Nou zoveel uur reizen bij vriendlief vandaan in een dorpje bij haar in de buurt.quote:Op maandag 19 december 2011 23:41 schreef Leandra het volgende:
Ik wil wel graag weten hoeveel dat droomhuis dat "niet zo duur" is eigenlijk moet kosten... En waar het staat, want het klinkt geweldig
Nah, als die hut 2 ton kost kunnen ze dat over een paar jaar best lenen op 2 inkomens...quote:Op maandag 19 december 2011 23:42 schreef Lienekien het volgende:
En of ze al enig benul heeft van wat dat ze per maand gaat kosten.
With room for a pony?quote:Op maandag 19 december 2011 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, als die hut 2 ton kost kunnen ze dat over een paar jaar best lenen op 2 inkomens...
Ah, Duitsland dus... dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 19 december 2011 23:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou zoveel uur reizen bij vriendlief vandaan in een dorpje bij haar in de buurt.
Daar staat ook het ziekenhuis, waar zij bij bereikbare diensten binnen 15-20 minuten moet zijn bij nacht en ontij.
Dat denk ik ook niet, maar als ik af en toe in het oosten van het land Funda, dan word ik er toch redelijk beroerd van dat dat qua woonomgeving geen optie is, want darn, daar biedt m'n budget wel heel veel mogelijkhedenquote:Op maandag 19 december 2011 23:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
With room for a pony?dream on.
Vriendlief zit toch in de randstad? Dan is Enschede zoveel uur rijden bij hem vandaan en er is een ziekenhuis dat je vanuit Dlnd binnen 15-20 minuten kunt bereiken en het is de enige plek waar zulke huizen zo goedkoop zouden kunnen zijn dat een jong stel het kan betalenquote:
Met een lap grond, een stal en een paardenbak? Ga je met twee ton ook niet redden.quote:Op maandag 19 december 2011 23:54 schreef trovey het volgende:
Ik denk dat je eerder richting Groningen moet gaan, Enschede is nog zo goedkoop niet..althans dat vinden kennissen daar die er ervaring mee hebben.
Een buitenplee als huisje (is ook vrijstaandquote:Op maandag 19 december 2011 23:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met een lap grond, een stal en een paardenbak? Ga je met twee ton ook niet redden.
Ja, maar wij zijn verdorie al 45... Als ik TS goed begrijp wonen we al zo'n 25 jaar in huizen met kleine tuintjes omdat we dat willen...quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Het klinkt mij meer als 'zeer verstandig en niet tot het gaatje gaan'
Nee, omdat het ons niet boeit!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar wij zijn verdorie al 45... Als ik TS goed begrijp wonen we al zo'n 25 jaar in huizen met kleine tuintjes omdat we dat willen...
Het boeit je gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:04 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, het zou natuurlijk ook 3 keer zo duur kunnen zijn, maar ik wilde vooral even weten hoe dicht TS bij de realiteit zit met haar eisenpakket en budget
Wij willen overigens ook graag vrijstaand, maar kennelijk doen we iets niet goed dat we dat niet binnen budget kunnen vinden
Ja en ik woon in een huurhuis (een bovenwoning nog wel) omdat het me niet boeit (volgens TS).quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar wij zijn verdorie al 45... Als ik TS goed begrijp wonen we al zo'n 25 jaar in huizen met kleine tuintjes omdat we dat willen...
Nou, de hypotheek en de huidige stand van de huizenmarkt houden ons helaas aardig aan dit huis geboeid...quote:
Ja klinkt ook logisch toch, als het je wel boeide was je wel in een villa met een garage voor 4 auto's gaan wonen, en om te bewijzen dat je dat echt van belang vind zou je dan ook nog gewoon 4 auto's voor die garage gekocht hebben, dat is inzet tonenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja en ik woon in een huurhuis (een bovenwoning nog wel) omdat het me niet boeit (volgens TS).
Ik kan nog niet eens een huur-eengezinswoning met een tuintje krijgen als alleenstaandequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja klinkt ook logisch toch, als het je wel boeide was je wel in een villa met een garage voor 4 auto's gaan wonen, en om te bewijzen dat je dat echt van belang vind zou je dan ook nog gewoon 4 auto's voor die garage gekocht hebben, dat is inzet tonen
Zo'n tang van een chirurg ofzo... Die verdient iig genoeg voor een hypotheek van een paar ton meer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Lienekien het volgende:
En als ze het met Dave niet voor elkaar krijgt, dan zoekt ze toch een vent met meer poen, want ze kan vast wel beter krijgen.
Sorry.
Ja ja, maar eigenlijk boeit het je gewoon niet genoeg, geef nou maar toe, je zou niet eens een villa met een zwembad en tennisbaan willen, geef maar toequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kan nog niet eens een huur-eengezinswoning krijgen met een tuintje krijgen als alleenstaande...over kopen heb ik het dan nog niet eens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |