OK, je hebt gelijk...dat vrijstaande huisje met wat land eromheen voor mijn o.a.zo verlangde kipjes boeit me niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja, maar eigenlijk boeit het je gewoon niet genoeg, geef nou maar toe, je zou niet eens een villa met een zwembad en tennisbaan willen, geef maar toe
Dat is overdreven. De rente staat laag en je krijgt hypotheekrenteaftrek. Als je naar 5% rente kijkt, ben je daar 750 Euro aan kwijt, en dan krijg je je renteaftrek nog terug.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:51 schreef Aloria het volgende:
. Een gewoon hoek rijtjes woning wat 180 k kost, daar ben je al 1000 euro per maand aan kwijt voor hypotheek alleen.
Ja, daar ben je per maand al ¤ 750,= aan rente voor kwijt, dan heb je nog geen euro afgelost of gespaard, om het over andere eventuele bijkomende kosten nog maar niet te hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:45 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat is overdreven. De rente staat laag en je krijgt hypotheekrenteaftrek. Als je naar 5% rente kijkt, ben je daar 750 Euro aan kwijt, en dan krijg je je renteaftrek nog terug.
Daarom wonen we allemaal in rijtjeshuizen of nog erger in appartementen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:29 schreef AnneX het volgende:
Jullie boeit het niet om dromen te realiseren.
Dromen is leuk maar je moet wel realistisch blijven en TS is dat absoluut niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:29 schreef AnneX het volgende:
Ja maar - ja maar - ja maar , dan weet TS allemaal ( nog) niet.
Daarom vraagt zij het aan ons !
En wordt ze lid vvan de vereniging Eigen Huis voor de luttele 25 euro per jaar.
Om zich in te lezen en bij te lezen, zodat zij voorbereid een investering kan doen.
Toch?
http://www.eigenhuis.nl/
Doe toch niet zo negatief, mensen.
Jullie boeit het niet om dromen te realiseren.
In ieder geval overeenkomstige karaktertrekken nodig imo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:50 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Als TS nog niet huilend in de armen van haar timmerman is gestort...
Wat zou het mooi zijn als TS over een paar jaar nog eens aan dit topic terugdenkt en er smakelijk om kan lachen. Ook mooi: als zij en Timmerman Dave dan nog samen gelukkig zijn en op zoek zijn naar een koophuis om te vertimmeren.
[edit]WIl je nou eigenlijk ok-assistent worden of luchtverkeersleider?[/edit]
Ik blijf vriendelijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ 'Achterlijk' vind ik hier bepaald niet toepasselijk (en ook behoorlijk onvriendelijk!), want TS lijkt wel degelijk een tiepje te zijn dat over de zaken wenst na te denken, en dat ook doet.
Chaotisch... zou kunnen.
TS lijkt mij veeleer een controle-freak, die in haar jeugdige overmoed gelooft dat je je hele leven kunt 'plannen'. Zo'n 90% van ons dachten dat waarschijnlijk ook als kind of puber, maar door schade en schande word je wijs, en vroeg of laat kom je van een koude kermis thuis als je weigert je roze brilletje af te zetten. Zover lijkt TS nog niet te zijn, maar 'achterlijk'... nah.
Een beetje vriendelijkheid kan nooit kwaad.
Kutkick.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:27 schreef June. het volgende:
Huge kick, kwam er googlend terecht, maar ben nu toch wel benieuwd of TS nog samen is met haar vriend!
Haha shit, zover had ik nog niet gekekenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Kutkick.![]()
laatste bezoek: 500 dagen, 18 uur geleden.
Is al een tijdje terug dat we TS hier zagen.
Ach goede kicks komen voor, maar kijk op zijn minst even of diegene die moet reageren nog leeft.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:54 schreef Letstalk het volgende:
Wtf is dit voor joke beetje topic uit 2011 gaan kicken
Is er geen gebruikersnaam die op 'IHateDave' lijkt ofzo?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Kutkick.![]()
laatste bezoek: 500 dagen, 18 uur geleden.
Is al een tijdje terug dat we TS hier zagen.
Gelukkig is de situatie ondertussen veel rooskleuriger gewordenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:55 schreef spiritusbus het volgende:
Zit ik dit hele topic te lezen, kom ik er op het einde pas achter dat we 2,5 jaar verder zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |