Ik zag jou praten in general vanmorgenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:34 schreef Pixell het volgende:
Wat verwacht je dan, iedereen die acces krijgt gaat meteen spelen natuurlijk!
Geef het ff de tijd, na de launch word het allemaal wat rustiger en gaan ze hoogst waarschijnlijk de capaciteit verhogen van de server.
Dan kom ik daar zo wel op spelen met een Smugglerquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:38 schreef Friday12 het volgende:
iemand anders die nog op Sith'ari zit? als republic
twitter:Rockjaw twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 16:42:55We're going to try and get as many people as possible invited today. I know you're all anxious, we're really almost there. reageer retweet
Die zijn dan ook gayquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:10 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben trouwens een Mirialan, zie je verdacht weinig van op mijn server. De meeste zijn uiteraard humans.
Kan toch, ze versturen gewoon, zal niet zo zijn dat je hem binnen 1 seconde hebtquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:28 schreef LeaderRoel het volgende:
De tweede wave is eindelijk verzonden, en ik heb nog steeds niks ontvangen
Humans ja.quote:
Al gedaan, niks binnenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan toch, ze versturen gewoon, zal niet zo zijn dat je hem binnen 1 seconde hebt
En check je launcher !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |