Stond het al 2-0.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:24 schreef SoldMayor het volgende:
Als strootman er bij was geweest was er wel een penalty gekomen.![]()
Ok.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ik volg gewoon de wedstrijd via dit topic.
Nou is PSV weer niet mijn clubquote:Op donderdag 15 december 2011 19:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is toch niet jouw club, whats the problem?
PSV heeft nogal eens de neiging met zo'n wedstrijden (die nergens om gaan) massaal via vakantieveilingen kaartjes te verkopenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:31 schreef RijstNatie het volgende:
27.000 toeschouwers?
wat kost een kaartje voor deze shit dan?
Die bal was veel te diep gegeven, Lens weet niet wat buitenspel is.. daarom kan hij ballen ook niet goed geven.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:31 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom staat matavs al 8 wedstijden ofzo nooit op de juiste plek.
Wel slim, beter nog wat kaartjes verkopen voor wat minder euro's dan helemaal niks.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:32 schreef kanslooz het volgende:
[..]
PSV heeft nogal eens de neiging met zo'n wedstrijden (die nergens om gaan) massaal via vakantieveilingen kaartjes te verkopen
Ja inderdaad, en zo ontstaat er ten minste nog wat sfeer. Al zijn het wel vaak van die wannabe supporters die naar dit soort wedstrijden gaan...quote:Op donderdag 15 december 2011 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel slim, beter nog wat kaartjes verkopen voor wat minder euro's dan helemaal niks.
Ik wou die grap ook makenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
Com an.. loop eens door, hup naar de zijlijn snel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |