Yachiru | donderdag 15 december 2011 @ 23:05 |
![]() De zwanenzang van de Wii lijkt wel eens een van de beste games ooit te worden, met meerdere reviewers die zeggen dat de game beter is dan OoT, die nog steeds alle lijstjes aanvoert als huidige beste game ooit. Huidige metacritic score: 98 ![]() ![]() Zelda Skyward Sword doet twee dingen anders dan voorgaande delen. De wiimotionplus is verplicht en zorgt ervoor dat elke vijand een zwaardgevechtpuzzel wordt [I had concerns that carefully plotting my attacks for every swing would get boring or frustrating, but the opposite was true. Ive never felt as engaged or interested in the combat portion of a Zelda game as with Skyward Sword. If you run into a group of enemies waggling the Wii remote like a madman, you will be torn to shreds. Success in swordplay depends on studying opponents moves and attacking at the right time and from the right angle. When the correct method to defeat each foe finally clicked, I felt a sense of satisfaction that repeatedly tapping the A button never provided. This impressive combat system leads to some of the most interesting boss battles in the series history. Whether youre fighting a giant scorpion or a sword-swinging robot, Skyward Sword rarely falls back on the formula of using a tool to knock out the boss and then attacking it three times in a row. You need to be much smarter and much more persistent to best these bad guys. In fact, the last two boss encounters are the most difficult fights in any Zelda game thus far. (gameinformer: 10/10)] En de overworld. Die is nu zelf een half soort dungeon, waarbij diepte en het herbezoeken van plekken die ineens volkomen anders zijn centraal staan. Uit Iwata Asks: [Ito: I think that feeling of density is connected to how you go to the same game field multiple times, but it feels fresh each time. In the series so far, you went to a dungeon once, and that was the end. Iwata: That's right. No matter how big and complicated it was, if you beat the boss deep inside, you never went there a second time. Ito: Uh-huh. But in this game, once you take down a dungeon, you may have occasion to visit it again. You may think that the second time will be easy because you've already beaten it, but there may be new challenges. In that way, you visit the same place over and over, but it's made to continue being enjoyable. What's more, there are plenty of rewards here and there, which I think gives rise to that feeling of density] Edge zegt hierover: [Review van Edge] Having broken moulds, Skyward Sword refuses to set others. No two hours are the same. Pirate ship chases become mine-cart rollercoasters become stronghold raids all in the course of one afternoon. Elsewhere, in a beautiful nod to Zeldas dual-world tradition, one new gimmick causes two worlds to collide in a single space. When later acts see entire regions double back on themselves either reinvented as terrifying stealth scrambles or disrupted by illtempered deities you wonder if Nintendo has found the secret to infinite level design. Cézanne inspired the style, but its Magic Eye stereograms these levels within levels most resemble. [..] Firstparty experiments have tested Wiis boundaries, deducing what does and doesnt work. Their findings resonate throughout Skyward Sword. In Wii Sports-powered bomb bowling. In skydiving and swordplay learnt on a Wuhu holiday. In the surreal beauty and orchestral bombast beamed down from Super Mario Galaxy. In the metallic Metroid chu-chunk of a door lock. Even the opinion-dividing Wii Music is vindicated in subtle moments of auto-tuning cleverness. How apt that this ultimate tale of heromaking should see Nintendos hardware become the console it was always meant to be. [10] Trailer Wallpaper ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door Yachiru op 15-12-2011 23:11:45 ] | |
Reintji | donderdag 15 december 2011 @ 23:06 |
Tags bij de plaatjes zijn weg. | |
Yachiru | donderdag 15 december 2011 @ 23:11 |
Zag het idd ja! Had het zo overgenomen, maar is nu aangepast! ![]() | |
Reintji | donderdag 15 december 2011 @ 23:14 |
Top! Nog even de Zelda Marathon kijken, komend weekend Wii maar eens ophalen en TP binnenkoppen en dan mag Skyward Sword erin. | |
Aether | vrijdag 16 december 2011 @ 00:04 |
Alleen Japanse Club Nintendo ![]() ![]() | |
Yachiru | vrijdag 16 december 2011 @ 00:15 |
Awwwwwwwww! Die wil ik ook! ![]() | |
Notorious_Roy | vrijdag 16 december 2011 @ 00:18 |
Waarom maken ze de kabel nou weer wit? ![]() | |
tjoptjop | vrijdag 16 december 2011 @ 00:20 |
Ach, op de wiimote detoneren de witte knopjes ook behoorlijk ![]() | |
CoExist | vrijdag 16 december 2011 @ 00:44 |
Ben net begonnen en vind het nu al een fijne game. Wel weer ontiegelijk veel dialogen waar je door heen moet klikken... | |
Aether | vrijdag 16 december 2011 @ 00:46 |
De eerste twee uur zijn redelijk saai. | |
Phoenix78 | vrijdag 16 december 2011 @ 11:15 |
Die gouden nunchuck had gewoon bij de CE erbij moeten zitten... het is niet alsof je zelda zonder nunchuck kunt spelen en het had het pakketje gewoon compleet gemaakt. | |
DrukVout | vrijdag 16 december 2011 @ 11:31 |
Idd, als ze die stekker naar je controller dan ook nog even goud hadden gemaakt... | |
Diamond3d | vrijdag 16 december 2011 @ 21:25 |
Ff een vraagje.... In Zelda is een bug en ze zeggen dat je die kan voorkomen door eerst de Fire en Water Dragon song te halen ??? voordat je met Golo (?) de Goron praat? Wanneer krijg je die Fire en Water Dragon song? Ik heb namelijk nu net de 2e vlam gehaald voor me zwaard maar hierover nog niets gelezen. Behalve die gekke BOING stone die uit de grond komt. Die praat iets over een draak en onverslaanbaar schild als ik mij niet vergis... | |
cherrycoke | vrijdag 16 december 2011 @ 21:27 |
hero mode, was nou niet zo moeilijk vond ik nou ![]() | |
CoExist | vrijdag 16 december 2011 @ 22:21 |
Ben nu ergens in Faron Woods. Ti's wel Zelda, maar ben nog niet onder de indruk. Vind dat 'ie grafisch nog al te kort schiet. In dat op zicht is The Wind Waker nog steeds een pareltje. | |
Aether | zaterdag 17 december 2011 @ 09:27 |
Geef het een paar uur. Grafisch wordt het nog wat beter. Ik vond het tempo er halverwege de 2e tempel in komen. | |
nomar83 | maandag 19 december 2011 @ 10:55 |
Nou, de prijs voor het halen van alle gratitude crystals is ook niet echt de moeite waard...
Dat is pas tegen het einde van de game, wanneer je drie delen van de Song of the Hero moet gaan halen. Gewoon de gebieden dan in volgorde bezoeken, dan is er niets aan de hand. ![]() | |
DrukVout | maandag 19 december 2011 @ 10:58 |
Hij is tenminste geen monster meer. Daar gaat het toch om?? ![]() Hero mode valt me eigenlijk ook wat tegen. Ja je moet iets meer opletten. Maar met een heart medal is dat probleem ook wel redelijk opgelost. Wel grappig hoe snel je nu door dingen heen rent. Silent realms zijn een eitje | |
nomar83 | maandag 19 december 2011 @ 11:05 |
Ik vond alleen de eerste best pittig, omdat het bos nogal een doolhof is, maar de andere twee had ik de eerste keer ook niet zo'n moeite mee. | |
CoExist | dinsdag 20 december 2011 @ 22:13 |
Heb er nu een paar speel uren op zitten met de nieuwe Zelda. Het grijpt me helaas nog niet bij de strot zoals voorgaande delen. Ik heb geen idee waaraan het ligt maar ik vind het allemaal vrij statisch en simplistisch. Ik vind de controls lastiger dan ik had gedacht en sommige verkeerde registraties van de Wii Motion Plus zijn ronduit irritant te noemen. Jammer van Nintendo dat ze de gamer deze controls op dringen en hen niet de keuze laten om met een game controller deze game te spelen. Ik heb nu vaak een trial en error speel sessie waarbij een dosis geluk komt kijken om je zelf door een dungeon te slaan. Ik ga 'm plichtmatig uitspelen waarbij die waarschijnlijk onder aan mijn stapel van TLoZ games verdwijnt. Eeuwig zonde! | |
Yachiru | dinsdag 20 december 2011 @ 23:03 |
![]() | |
tjoptjop | dinsdag 20 december 2011 @ 23:07 |
Fi, die is gewoon nog irritanter dan Navi ![]() | |
Lithia | dinsdag 20 december 2011 @ 23:09 |
Inderdaad. Met haar robot-taal. ![]() | |
tjoptjop | dinsdag 20 december 2011 @ 23:10 |
Dat hulpje in TP was wel tof | |
nomar83 | dinsdag 20 december 2011 @ 23:34 |
Midna was idd tof. | |
Lithia | dinsdag 20 december 2011 @ 23:45 |
Midna. ![]() ![]() Zij is de enige dat ook een interessante persoonlijkheid heeft. In het begin Link altijd irriteren, zo vet. | |
Aether | woensdag 21 december 2011 @ 11:06 |
Jammer, ik vind 'm tot nu toe zeker de moeite waard. De trial-and-error kan ik me niet in vinden. Alle vijanden hebben een eigen patroon qua aanvallen. Je hoeft nooit te gokken. Mogelijk beweeg je de controller voordat je aanvalt. Als je bijvoorbeeld een rechts-links-beweging wilt maken dat je de controller eerst naar rechts beweegt en vervolgens de beweging maakt. Dit wordt dan als links-rechts geregistreerd. | |
Aether | woensdag 21 december 2011 @ 11:08 |
Hyrule Historia![]() ![]() ![]() | |
MaximusTG | woensdag 21 december 2011 @ 11:16 |
Mooie platen! | |
Aether | woensdag 21 december 2011 @ 11:37 |
![]() | |
CoExist | woensdag 21 december 2011 @ 16:40 |
Misschien een stomme vraag, maar ik heb een nieuw schild gekocht en er zitten nu dus 2 in mijn pouch. Maar hoe selecteer ik nu een schild!? Ik speel nu nl. zonder schild en dat is af en toe wat lastig... | |
Aether | woensdag 21 december 2011 @ 16:46 |
Houd de ‘-’-knop ingedrukt om te wisselen. | |
CoExist | donderdag 22 december 2011 @ 10:21 |
Thnx voor de tip! Snapte er al weer niets van... En dan speel ik al sinds 1986 Zelda games :-( Heb gister die Zelda 3DS gekocht. Was aan 't zoeken naar TLOZ titels in de eShop maar kon nog geen ALTTP of TMC vinden helaas. | |
Aether | donderdag 22 december 2011 @ 10:48 |
Wel de handleiding lezen hè ![]() De enige Zelda is Four Swords (nog een paar weken gratis te downloaden) en Link's Awakening (Game Boy Color). Zelda 1, 2 en Minish Cap zijn alleen nog voor 3DS-bezitters van het eerste uur (ambassadeurs). Voor de DS zijn ook nog twee Zelda's uitgebracht die niet al te moeilijk moeten zijn te vinden. | |
CoExist | donderdag 22 december 2011 @ 10:52 |
Oh ik heb de collectie wel compleet hoor. Alleen op andere firma's. GB, GBC, GBA, DS, NGC. Ik zou wel graag ALTTP en TMC portable willen hebben. | |
CoExist | vrijdag 23 december 2011 @ 16:48 |
Moet toch ff mijn eerste indrukken herzien. Ben nu in die Mining Factory en het is een prachtige game. Heb de laatste 2 maanden de nieuwe Batman, Uncharted en Assassin's Creed op de PS3 gespeeld dus ik moest ff een stapje terug doen met de Wii graphics. Maar na menig uurtje storen de graphics niet meer en passen ze precies bij het spel. De controls vergen helaas nog enige oefening en ik ben er nog niet kapot van. Het besturen van bijv. de Beetle gaat me veel te langzaam en soms gooi ik ineens een bom o.i.d. Maar dat zal wel aan mijn eigen onkunde liggen. Ik vind het ongelovelijk dat Nintendo 25 jaar na dato nog steeds relevant is met TLOZ. | |
Aether | vrijdag 23 december 2011 @ 19:50 |
Skyward Sword Save File Fix Wii Channel Out Now Wii owners in Europe and Australia can now download a free Channel to allow them to continue with their The Legend of Zelda: Skyward Sword save file if they've encountered Skyward Sword's game-ending glitch. Note the Channel is only any use if you've encountered the bug: if you're planning to work around it or have passed that point, there's no reason to download and use the fixer. Most interesting is this description on the software itself: Please be aware that if you delete your Wii Shop Channel Account after having used this Channel to make the update, then the save data for The Legend of Zelda: Skyward Sword will also be deleted. You're free to delete the Channel itself, but not your Wii Shop Channel Account or it's bye-bye Skyloft. [ Bericht 100% gewijzigd door Aether op 23-12-2011 20:21:00 ] | |
.aeon | zaterdag 24 december 2011 @ 13:22 |
Ik ben net een paar uur bezig en ik vraag me af: - Maakt het uit welk antwoord je geeft in bepaalde gesprekken? Heeft dat nog effect later in het spel? Bijvoorbeeld toen de Headmaster vroeg of je Zelda wilde gaan redden koos ik voor de grap 'No Way'. Maar qua dialoog kon ik volgens mij net zo goed iets anders kiezen want hij ging gewoon door met 'Good luck, be careful, blabla'. - Kan je ooit wél in iemands cupboard kijken zonder permission ![]() | |
MikeyMo | zaterdag 24 december 2011 @ 13:43 |
nee, de keuzes maken niet echt uit. En anders kun je een gesprek later opnieuw beginnen | |
tjoptjop | zaterdag 24 december 2011 @ 16:11 |
Die antwoord mogelijkheden zijn soms wel fucked up, net of je met je vriendin in gesprek bent, altijd een beetje op je hoede zijn ![]() | |
nomar83 | dinsdag 27 december 2011 @ 23:06 |
Hylian Shield Get! ![]() | |
.aeon | dinsdag 27 december 2011 @ 23:23 |
Heb net echt een kwartier met die harp lopen kutten, tot ik erachter kwam dat je hem op z'n zijkant en naar je toe moest bewegen ![]() ![]() Die Thrill Digger game is wel handig trouwens, kwartiertje spelen en m'n wallet zit weer vol. En ik begin me echt zwaar te ergeren aan Fi, zoals wel meer mensen hier volgens mij ![]() | |
MikeyMo | woensdag 28 december 2011 @ 08:32 |
oh was er na 1x flauw van ![]() | |
KneusTeun | woensdag 28 december 2011 @ 11:54 |
Ben nooit echt van de zelda geweest (heb ze wel allemaal in huis) maar ben nu heel erg druk met skyward sword!! echt vete game! en de controls zijn heel goed te doen! | |
nomar83 | woensdag 28 december 2011 @ 20:25 |
Uitgespeeld! Dikke spoilers: Overall: ik denk dat ik Ocarina nog altijd de beste vind van de 3D Zelda's, maar daarna krijg ik het moeilijk. Skyward Sword voelde heel tof aan, ik denk dat ik 'm op 2 zet. Daarna Majora en Wind Waker en tenslotte Twilight Princess. Qua Wii-games overtreft het de favoriet Mario Galaxy 2 net niet, ook hier op 2. Al met al toch een heerlijk spel, binnenkort verder met Hero Mode. | |
BeyondTheGreen | woensdag 28 december 2011 @ 23:23 |
Ik ben nu net na de 6e tempel, lekker veel sidequests gedaan en veel heart pieces zelf verzameld. Ik heb er ruim 35 uur erop zitten. Het spel wordt beter en beter naar het einde toe maar toch vind ik Wind Waker en Twilight Princess leuker. Van Ocarina of Time was ik nooit zo'n grote fan. Ook niet op de 3DS. | |
Chav | donderdag 29 december 2011 @ 20:15 |
Demise is cool! En ik dood..... | |
Diamond3d | vrijdag 30 december 2011 @ 13:20 |
Hoe werkt dat spel dan? Ik heb namelijk nooit mijnenveger gespeeld. Ik begrijp inmiddels wel dat bij 1 groene rupee de vakken eromheen save zijn. Bij blauw kunnen er bommen omheen liggen etc maar dan nog... | |
DE_krumpel | maandag 2 januari 2012 @ 19:45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Aether | donderdag 26 januari 2012 @ 12:42 |
Notorious_Roy | donderdag 26 januari 2012 @ 12:45 |
Wat moet ik horen? ![]() | |
Lithia | donderdag 26 januari 2012 @ 12:50 |
| |
Aether | donderdag 26 januari 2012 @ 12:52 |
Skyward Sword muziek achterstevoren gespeeld is Zelda's Lullaby. | |
Notorious_Roy | donderdag 26 januari 2012 @ 12:53 |
Stelletje copy/pasters daar bij Nintendo! | |
Aether | donderdag 26 januari 2012 @ 12:58 |
In het hoofdmenu van de Gamecube is muziek van de Famicom disk verwerkt ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 26 januari 2012 @ 12:59 |
Die ken ik ja ![]() | |
Aether | dinsdag 6 maart 2012 @ 10:02 |
De ‘Ancient Cistern’ is gebaseerd op een Japans verhaal: (spoilers?) http://en.wikipedia.org/wiki/The_Spider%27s_Thread | |
CoExist | dinsdag 6 maart 2012 @ 11:30 |
Ik zit nog steeds vast bij die laatste Igirrahim eindbaas ofzo! Wat een neppe gast is dat ook zeg! | |
MaximusTG | dinsdag 6 maart 2012 @ 12:04 |
Die laatste Ghirahim is nog lastiger dan de echte eindbaas vind ik persoonlijk. | |
nomar83 | dinsdag 6 maart 2012 @ 12:29 |
Dat is echt heel cool. ![]() Niet de eerste keer dat Miyamoto en team hun inspiratie halen uit Japanse folklore. | |
CoExist | donderdag 8 maart 2012 @ 15:55 |
Yeah! Uitgespeeld! Vond Ghirahim een stuk lastiger dan Demise! En afgelopen nacht heb ik TLOZ: Ocarina Of Time al uitgespeeld! En nu heb ik geen TLOZ games meer om te spelen... ![]() | |
MaximusTG | donderdag 8 maart 2012 @ 16:00 |
Majora's Mask al gespeeld dan? | |
CoExist | donderdag 8 maart 2012 @ 16:12 |
In 2000 al uitgespeeld! Mooie game, heb 'm nog wel ergens liggen op zo'n TLOZ Collecter's disc. En ook de Master Quest versie daarvan geloof ik. Helaas doet die game nu pijn aan m'n ogen als ik 'm op de TV speel. | |
Aether | vrijdag 9 maart 2012 @ 12:03 |
De Virtual Console versie is niet veel beter helaas. Heb je de DS Zelda's ook gespeeld? | |
CoExist | vrijdag 9 maart 2012 @ 12:23 |
Ja, allemaal uitgespeeld. Vond Phantom Hourglass tof maar Spirit Tracks al een stuk minder... Miste die free-roam heel erg! Heb een uur geleden TLOZ: Twilight Princess in mijn Wii gestopt. Heb die nooit echt gespeeld omdat ik de NGC versie heb uitgespeeld destijds. Wel verwarrend dat alles linksom is in de Wii versie. | |
Aether | vrijdag 9 maart 2012 @ 12:37 |
Heb de NGC niet gespeeld. In de Wii versie kun je de camera niet besturen; dat kan soms lastig zijn... | |
nomar83 | zaterdag 10 maart 2012 @ 11:52 |
Majora's Mask heeft geen Master Quest-versie. ![]() Maar pijn aan de ogen? Hoezo? | |
CoExist | zondag 11 maart 2012 @ 10:38 |
Je hebt gelijk! Ik heb 2 TLOZ bonus discs. 1 met daarop Zelda 1, Zelda 2, OoT, MM en de WW demo van 20 min. De andere disc bevat OoT Master Quest en de gewone MM. Grafisch gezien doet het pijn aan m'n ogen. Het komt gewoon niet echt goed uit de verf op mijn huidige TV. The Wind Waker is dan wel weer een prachtige game! | |
MaximusTG | zondag 11 maart 2012 @ 10:43 |
Mocht je dan in dat geval een redelijk krachtige pc hebben, moet je eens kijken naar het spelen van MM (en OoT) in een N64 emulator (1964, PJ64), icm een classic controller van de Wii via Bluetooth aangesloten. Er zijn namelijk HD texture packs beschikbaar voor een aantal spellen. Die werken via de grafische plugin van die emu's. Deze bv: http://www.emutalk.net/th(...)Hi-Res-Majora-s-Mask De resolutie van het spel zelf kan je ook verhogen. | |
Aether | zondag 11 maart 2012 @ 10:46 |
De Gamecube versie draait zelfs op een hogere resolutie (640x480 ipv 320x240). Zou de N64 versie dan maar helemaal niet proberen ![]() | |
CoExist | zondag 11 maart 2012 @ 11:10 |
Mja, zonde eigenlijk! Heb alleen ALTTP gekocht uit de VC. Ik denk dat ik dat ook mijn beste TLOZ game vind. | |
nomar83 | zondag 11 maart 2012 @ 12:28 |
Ik vind de GameCube-versie wel te doen hoor. De oude N64 kan je inderdaad beter niet aansluiten op hoge resoluties.Ik weet niet, maar ik vind het er heel fout uitzien. | |
Aether | zondag 11 maart 2012 @ 12:39 |
Ziet er soms wat geforceerd uit. Voor Twilight Princess zijn ook zulke textures te krijgen: ![]() ![]() | |
CoExist | zondag 11 maart 2012 @ 14:58 |
Ziet er zeker strak uit allemaal. Maar ik ga absoluut geen TLOZ game op de PC spelen. Dat hoort gewoon niet. Vanmiddag de Forrest Temple uitgespeeld in Twilight Princess! Ik was vergeten hoe gaaf TP eigenlijk is. Stom is dat... | |
nomar83 | zondag 11 maart 2012 @ 15:46 |
Dat heb ik nou ook met die game. Na Skyward Sword heb ik ook even een stukje TP gespeeld, en eigenlijk is die game lang niet zo slecht als steeds beweerd wordt. | |
Aether | zondag 11 maart 2012 @ 15:46 |
Bevalt de Wii versie beter dan de Gamecube? Ben zelf al een tijd naar de Gamecubeversie op zoek (voor een normale prijs). | |
CoExist | zondag 11 maart 2012 @ 17:27 |
Nahja, grafisch is het niet beter of slechter. Je hebt natuurlijk de Wii besturing i.p.v. de NGC controller, maar na het Skyward Sword te hebben gespeeld valt 't best mee. Het enige wat echt wennen voor mij is, is dat alles in de Wii versie linksom is en in de NGC versie rechtsom. En dat rechtom zit nog steeds zo in mijn systeem van 6 jaar geleden toen ik de TP voor her eerste speelde dat ik regelmatig de verkeerde kant op loop. Mja, een goede prijs is lastig denk ik. Bij de GameMania in mijn woonplaats vragen ze er E 25,- voor te vragen. Op zich niet eens zo duur en de game is het zeker waard. Mijn collectie bestaat nu uit: GameCube TLOZ - The WindWaker [Special Edition incl. Ocarine Of Time MasterQuest en Majora's Mask] TLOZ - Collecter's Edition [Via Nintendo.nl Shop] TLOZ - Four Swords Adventures TLOZ - Twilight Princess Wii TLOZ - Twilight Princess [Wii] TLOZ - Skyward Sword [Wii] TLOZ - Link's Crossbow Training [Niet echt een TLOZ titel natuurlijk] GameBoy Advanced TLOZ - A Link To The Past [Incl. Four Swords Adventures] TLOZ - The Minish Cap DS / 3DS TLOZ - The Phantom Hourglass TLOZ - Spirit Tracks [Special Edition incl. luxe case en 2 figurines] TLOZ - Ocarina Of Time 3D Virtual Console TLOZ - A Link To The Past TLOZ - Link's Awakening DX De games voor de NES, SNES, N64, GameBoy en de GB Color had ik ook nog ooit eens in mijn bezit. Maar destijds allemaal verkocht en/of weg gegeven. Vooral die Oracle series vond ik niet zo boeiend. Maar dat kwam ook omdat Nintendo niet zulke boeiende dingen begin 2000. Voor de rest heb ik nog wat van die strategy guides voor enkele TLOZ games en wat figurines. Maar eigenlijk doe ik daar helemaal niets mee. Ben nu nog op zoek naar een goede versie van Eternal Darkness. Dat vond ik echt een top titel op de NGC. Helaas heb ik die ook ooit eens verkocht. ![]() | |
Aether | zondag 11 maart 2012 @ 18:03 |
¤25 is erg goedkop. Heb 'm ooit voor ¤70 gezien (in 'bijna nieuw' staat, verpakking en handleiding). Die Oracle reeks is nu ook relatief moeilijk te vinden, vooral Oracle of Seasons. | |
CoExist | zondag 11 maart 2012 @ 19:48 |
www.gamemania.nl Er staan er 3 op voor E25,- | |
nomar83 | maandag 12 maart 2012 @ 13:44 |
Ik neem aan dat de Oracle-games nog wel op de 3DS eShop zullen verschijnen. | |
Aether | maandag 12 maart 2012 @ 20:09 |
Waarschijnlijk wel. Weet niet hoe het met rechten zit. Capcom is de ontwikkelaar maar Nintendo de uitgever. | |
wuuht | maandag 9 april 2012 @ 04:42 |
Ik heb binnenkort ook weer een wii eindelijk SS spelen. Mijn 360 heb ik verkocht want hardcore fps speel ik nu op mijn pc. Nog aanraders behalve zelda en super mario galaxy? | |
CoExist | maandag 9 april 2012 @ 09:32 |
Mijn favo Wii games: The Legend Of Zelda - Twilight Princess Super Paper Mario New Super Mario Bros. Super Mario Galaxy 1 & 2 Resident Evil 4 Resident Evil Archives: Resident Evil 1 Resident Evil Archives: Resident Evil 0 | |
nomar83 | maandag 9 april 2012 @ 11:45 |
Mijn favorieten: Platformers: Super Mario Galaxy 1 & 2 New Super Mario Bros. Donkey Kong Country Returns Kirby's Epic Yarn Multiplayers: Super Smash Bros Brawl Mario Kart Wii GoldenEye 007 Wii Sports Resort RPG and Adventure: Xenoblade Chronicles Zelda Twilight Princess & Skyward Sword Action and Shooters: Metroid Prime Trilogy Metroid Other M Sin & Punishment: Successor of the Skies Rest: Punch-Out!! Pikmin 2 | |
Cerbie | dinsdag 15 mei 2012 @ 23:11 |
Bump ![]() Het spel lag wat te verstoffen (silent realm ragequit ![]() Haalde de motion plus toevoegingen voor jullie ook een beetje van de lol af? Het werkte gewoon net niet zoals het hoorde op moeilijke momenten, wil je een sword thrust doen, krijg je een draai, en dan nog dat ding twintig keer resetten. Het viel me wel op dat het met een ingebouwde motion+ fijner speelde dan met een losse motion+ addon. | |
tjoptjop | dinsdag 15 mei 2012 @ 23:31 |
hehe in het heetst van de strijd deed het bij mij soms ook niet wat ik wilde ![]() Verder ben ik ook gestopt bij de eindbaas, kwam ik na tig keer proberen niet voorbij en ben het destijds beu geraakt. Binnenkort maar weer eens een poging doen. Voor de rest wel geweldig spel natuurlijk ![]() | |
MaximusTG | dinsdag 15 mei 2012 @ 23:40 |
Neuh, nooit problemen met de besturing gehad. Zal wel aan jullie skills liggen ![]() Laatste baas, das een van de makkelijkste uit het hele spel vond ik. Zodra je snapt dat
| |
nomar83 | woensdag 16 mei 2012 @ 10:50 |
Met is de eindbaas een makkie. | |
Cerbie | vrijdag 18 mei 2012 @ 16:04 |
Uitgespeeld ![]() Tijd om Windwaker weer eens af te stoffen. | |
CoExist | dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:27 |
En die is afgestoft met een HD borstel! Ben nu 2 dagen bezig met TLOZ: TWW HD maar wat is dat visueel een prachtige game. |