Stond het al 2-0.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:24 schreef SoldMayor het volgende:
Als strootman er bij was geweest was er wel een penalty gekomen.![]()
Ok.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ik volg gewoon de wedstrijd via dit topic.
Nou is PSV weer niet mijn clubquote:Op donderdag 15 december 2011 19:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is toch niet jouw club, whats the problem?
PSV heeft nogal eens de neiging met zo'n wedstrijden (die nergens om gaan) massaal via vakantieveilingen kaartjes te verkopenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:31 schreef RijstNatie het volgende:
27.000 toeschouwers?
wat kost een kaartje voor deze shit dan?
Die bal was veel te diep gegeven, Lens weet niet wat buitenspel is.. daarom kan hij ballen ook niet goed geven.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:31 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom staat matavs al 8 wedstijden ofzo nooit op de juiste plek.
Wel slim, beter nog wat kaartjes verkopen voor wat minder euro's dan helemaal niks.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:32 schreef kanslooz het volgende:
[..]
PSV heeft nogal eens de neiging met zo'n wedstrijden (die nergens om gaan) massaal via vakantieveilingen kaartjes te verkopen
Ja inderdaad, en zo ontstaat er ten minste nog wat sfeer. Al zijn het wel vaak van die wannabe supporters die naar dit soort wedstrijden gaan...quote:Op donderdag 15 december 2011 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel slim, beter nog wat kaartjes verkopen voor wat minder euro's dan helemaal niks.
Ik wou die grap ook makenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
Com an.. loop eens door, hup naar de zijlijn snel een beetje.
Heeft niks met de VBL-awards te maken?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jalang verhaal .. ik had een ander account nodig, maar met deze behoudt ik mijn reputatie
Geo3hoek was bezetquote:Op donderdag 15 december 2011 19:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar een geovierhoek bestaat ook niet. KEUZES KEUZES!
Nope.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heeft niks met de VBL-awards te maken?
Engelaar is ook weer eens dramatisch bezig.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:46 schreef Lemming22 het volgende:
Ritzmaier speelt wel aardig voor een 18-jarige. Veel aan de bal, veel aanspeelbaar. Nu al beter dan Engelaar.
En meer dan 10x goedkoper.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:46 schreef Lemming22 het volgende:
Ritzmaier speelt wel aardig voor een 18-jarige. Veel aan de bal, veel aanspeelbaar. Nu al beter dan Engelaar.
mee eensquote:Op donderdag 15 december 2011 19:46 schreef Lemming22 het volgende:
Jup, ben ik allang uit.. gelukkig krijgt Labyad nu kansen en laat hij het ook zien, Lens moet je gewoon verkopen aan het eind van het seizoen..quote:Op donderdag 15 december 2011 19:48 schreef Saekerhett het volgende:
Tering wat is Lens toch een dramatische speler
Manolev is zo slecht niet als van der Gijp laat denken.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:48 schreef kanslooz het volgende:
Die Marzo mag ook blijven staan van mij hoor. Alles, ik herhaal: Alles beter dan Manolev.
Ik heb gewoon een schijthekel aan bepaalde spelers, dus die mogen wat mij betreft dan ook optyfen. (Isaksson, Manolev en in mindere mate Engelaar)quote:Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Manolev is zo slecht niet als van der Gijp laat denken.
Engelaar, Lens, Rutten bij mijquote:Op donderdag 15 december 2011 19:53 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een schijthekel aan bepaalde spelers, dus die mogen wat mij betreft dan ook optyfen. (Isaksson, Manolev en in mindere mate Engelaar)
Ondanks dat ik natuurlijk ook niet echt blij ben met Rutten, heb ik wel het idee dat hij weet wat ie doet. Alleen qua wisselen denk ik af en toe wtf?. Lens is in potentie ook geen slechte speler, maar krijgt niet genoeg vertrouwen om zn kwaliteiten te laten zien (wel terecht natuurlijk, want Labyad is atm gewoon beter). Ik durf te wedden dat als hij volgend seizoen naar een club á la Heerenveen vertrekt en altijd speelt, hij een van de beste van de eredivisie wordt.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Engelaar, Lens, Rutten bij mij
Primaquote:Op donderdag 15 december 2011 19:57 schreef PunkAap het volgende:
Ik kijk al uit naar de wedstrijd in EL Psv- MU, 0-12 en return wedstrijd 24-0
Ik hoop dat PSV MU of MC treft.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prima.. tenminste een keer het stadion vol.
Ik vind het ook niet erg als we er uit vliegen dus, dan met een mooi affiche.
Ohja die reclame, lolled.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:00 schreef Smoofie het volgende:
Merry christmas , Rooney.
Aldus Pique.
Wat is dit weer voor onzin? PSV heeft een half jeugdteam er in staan.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Weer een NL club die een modderfiguur slaat in del El
Wat jou naam is zegt het al.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:00 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Wat is dit weer voor onzin? PSV heeft een half jeugdteam er in staan.
En veel doelpunten blijkbaar!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prima.. tenminste een keer het stadion vol.
Ik vind het ook niet erg als we er uit vliegen dus, dan met een mooi affiche.
I Don Wan Sochksquote:Op donderdag 15 december 2011 20:00 schreef Smoofie het volgende:
Merry christmas , Rooney.
Aldus Pique.
Damaged goods... krijg je moeilijk kwijt.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:02 schreef PunkAap het volgende:
Kon PSV niet in plaats van Koevermans Reis fzo verkopen?
Nee en nee.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
PunkAap ben je het broertje van 3MIN3M en ben jij voor Ajax?
Pas maar op met knipogen dan.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:06 schreef FL_Freak het volgende:
PSV's bekende tweede helft gaat beginnen dus 6-0 straks![]()
Rutten hequote:Op donderdag 15 december 2011 20:08 schreef HetBrabandertje het volgende:
Jeugdspelers de kans geven, maar wel Manolev aan de warming-up laten beginnen
Manolev erin voor Lens!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
Geen probleem coach.. ikke 3 keer scoor!
En die mis je dan ?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rutten hedadelijk een blessure voor Manolev of Toivonen.. zul je zien.
In real life was hij beter, maar die hoor jij nietquote:Op donderdag 15 december 2011 20:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dan deed je zijn accent slecht na
Waarvan 20 mil van PSV isquote:Op donderdag 15 december 2011 20:13 schreef PunkAap het volgende:
Eredivisie lijdt bijna zestig miljoen euro verlies.
Mooie omhaal he van Luuk.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:13 schreef Smoofie het volgende:
PSV speelt goed.
Trouwens, gisteren gekeken naar FCT. Als FCT evenveel blessures krijgt als Ajax dan is FCT echt niets meer heh.
Ja maar ff wat nieuwtjes.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Je weet dat dit het PSV Rapid topic is?
ja he echt hequote:Op donderdag 15 december 2011 20:14 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Mooie omhaal he van Luuk.
Falende omhaal he van Marc.
Zou zeggen zo'n zure feyenoord fan maar komt uit Duitsland blijkbaar.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:16 schreef Smoofie het volgende:
Wie ben jij eigenlijk Aap? Nog nooit gezien.
Jouw naam zegt het al.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:20 schreef kanslooz het volgende:
Kunnen alle josti's in dit topic een ban krijgen of zo
Ik ben het broertje van mijn broer.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:16 schreef Smoofie het volgende:
Wie ben jij eigenlijk Aap? Nog nooit gezien.
Speelt die dan ?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:20 schreef kanslooz het volgende:
Wat een trieste wedstrijd.... wachten tot Gini t op zijn heupen krijgt
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:21 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Ik ben het broertje van mijn broer.
Ik heb ook daar mijn twijfels...quote:Op donderdag 15 december 2011 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen AZ gaat leuk worden straks. Dit is wederom weer niet om aan te zien.
En toch stom blijven kijken hequote:Op donderdag 15 december 2011 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ook daar mijn twijfels...
Gewoon groepsfase afschaffen, kansloze partijtjes zo..
Niet hij is ''Hier.''quote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geband, hij komt zo terug als Geo5kant.
Yes Woman!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ja het is 0-0. Niet luisteren naar die wrede fokkers.
Hij lijkt ook nooit blij in het veld.. misschien doet hij het met tegen zin inderdaadquote:Op donderdag 15 december 2011 20:30 schreef Saekerhett het volgende:
Wat doet Lens eigenlijk? Kan hij niet beter gewoon helemaal stoppen met voetbal?
De bal vergeten.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
Wat wil die Wijnaldum nou doen dan?
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:33 schreef SoldMayor het volgende:
Manolev scoort of geeft een assist ... echt waar.
BAAS!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:33 schreef SoldMayor het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:33 schreef SoldMayor het volgende:
Ik zag de knipoog ook.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
Omgekocht, die keeper duikt erover heen
En die uittrap net...quote:Op donderdag 15 december 2011 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
Net als Marsman gisteren.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
Wow!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:33 schreef SoldMayor het volgende:
dan heb je net de goal gemistquote:Op donderdag 15 december 2011 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
"Totaal geen beleving.. ik heb het na 73 minuten afgezet, hierbij ben ik.. " - neiging..
Ja, schot van 25 meter, keeper dook eroverheen.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
Nou heb ik verdorie die goal gemist omdat ik op tv naar Johan aan het kijken was. Wie scoorde er? Manolevje erin en gelijk een goal?
Doe eens rustig.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
ALLE JEZUS.. nondetju vuile kut zweed geef die bal fatsoenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |