quote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef Paul-89 het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik Roos best ben gaan waarderen als presentatrice van 3voor12.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik geef toe, mijn vader tipte mij dat het nieuwe album van Elbow wel eens wat kon gaan worden op de terugweg van het GY!BE concert.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik draaide hem ook absurd vroeg vlegel!
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik geef toe, mijn vader tipte mij dat het nieuwe album van Elbow wel eens wat kon gaan worden op de terugweg van het GY!BE concert.
GY!BE?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik geef toe, mijn vader tipte mij dat het nieuwe album van Elbow wel eens wat kon gaan worden op de terugweg van het GY!BE concert.
mee eens. An Audience with the Pope zullen ze denk ik nooit meer overtreffenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:43 schreef ValHallen het volgende:
Overigens is het album wel een stuk minder dan de vorige.
Hij keek ook helemaal gefrustreerd naar die klink anders clip van DWDD. Sufjan Stevens, Sigur Ros en GY!BE moesten er toch zeker wel in!quote:
waarom dacht ik die naam en dacht ik: Nee, dat klopt met de afkorting????quote:
Je hebt een aantal luisterbeurten nodig, maar als het kwartje valt, valt hij genadeloos hardquote:Op donderdag 15 december 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom dacht ik die naam en dacht ik: Nee, dat klopt met de afkorting????
vette muziek is dat, maar fucking vaag
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
Gotye. een prima nr1 wat mij betreft
Eens wel. Past ook wel in het VPRO straatje.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
Pcies. Gaat ongelofelijk lang meequote:Op donderdag 15 december 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
Vooral Drum 'n Bass ja. Maar dat is nooit echt radiofähig geweest.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
Wel te weinig dupstep/d&b in de lijst imo.
op de radio? is nogal apart niet. Ik vind dubstep en d&b nou niet rustig achter de computer te beluisterenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
Wel te weinig dupstep/d&b in de lijst imo.
Had toch wel verwacht dat er iets van Chase & Status in zou staan.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vooral Drum 'n Bass ja. Maar dat is nooit echt radiofähig geweest.
Heeft het afgelopen jaar toch een aardige opmars gemaakt, zeker ook op 3fm.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
op de radio? is nogal apart niet. Ik vind dubstep en d&b nou niet rustig achter de computer te beluisteren
Daar zou ik niet op gestemd hebben eerlijk gezegd. Veel te gemaakt voor de massa.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Had toch wel verwacht dat er iets van Chase & Status in zou staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |