sc's lurken zijn idd eng, maar ik ken er wel meer die het doen
Kut, ik had hem niet doorquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Thank God It's Friday!
Of op TD, This glitter is fierce
hoezo niet?quote:
Tsja...ik zie niet zo in wat er mis is met haar artikelquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:51 schreef BGTes het volgende:
http://www.beautylab.nl/2(...)um-breekt-moleculen/![]()
Briljant!
Dus iedereen die lurkt is een tikje triest behalve jij?quote:
Volgens mij vind BGT het juist een goeden artikel. Zeker na dat artikel van Masjaquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tsja...ik zie niet zo in wat er mis is met haar artikel
Maarja, ben dan ook geen hater
Dan kom je aan met zo'n mooie natte coupe en je mascara op je knieënquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:20 schreef Joysa het volgende:
Lekker door de kei harde regen naar sollicitatie fietsen zo, altijd leuk
Exactlyquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan kom je aan met zo'n mooie natte coupe en je mascara op je knieën
Loop daar naar binnen met je regenbroek aanquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Exactly
Ik ben aan het denken om maar geen mascara op te doen, heeft toch geen zin
Ik zet mn bril wel op, valt het minder op dat ik geen make up op heb
Nah neequote:Op vrijdag 16 december 2011 09:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Loop daar naar binnen met je regenbroek aan.
O ja ende succes natuurlijk!
Ja datquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij vind BGT het juist een goeden artikel. Zeker na dat artikel van Masja
quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:51 schreef BGTes het volgende:
http://www.beautylab.nl/2(...)um-breekt-moleculen/![]()
Briljant!
Ah OK...quote:
Goffer deze rel heb ik ook gemistquote:Op donderdag 15 december 2011 23:13 schreef Mirjam het volgende:
de meet bij Mir waar mensen niet kwamen omdat ze te goed waren, ook zo'n mooie
Yayquote:Op donderdag 15 december 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Held!!
Ik ga volgende week meteen kijken
Thanks
Jaaaaa!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:53 schreef Loqi het volgende:
Mogguh!
[..]
Yayfijn dat er mensen zijn die wel op namen letten (ik faal
)
samen geilen schoens!
En datquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
milka en haar kids, ik moet er altijd zo om lachen![]()
Naja ik spreek voor mezelf natuurlijk, maar bibi komt toch wel naar de meets enzo en op fb. Dus dan is dat niet een totale onbekende.quote:
O ja !! Een vader ! Logisch priem...quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik neem aan dat vaders wel oppast toch?
ja, van die mensen die het vlees snijdenquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja !! Een vader ! Logisch priem...![]()
![]()
Ik snap je redenatie een klein beetje. Maar ik spreek dus ook vanuit mezelf als ik zeg dat ik het een beetje freaky vindt dat er mensen zijn die van alles over je weten, zonder dat je een idee hebt wie ze zijn. Ik post al 2 jaar flink actief mee en heb nog nooit van bibi gehoord, weet dat het een vriendin is van Mirjam die ooit ook op een meet was en dat was het. Bibi is maar een voorbeeld. Nu blijkt dat er meer mensen al heel lang meelurken en dus mee gaan posten, is prima. En ik bedoel het niet als aanval maar ik vroeg me gewoon af van de lurkers: waarom zou je dat doen en niet gewoon mee posten? En mijn vraag aan de vaste posters was of zij het ook een freaky idee vinden, en dat vinden een aantal dus ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja ik spreek voor mezelf natuurlijk, maar bibi komt toch wel naar de meets enzo en op fb. Dus dan is dat niet een totale onbekende.
En ik heb het overigens over eng. Niet over triest. Bedoelde alleen maar te zeggen dat ik bibi niet eng vind.misschien ook omdat we het weten van haar.
Beterschap Bubs!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dacht het gaat vandaag vast beter *not*totdat de zending er is maar weer plat
Doe ik zonder iets te eten wordt ook mijn maag vervelend. Jij ook beterschapquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Beterschap Bubs!goed blijven eten en drinken he? En rustig aan doen is altijd goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Haha lang is ie he!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oww wat een monsterpost p-a! Ik voel me ook helemaal niet aangevallen hoor, voor zover ik je ken van hier weet ik wel dat je dat niet zomaar doet. En ik snap je heel goed, want hoe jij het zo verwoord voel ik het ook! En ik snap lurkers van een sc ook niet. Maar ik snap ze nog minder als je de mensen die posten helemaal niet kent.
En ik vind je geen pain in the ass
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb dat ook hoor p-a!
En die kortingsbon van mijn werkgever kan niet icm andere kortingen gebruikt worden. Handig, 85% van de artikelen is namelijk al afgeprijsd
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil mijn kerstpakket NU, maar ik krijg hem pas WOENSDAGthe torture. Is voor het eerst in 2 jaar dat ik er weer 1 krijg
Ik pas vrijdag !!! En hij roept mij vanuit zijn evil hoek !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
die restrictie is er dus niet in de winkel zelf. Die op de route naar het klokgebouw ligt, dus je moet er morgen gewoon ff heenquote:
fijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb dat ook hoor p-a!
En die kortingsbon van mijn werkgever kan niet icm andere kortingen gebruikt worden. Handig, 85% van de artikelen is namelijk al afgeprijsd
dan voel je je wel enorm gewaardeerd, of niet?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
ja, geld naar een goed doel! Einz!!
Wutquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
ja, geld naar een goed doel! Einz!!
Dat is toch dezelfde datum?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op mijn titelblad, zet ik daar de datum van de deadline of de datum van inleveren?
Hmmm, geen idee, ik lever altijd alles op het laatste moment inquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want ik lever het vandaag in, maandag is de deadline
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
Woohooooo vriend heeft 10% opslag gekregen !
[ afbeelding ]
Ik ben nu zelfs al nieuwsgierig naar wat er in zitquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik pas vrijdag !!! En hij roept mij vanuit zijn evil hoek !!!!
ik deed het altijd zo:quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want ik lever het vandaag in, maandag is de deadline
das echt veel!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Mwehhehequote:Op vrijdag 16 december 2011 11:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
ik deed het altijd zo:
Voor deadline inleveren: datum van inleveren opschrijven
Tijdens deadline inleveren: datum van inleveren opschrijven
Te laat inleveren: datum deadline opschrijven
Oeh niiice !!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:15 schreef Loqi het volgende:
Papa heeft nog een baanhij kan intern op een andere plaats terecht
Goed nieuws!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:15 schreef Loqi het volgende:
jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh niiice !!!
Dag van het goeden nieuws vandaag
nice!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
ik deed het altijd zo:
Voor deadline inleveren: datum van inleveren opschrijven
Tijdens deadline inleveren: datum van inleveren opschrijven
Te laat inleveren: datum deadline opschrijven
NICEquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:15 schreef Loqi het volgende:
Wat fijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:15 schreef Loqi het volgende:
Jeeeejjquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:15 schreef Loqi het volgende:
huhwhut?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:29 schreef milka82 het volgende:
Gefeliciteerd Loqi en Priem!
Hell fucking yeah dat vaders hier de honneurs waar neemt, deze chick gaat op stap (schaf goddorie zelf holopeukjes aan, haha!)
Tevens heb ik verder ook nog een leven hoor, maar ja, om nu te posten dat ik aan het zuurstof moest om die fotoshop van die hond (vrolijk kerstfeest godve.....) Men, wanneer ik hem weer zie schiet ik nog in de lach!
Ik snap het. Ik weet ook niet precies hoe het lurken in zijn werk gaat. Bijlezen of lurken op het moment dat we aan het sc-en zijn. Anyhow, het blijft apart zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Haha lang is ie he!maar ik wil het goed onder woorden brengen omdat het niet als aanval bedoeld is en ik gewoon een raar gevoel er bij heb. Vond het geloof ik leuker toen ik dat niet wist
Ik vind het juist van mensen die je niet kent wel te begrijpen. Je lurkt een tijdje en bent misschien bang dat wij er niet voor open staan ofzo, dan snap ik dat je even 'moed verzameld'. Maar juist als je ons wel kent, en wij jou ook, weet je hoe het hier aan toe gaat en dat je rustig mee kunt posten
Ja is oko, ik moest zoooo lachen om dat topicquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:29 schreef milka82 het volgende:
Gefeliciteerd Loqi en Priem!
Hell fucking yeah dat vaders hier de honneurs waar neemt, deze chick gaat op stap (schaf goddorie zelf holopeukjes aan, haha!)
Tevens heb ik verder ook nog een leven hoor, maar ja, om nu te posten dat ik aan het zuurstof moest om die fotoshop van die hond (vrolijk kerstfeest godve.....) Men, wanneer ik hem weer zie schiet ik nog in de lach!
photoshop hulp gevraagdquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden topique
Wait, zoek m even op
KEIDURE HUWELIJKSREIS JONGEUHquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Veel plezier p-a en ik hoop dat je er een btje van kan genieten.
Yay Priem! Falen!! Huwelijksreis!!
Loqi, gefeliciteerd. Een hele opluchting!
Ik begrijp je redenatie wel. Maar ik zit al 12 jaar op fok, en post eigenlijk nooit zoveel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Haha lang is ie he!maar ik wil het goed onder woorden brengen omdat het niet als aanval bedoeld is en ik gewoon een raar gevoel er bij heb. Vond het geloof ik leuker toen ik dat niet wist
Ik vind het juist van mensen die je niet kent wel te begrijpen. Je lurkt een tijdje en bent misschien bang dat wij er niet voor open staan ofzo, dan snap ik dat je even 'moed verzameld'. Maar juist als je ons wel kent, en wij jou ook, weet je hoe het hier aan toe gaat en dat je rustig mee kunt posten
Maar waarom deze sc lurken danquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:36 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik begrijp je redenatie wel. Maar ik zit al 12 jaar op fok, en post eigenlijk nooit zoveel.
Nagelschaartje jij was ook lurker, dus....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Whaa ik ga helemaal stuk hier! En de man naast mij ookquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
Mensen die hun huisdier op kerstkaarten willen zettenMensen die hun kinderen op de kerstkaart klappen.... Oh wacht, zo was ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar tien voor een euro van de action, ga mijn kids niet weer hoereren (wacht effe, ik had er gewoon geen zin in)
Naja ik kan kinderen nog wel snappen... Op zich...quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:41 schreef milka82 het volgende:
[..]
Mensen die hun kinderen op de kerstkaart klappen.... Oh wacht, zo was ik ookDit jaar tien voor een euro van de action, ga mijn kids niet weer hoereren (wacht effe, ik had er gewoon geen zin in)
Ik welquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:42 schreef Lindytje het volgende:
Sowieso, kerstkaarten met foto's....
Sowieso, kerstkaarten... Ik doe er al jaren niet meer aan
Ik lurk echt niet elk topic mee. Maar zo af en toe wel, en dan worden er echt best wel " nuttige" dingen gepost zoals Mascha en lipgloss weetjes. Nou die had ik nooit willen missen...quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar waarom deze sc lurken dan![]()
Het is niet dat hier veel 'nuttigs' wordt gepost die ook de moeite waard zijn om gewoon te volgen
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik welWant kerst en sfeer en leuk en iedereen bestoken met kaartjes en en en en
![]()
Maar ik verwacht niet dat ik van iedereen iets terug krijg; ik vind het gewoon leukWant het hoort bij deze periode
![]()
Prima johquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:43 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik lurk echt niet elk topic mee. Maar zo af en toe wel, en dan worden er echt best wel " nuttige" dingen gepost zoals Mascha en lipgloss weetjes. Nou die had ik nooit willen missen...
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:44 schreef milka82 het volgende:
Oh wait, had die van vorig jaar nog in mijn tinypic staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kinderen
Tuurlijk wel !quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet huilen dan je er van mij geen krijgt he?
Ik vind het ook leuk om ze te sturen en verwacht ook niet van iedereen een kaart terug.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik welWant kerst en sfeer en leuk en iedereen bestoken met kaartjes en en en en
![]()
Maar ik verwacht niet dat ik van iedereen iets terug krijg; ik vind het gewoon leukWant het hoort bij deze periode
![]()
Oh wait, had die van vorig jaar nog in mijn tinypic staanDie mini!!!! Wat een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
Oh wait, had die van vorig jaar nog in mijn tinypic staanHahahaa die is geweldig!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wait, had die van vorig jaar nog in mijn tinypic staanBazen mini-milka'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
EEN HELE LANGE TITTYRUB JA !!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sorry dan alvast![]()
![]()
*tittywobble* dan?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:46 schreef milka82 het volgende:
oh, kom ook nog de foto's tegen van de Secret Santa actie! Met mijn kertsboom oorbellen die ik van Priem had gekregen
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:41 schreef Jacqie1986 het volgende:
Snap ik heel goed, des te leuker dat je nu gewoon mee doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
geeft niks, you don't offend me...quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
reageren op kinderfoto's, kan ik ook niks aan doen
Oke! One tittyrub voor jouquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
EEN HELE LANGE TITTYRUB JA !!!
Thihihi nee hoor. Geef er niks om![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Snap ik heel goed, des te leuker dat je nu gewoon mee doet
Ik doe vanavond de kerstoorbellen in die Zoeperzazke heeft uitgezochtquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:46 schreef milka82 het volgende:
oh, kom ook nog de foto's tegen van de Secret Santa actie! Met mijn kertsboom oorbellen die ik van Priem had gekregen
Die grote valt dan nog wel mee, maar die kleine. Het is de duivelquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:47 schreef milka82 het volgende:
[..]
geeft niks, you don't offend me...
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:49 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb echt de neiging om die hond rond te gaan sturen, als alternatieve kerstkaart...
Maar ik denk dat sommige ggggristelijke mensen dat niet zo kunnen waarderen
Indien !!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:49 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
kerst!
@ Space, die grote spoort al niet, die kleine nog veel minder...... Ik moet ophouden met mijn idiote genen te reproduceren, kan nooit goed komen
Zonde van de centjens, kun je beter make-up of nagellak van kopenquote:
Meh, ik heb geen zin mijn aarsje naar boven te slepen, ik doe ze met het kerstfeest op mijn werk en beider kerstdagen weer in mmkay?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Indien !!!!
Ik had toen spijt dat ik ze zelf niet had gekocht
Lui dingquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:53 schreef milka82 het volgende:
[..]
Meh, ik heb geen zin mijn aarsje naar boven te slepen, ik doe ze met het kerstfeest op mijn werk en beider kerstdagen weer in mmkay?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
Mensen die hun huisdier op kerstkaarten willen zettenik word daar serieus onpasselijk van. Nog erger: mensen die hun babies/kinderen met een kerstmuts op fotograferen en daar een kaart van maken. Ik vind het gewoon weerzinwekkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Oh wait, had die van vorig jaar nog in mijn tinypic staanleuke kids, maar maak er geen kerstkaart van! einz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ken jij gristenen???quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:49 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb echt de neiging om die hond rond te gaan sturen, als alternatieve kerstkaart...
Maar ik denk dat sommige ggggristelijke mensen dat niet zo kunnen waarderen
Ik durf het niet zo neer te zetten; want mijn eigenlijk broer heeft het vorig jaar ook gedaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik word daar serieus onpasselijk van. Nog erger: mensen die hun babies/kinderen met een kerstmuts op fotograferen en daar een kaart van maken. Ik vind het gewoon weerzinwekkend![]()
Zullen we dit jaar een secret paashaas doen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lui ding
Eigenlijk was dat wel heul erg gaaf die secret santa*gaat topic terugzoeken*
Secret valentijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zullen we dit jaar een secret paashaas doen?
Is weer es wat anders!
ik postte het voor ik milka's berichten had gelezenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik durf het niet zo neer te zetten; want mijn eigenlijk broer heeft het vorig jaar ook gedaanEn wie weet waar ik in staat ben als ik straks kinders heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:12 schreef Joysa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik postte het voor ik milka's berichten had gelezen
Ik stuur aan iedereen die mij een kerstkaart van kinderen stuurt, een foto terug van mijn ensuite met een kerstmuts op
seeerieus, wat een kutkneuzenclub zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja echt hequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
seeerieus, wat een kutkneuzenclub zeg
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja echt heklinkt als een goeden sweer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Wat voor een collegas zijn dat daar bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weird hequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goeden idee![]()
Ze vernaaien wel lekker je tijd zo met een ander aantal uren neerzetten, mongolen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapjassen thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker subtiel ook.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heb ik de hele dag al zin in een eitje, wil ik hem net gaan bakken. Pak ik een ei uit het mandje, kijk ernaar, denk wtfEn pak een andere. Dit herhaalt zich acht keer tot er uiteindelijk dit voor me ligt:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapjassen thuis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:17 schreef Joysa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat klinkt als een heel verstandig besluit.quote:
Rare gang van zaken zeg![]()
Heb ik de hele dag al zin in een eitje, wil ik hem net gaan bakken. Pak ik een ei uit het mandje, kijk ernaar, denk wtfEn pak een andere. Dit herhaalt zich acht keer tot er uiteindelijk dit voor me ligt:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapjassen thuis![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapjassen thuisgoeden matigen garp
Pffff... Mensen die het nieuwe werken niet snappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet snappen dat je thuis, over het algemeen, veel meer werk verzet krijgt dan op kantoor!
Ja hequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat klinkt als een heel verstandig besluit.
Rare gang van zaken zeg
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja heEn het dringt nu eigenlijk pas allemaal tot me door
SerieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mwoah.. ik heb collega's die ook steeds thuiswerken, voor de kids. Of om de auto naar de garage te brengen, wachten tot vrouwlief bevalt etc. Maar je maakt mij niet wijs dat je met 2 kids om je heen de hele dag werktquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Pffff... Mensen die het nieuwe werken niet snappen.
En niet snappen dat je thuis, over het algemeen, veel meer werk verzet krijgt dan op kantoor!
[..]
Honestly, weg daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga naar kantoor, tot morgen
[..]
Stond er niet ergens een camera en kwam Frans Bauer niet ergens achter vandaan gesprongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Damn.. Wat een fijn gesprek was dat zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Honestly, weg daar!
Have funquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Honestly, weg daar!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Stond er niet ergens een camera en kwam Frans Bauer niet ergens achter vandaan gesprongen?
precies dat!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Pffff... Mensen die het nieuwe werken niet snappen.
Hmmz... Nee... Dat denk ik ook niet neequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mwoah.. ik heb collega's die ook steeds thuiswerken, voor de kids. Of om de auto naar de garage te brengen, wachten tot vrouwlief bevalt etc. Maar je maakt mij niet wijs dat je met 2 kids om je heen de hele dag werkt
nee, dat ben ik met je eens. Maar als ik alleen thuis ben kan ik prima werken hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mwoah.. ik heb collega's die ook steeds thuiswerken, voor de kids. Of om de auto naar de garage te brengen, wachten tot vrouwlief bevalt etc. Maar je maakt mij niet wijs dat je met 2 kids om je heen de hele dag werkt
[..]
ik zie nu echt zo'n ma flodder voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lol@ die eieren
disclaimer
Dan heb je best wel een goed beeldquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie nu echt zo'n ma flodder voor me
En lol@ die eieren
Hoe was je date??quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb het zoooo druk! Maar ben er nu weer even.
Leueueuk!quote:
Ja maar dan nog.. Je maakt mij niet wijs dat je op je werk wel gewoon 8u aan 1 stuk werktquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat ben ik met je eens. Maar als ik alleen thuis ben kan ik prima werken hoor
Hahaha een kapotte kin door het zoenen!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Leueueuk!
Aleen heb ik zo'n faalgevoelige huid dat ik nu een soort van schaafwond op m'n kin heb van zijn stoppels.Blijkbaar vind mijn huid dat we teveel gezoend hebben.
Gelukkig heeft hij het niet zo erg gezien, want 's ochtends viel het nog wel mee. En ik heb m'n oplader daar laten liggen, dus kan nu niks mobiel doen omdat ik m'n accu moet sparen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Leueueuk!
Aleen heb ik zo'n faalgevoelige huid dat ik nu een soort van schaafwond op m'n kin heb van zijn stoppels.Blijkbaar vind mijn huid dat we teveel gezoend hebben.
Gelukkig heeft hij het niet zo erg gezien, want 's ochtends viel het nog wel mee. En ik heb m'n oplader daar laten liggen, dus kan nu niks mobiel doen omdat ik m'n accu moet sparen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar dan nog.. Je maakt mij niet wijs dat je op je werk wel gewoon 8u aan 1 stuk werkt
Ik kan ook beter thuis werken dan hier op kantoor. Soms echt gewoon te druk en thuis heb ik verder geen afleiding verder (behalve een hond die eigenlijk niet blij is dat ik thuis zit)
Trouwens: Secret bunny !!! Goeden idee![]()
En lol die eieren... Doet me denken aan:
Erg hè.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hahaha een kapotte kin door het zoenen!
En nu moet je dus weer naar 'm terug om je adapter op te halenwat voor telefoon heb je?
Nou, zo erg is het bij mij niet hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]een collega had dat ook! Echt heel erg, ook van haar date. Net schurft
![]()
Maar mooi dat je het leuk hebt gehad!Love is in the air!!
GTSTquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wow! Dikke faal! Ik wil net 'Goede tijden, Slechte tijden' terugkijken op Rtlxl. Typ ik: Goeden tijden. En het raar vinden dat ie nix vindt![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wow! Dikke faal! Ik wil net 'Goede tijden, Slechte tijden' terugkijken op Rtlxl. Typ ik: Goeden tijden. En het raar vinden dat ie nix vindt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |