Bij d'n dutsers?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:32 schreef Joysa het volgende:
'Waar iedereen kei hard over mijn melding dat ik morgen een sollicitatie heb heen knalt'
Neequote:Op donderdag 15 december 2011 23:33 schreef princess-a het volgende:
Ben ik de enige dan die het freaky vindt dat er mensen zijn die hele SC's meelurken?
Neen.. Boutique s-rquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ja, ik was ook al aan het vragen, want ik vond het ook al apart.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:33 schreef princess-a het volgende:
Ben ik de enige dan die het freaky vindt dat er mensen zijn die hele SC's meelurken?
Nee hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 23:33 schreef princess-a het volgende:
Neequote:Op donderdag 15 december 2011 23:33 schreef princess-a het volgende:
Ik ook wel!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:33 schreef Mss het volgende:
En toch vind ik een wiki een goeden tip!
Ja maar ik vond het leuk om de andere kant op te doenquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neen.. Boutique s-rWoar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neen.. Boutique s-rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je daar zo snel aan dan?
Succes in elk geval!!Don't come closer, I might hurt you
Een cryptischen omschrijvingquote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook wel!
Alleen namen noemen.. misschien een beetje lullig
Online gesolliciteerd en heel snel gebeldquote:Op donderdag 15 december 2011 23:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo snel aan dan?
Succes in elk geval!!
Held!!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:35 schreef megamandy het volgende:
Lindy! Ik kan volgens mij via mijn mobiel geen gesloten topic quoten ;') maar die rode schoenen herken ik evolgens mij van het Heels, heels, heels-topic. Volgens mij komen die van de van Haren, in Duitsland is dat de Deichmann.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
als jij de swapkoffer hebt gehad kom je toch niet meer posten want daarom ging je mee posten![]()
![]()
Wel rustiger dan die in het centrumquote:
Pfieuwquote:Op donderdag 15 december 2011 23:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Bustedd
Maar dan doe ik nog wel wordfeuten met jou hoor
Mobiel geknipt en geplakt, like a boss.
Lulzquote:Op donderdag 15 december 2011 23:37 schreef princess-a het volgende:
Nice to know dat jullie het ook freaky vindenWas eerlijk gezegd nooit in mij op gekomen dat mensen dit soort dingen gaan meelezen, zeker in het tempo waarin dit gaat. En dat er dan mensen zijn die van alles over je weten, terwijl jij ze dan ziet en denkt WTF ben jij?!
Vind ik helemaal niksEn ja ik snap het World Wide Web principe. Maar snap gewoon niet dat iemand dat zou willen
En denk aan alle tettenfoto's, privé informatie enzulks!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:37 schreef princess-a het volgende:
Nice to know dat jullie het ook freaky vindenWas eerlijk gezegd nooit in mij op gekomen dat mensen dit soort dingen gaan meelezen, zeker in het tempo waarin dit gaat. En dat er dan mensen zijn die van alles over je weten, terwijl jij ze dan ziet en denkt WTF ben jij?!
Vind ik helemaal niksEn ja ik snap het World Wide Web principe. Maar snap gewoon niet dat iemand dat zou willen
Samequote:Op donderdag 15 december 2011 23:37 schreef princess-a het volgende:
Masjsjsjajsjajajscha doet het ookquote:Op donderdag 15 december 2011 23:37 schreef princess-a het volgende:
Terug lezen is wat anders dan een sc volgen en nooit postenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:39 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik kwam eigenlijk alleen maar zeggen dat ik genoeg ER had gezien en dat ik ging slapen....
Oh, en antwoord op de vraag, nee, vind ik ook vreemd!
Al lees ik wel altijd terug
is het toch nog ergens nuttig voor dat ik de kleinste onbenulligste details onthoudquote:Op donderdag 15 december 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Held!!
Ik ga volgende week meteen kijken
Thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Terug lezen is wat anders dan een sc volgen en nooit posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |